47. forduló, 49. forduló, Morag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 16. 9h:06'
EZ A 48. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
49. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat legkorábban a 49. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3295
SZÁMLA : XXXX

MORAG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,-46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 moa zafír (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

f 152 112 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 112. tárggyal a 153. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vas dobónyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vassisakot. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

d 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[69,-45] Dombos terepre érkeztél.


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [10 pontot használtál fel, van még 153.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 mozogsz délre
[69,-44] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a tazunkaróka jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a tazunkaróka bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a tazunkaróka fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz valamit: 1 bunkó. Magadhoz veszed. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[69,-43] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-42] Még mindig dombos terepen vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt Csibészke lop, csapda és őrállat használata fölösleges. " Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (ld. enc.) 405 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Van itt egy szürke kastély (547. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 107.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 1264 elkészíted az 1264. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[71,-41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Felfedeztél egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-41] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nem fénylik úgy, mint a gyertya,
Mégis egész világ látja.
Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fabontó szójer testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fabontó szójer testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [73,-40] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz valamit: 1 vadász tatu bőr. Elrakod. [65 pontot használtál fel, van még 34.]

m 2 mozogsz keletre
[74,-40] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy evaporőrt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Iszol a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

KARAKTERLAP

Morag, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 121 cm
IQ: 15 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 19 Életpont: 167/84 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 22/4 Pénz: 697 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 216 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1581 TP-t kaptál. Jelenleg 22309 TP-d van. A következő szinthez még 2691 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, ork sámán, vérszomjas csüldő. A 17. fordulódban 20 arany került a bankszámládra. 26 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 2 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); bumeráng (#249) (4 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 21 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 3 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 58.80 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 3 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18)
3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 óndarab (#85) 1 rókafarok (#124)
3 spiritusz (#170) 6 tinta (#101) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,-44) tazunkarókák (#81), Raia oltár
(69,-43) mélységi grittangok (#103), Sheran oltár, 42. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(70,-42) szürke kastély (#547), 38. jellempróba, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), oltár, trappoló dinymák (#118)
(71,-41) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba
(72,-41) phua-kúp (#372), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71)
(73,-40) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, 49. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(74,-40) evaporőrök (#69), oltár, 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek