Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 7. 9h:03' EZ A 852. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 853. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón csontos pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a zafír drakón testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 99, gyógyulás: 116, összesen: +17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány bal szárnyát. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a zafír sárkány fejét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 21448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 422, gyógyulás: 213, összesen: -209 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a káoszbajnok testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 29, gyógyulás: 168, összesen: +139 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a smaragd drakón bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 48, gyógyulás: 110, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy márvány sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a márvány sárkány nyakát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 21448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 283, gyógyulás: 163, összesen: -120 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (7 támadással 736 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 47, gyógyulás: 174, összesen: +127 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a zafír drakón nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 89, gyógyulás: 133, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [368,10] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 6069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 59, gyógyulás: 86, összesen: +27 ÉP}
v 198 328 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[328,93] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.
be 172 | bemész a 172. titkos labirintusba |
lm 905 2 5 | mozogsz 905 2 5 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekrit parazita testét. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nekrit parazita jobb oldalát. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nekrit parazita jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A nekrit parazita nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (6 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 134, gyógyulás: 8, összesen: -126 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nekrit parazita jobb szárnyát. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a nekrit parazita jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A nekrit parazita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 26 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 186, gyógyulás: 4, összesen: -182 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nekrit parazita nyakát. (6 támadással 625 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a nekrit parazita testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Mostantól aggastyánnak számítasz. A nekrit parazita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12895 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 172, gyógyulás: 4, összesen: -168 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekrit parazita testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nekrit parazita bal lábát. (6 támadással 620 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. A lény immúnis erre a varázslatra! Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nekrit parazita fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A nekrit parazita újból meg újból lesújt rád. (7 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A nekrit parazita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}
lm 900 7 14 | mozogsz 900 7 14 |
lm 13 24 24 | mozogsz 13 24 24 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
lm 28 31 31 | mozogsz 28 31 31 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 87 7 7 | mozogsz |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 635 326 327 | keresed a 635. szörnyet a 326. szörnyet a 327. szörnyet |
ef 26 508 | energia fejlesztése 26 |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
BARRACUDA SZIGONY (1988. TÁRGY) Az édesvízi barracuda hátgerincén egy furcsa, dárdaszerű képződmény fut végig, ami a lény orrán is túlnyúlik, és egyfajta tüskeként, vagy szarvként mered előre. Ezt a szervet a barracuda önvédelemre és támadásra egyaránt használja, de eredendően a laza aljzatban való turkálásra alkotta meg a természet. A szarv folyamatosan növekszik, ezért minél idősebb egy barracuda, annál komolyabb "szigonyra" tesz szert. Ha rendkívüli szerencsével sikerül egy igen öreg példányt kifognod, akkor annak legyőzése után a szarvát letörheted és elteheted. (Ezt automatikusan megteszed majd, ha ilyen öreg példánnyal akadsz össze.) A szigonyt minden további átalakítás nélkül használhatod víz alatti fegyverként, ha a víziharc szakértelmed már legalább 16. A szigony sebzése 6d6+7, és a könnyű kezelhetősége miatt +5 támadást biztosít víziharcban. |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 63 (86) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 71 (81) | Támadás: | 95 (100) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 114 (124) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/155 év |
Egészség: | 70 (86) | Életpont: | 1221/1225 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 68 (87) | Varázspont: | 2821/333 | Pénz: | 11115 arany | Kép. pont: | 114 |
Tudatpont: | 60/17 | Pszi pont: | 506/137 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 33/21 | szúrófegyverek: | 49/78 (+3%) |
vágófegyverek: | 21/92 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | *38/100 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (100%) << ököl (#28) (250%) << kőkés (#6) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 130/89 (+10%) | 3. mászás: | 27/55 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 32/19 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/47 | 6. gyógyítás: | 98/56 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 37/29 | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 166/89 (+32%) | 11. taumaturgia: | 91/28 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 |
13. versengés: | 8/5 | 14. harcművészetek: | 28/10 | 15. zene: | 14/87 |
16. szörnyismeret: | 64/88 | 17. pszi: | 37/20 (+20%) | 18. zárnyitás: | 22/32 (+29%) |
19. vadászat: | 6/41 | 20. vitalitás: | 9/33 (+24%) | 21. bányászat: | 46/74 (+12%) |
22. testépítés: | 26/2 | 23. úszás: | 6/57 | 24. főzés: | 9/57 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/17 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +58 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (98,25,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
jégoszlop (#231) | >> | rothadó lián (#427) | armageddon (#218) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | Folrang (#331) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A sötétség urai elsődleges célpontjai támadásunknak. Semmisíts meg három Notermanthi bárót! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXXV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) időmágia (372) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 809 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
965 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 6 | Thargodan esszencia (#328) |