473. forduló, 475. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 1. 9h:25'
EZ A 685. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD
686. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,70] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2250 tapasztalati pontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve 9. (ld. enc.)
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked 9 bev formázó mintát, 20 mithrilt, 20 mithrilt, 17 mithrilt, 40 pirkitet, 20 pirkitet, egy gór formázó mintát, 8 pular kristályt, 14 ramit követ és 3 kvazárt. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+167 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 790. hetének nyerőszámai: 1, 9, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy árnylord ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 774.]

* 2. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 764.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 732.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 723.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 715.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 715.]
[0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 713.]

fkt 631 1 felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

tv 37 373 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 373. varázslatot
37. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: banshee-sikoly. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

a 1253 4718 2 átadod az 1253. tárgyat a 4718. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 708.]

a 135 4718 2 átadod a 135. tárgyat a 4718. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 gyöngymangót HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 703.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[366,69] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mozgást észlelsz oldalról. Egy porkupac mögé bújsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy káoszbajnok volt. {max. életpontja: 581-640.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [365,68] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sárkányfajzat került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sárkányfajzat nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 108, gyógyulás: 24, összesen: -84 ÉP}

Látsz egy viharóriás barlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Északnyugatra nézve látsz egy térkaput. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [364,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tollaskígyó. {max. életpontja: 1001-1100.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

[44 pontot használtál fel, van még 659.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 659.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gunymák anyó vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg nagymester. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [362,65] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Lady Amélia. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Lady Amélia ködös testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Lady Amélia jobb lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Lady Amélia ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Lady Amélia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Lady Amélia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Lady Amélia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Amélia nyaklánca (ld. enc.). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 92, gyógyulás: 7, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gunymák anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy quwarg anyakirálynő. {max. életpontja: 401-440.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Analotha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan tábor van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 618.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 588.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 558.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 528.]

m 6 mozogsz nyugatra
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 516.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 466.]

be 747 bemész a 747. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
(Csak 1149 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7460 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

pki 100 kiveszel a bankból 100 aranyat
Kiveszel a bankból 100 aranyat. A számládon van még 7360 arany. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 1 mozogsz északkeletre
[361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.

Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath támad rád. {támadása: 42.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 57, gyógyulás: 29, összesen: -28 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 lótuszvirág. Egy Thargodan légiós támad rád. {támadása: 58.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Reskatorral. Tharr személyes tanácsadója. Egy árnygyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó gyűrűt, egy mihlanil medált, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 65.} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[72 pontot használtál fel, van még 389.]

be 588 bemész az 588. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 1 mozogsz északkeletre
[362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 52, gyógyulás: 13, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+283 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ragnar előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 329.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[363,61] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Látsz egy ősvortexet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy térkaput. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy mösze uralkodó. {egyik sebzési módja: 1x 24d10+60.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy árnylord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtózatos fájdalmat érzel (-36 életpont). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 305.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 205.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 202.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 202.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-54 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 24, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 615 pontot. A következő körben tehát 815 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL)
Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj!

AMÁLIA NYAKLÁNCA (1538. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz az egy furcsa, ezüstös fényű, kisszemű lánc, rajta hullámos mintájú, zafírköves medállal. Szinte árad belőle a gonoszság. Amélia jelenléte még mindig érezhető. Megborzongsz arra a gondolatra, hogy magadon hordd. Jó jellemű és alacsony szintű (20. alatt) kalandozók lelkét azonnal magába szippantja, ha felveszik. Semleges jelleműek - ha el tudják viselni a nyakláncból áradó gonosz kisugarzást, a halottak őrjítő suttogásait és a hallucinált hangokat - viselhetik, ha elég erős idegzetűek. Gonoszok számára pedig igazán szórakoztató élmény. A különös érzések mellett a nyaklánc jelentős mágikus hatalommal ruházza fel viselőjét: mozgása légiessé válik (-2 TVP lépésenként, de 5 TVP alá nem mehet így), harc közben is gyorsabban mozog (+2 támadás, +2 védelem), sőt a fájdalomtűrését is kitolja valamennyivel (+20 max. ÉP).

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 474. fordulód.

Erő: 48 Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 468/378 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (59) Varázspont: 791/0 Pénz: 77 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 213/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2250 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12189 TP-t kaptál. Jelenleg 1615485 TP-d van. A következő szinthez még 84515 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 474. fordulódban 7360 arany került a bankszámládra. 7360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 25/73 (+2%)
vágófegyverek: 27/62 (+1%) ütőfegyverek: 25/65 (+6%) lőfegyverek: 29/2 (+2%)
dobófegyverek: 11/80 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/14 (+65%) 2. nyomkövetés: 101/17 (+20%) 3. mászás: 18/34
4. csapdakészítés: 31/23 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 75/2 (+23%)
7. titkosírás: 13/34 8. felderítés: 53/73 (+7%) 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 47/84 (+12%) 11. taumaturgia: 38/14 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 94/19 (+30%) 14. szörnyismeret: 28/65 15. pszi: 18/61 (+18%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/13 (+8%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 141 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1216 arany (#50) 1 aranytermő ládikó (#504) 3 csillezsályalevél (#1253)
4 gyöngymangó (#135) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Amélia nyaklánca (#1538) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 10 isteni könnycsepp (#260) 2 lótuszvirág (#447)
1 nagy bronzkulcs (#185)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,8) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland
(189,7) Mnebolath (#237), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Reskator (5803. kalandozó)
(189,8) quwarg anyakirálynő (#269), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(190,6) sziklaskorpiók (#339), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(190,9) Lady Amélia (#966), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(191,5) ősvortex (#587), mösze uralkodó (#789), árnylord (#342)
(191,10) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214)
(192,11) térkapu (#452), nekrofun (#173), tollaskígyó (#635)
(193,12) sárkányfajzat (#340), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely
(194,13) Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177), káoszbajnok (#293)
(195,14) árnylord (#342), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek