Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 14. 9h:08' EZ A 683. JÁTÉKHETED, 473. FORDULÓD 684. játékheted kezdete: nov. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [367,78] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. {támadása: 40.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord jobb lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál lord testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi elementál lord bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a pszi elementál lord egyik csápját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi elementál lord egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A pszi elementál lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [366,77] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón farkát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón bal oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord fejét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál lord testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Őstroll agyalóval megcsapod a pszi elementál lord jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a pszi elementál lord bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-8 pszi pont.) (-2 TU.) A pszi elementál lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 fekete gyöngy, egy zafír erőöv és 2 vasérc. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [368,75] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy elemi rin. {egyik sebzési módja: 2x 3d9+19.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [369,74] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy csapat Chara-din fattya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 84, gyógyulás: 18, összesen: -66 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [367,72] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be.
(Továbbmész...) [366,71] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy lidérckirály ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+20.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 504.]
a 352 5230 1 | átadod a 352. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
aa 352 352 352 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat |
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat |
aa 444 444 444 | átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat |
aa 299 299 299 | átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY) Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli. |
LEBEGŐ ERŐD (1756. TÁRGY) Ha nem a Sötét Földet járnád, bizony azt hinnéd, egy felhő takarja el a napot. De mivel itt nincs napsütés, hát árnyék sem vetül rád, mikor lassan, már-már méltósággal elúszik fölötted egy égi cethal. Csendesen lebeg, de némelyik csápja olykor a sziklákat söpri végig és ilyenkor szörcsögés hallatszik belőlük. Talán táplálkozik? Nem tudni. De ha van nálad valami, amivel képes vagy megtapadni egy ilyen nyálkás, mozgó csápon (egy pókkarom pont megfelel erre a célra), akkor akár fel is mászhatsz rajta a repülő behemót hasáig. Ha pedig már botor módon engedtél a kíváncsiságodnak, és odáig feljutottál, a hátát is megszemlélheted. A tapasztalatlanabb kalandozók (akik még nem jártak a Sötét Földön) ilyenkor lepődnének meg. Nemúgy te, aki szinte számított rá, hogy egy épületet találsz a vaskos háton, akárcsak a mesés lebegő ryuku teknősökön a paloták. Ám ez az épület korántsem olyan kecses és fennséges. Ez inkább egy zömök, komor erődítmény. |
Erő: | 47 | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 49 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/41 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 467/304 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (59) | Varázspont: | 791/0 | Pénz: | 1293 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-6 | Pszi pont: | 213/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 25/71 |
vágófegyverek: | 27/61 (+1%) | ütőfegyverek: | 25/59 (+6%) | lőfegyverek: | *28/100 |
dobófegyverek: | 11/76 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/49 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 100/97 (+20%) | 3. mászás: | 18/34 |
4. csapdakészítés: | 31/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 74/79 |
7. titkosírás: | 13/34 | 8. felderítés: | 53/66 | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 47/72 (+17%) | 11. taumaturgia: | 38/13 (+1%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 93/89 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 28/65 | 15. pszi: | 18/43 (+25%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 37/5 |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 209 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |