Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:18' EZ A 613. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD 614. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2456 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg jobb karját. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg egyik lábát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel gyengén megütöd a taalru herceg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, 13 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+58 varázspont). 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 69, gyógyulás: 164, összesen: +95 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 28. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 465. tárggyal az 1373. tárgyat |
ek 273 16 208 | t. energia kisütése: 273 16 208 |
h 473 20 | használod a 473. tárgyat |
t 295 | támadod a 295. szörnyet |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal vállát. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ököllel csak érinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+53 varázspont). 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 41, gyógyulás: 90, összesen: +49 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 747 213 138 | bemész a 747. épületbe |
fa 511 3797 1 | feladod az 511. tárgyat a 3797. kalandozónak (1 darabot) |
faa 673 313 | feladod a 673. tárgyat a 313. tárgyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia fejét. (10 támadással 832 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-104 életpont.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 12 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. Varázserőd töltődik (+53 varázspont). 13000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 481, gyógyulás: 228, összesen: -253 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Találsz egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sharg, a Raepa lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezerszemű bestia került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (10 támadással 824 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-103 életpont.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 32 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. Jutalmad nem marad el (+54 varázspont). 13000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 427, gyógyulás: 219, összesen: -208 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón farkát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón jobb első lábát. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel csak érinted a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+52 varázspont). 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 114, gyógyulás: 143, összesen: +29 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 272 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 87 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (100 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Te 85 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány jobb oldalát. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Te 29 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+48 életerő). Ököllel csak érinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.)
A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 991, gyógyulás: 449, összesen: -542 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal oldalát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 22, gyógyulás: 100, összesen: +78 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 30 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón farkát. (9 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel megpöccinted a zafír drakón testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 121, gyógyulás: 126, összesen: +5 ÉP}
Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb lábát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege testét. (8 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Sötétség Hercege még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 145, gyógyulás: 187, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Találsz egy ében sziklatornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 35, gyógyulás: 104, összesen: +69 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel meghorzsolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 116, gyógyulás: 143, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 43 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege jobb karját. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 35 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel súrolod a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 322, gyógyulás: 215, összesen: -107 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus testét. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel meghorzsolod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 púderkő. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 0, gyógyulás: 127, összesen: +127 ÉP}
v 198 413 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
[413,8] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel megcsapod a taalru testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy, egy aranylánc, 9 arany és egy vas dobónyíl. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 48, gyógyulás: 100, összesen: +52 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal oldalát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály bal oldalát. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel meghorzsolod a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 47, gyógyulás: 173, összesen: +126 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus bal oldalát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel meghorzsolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 2, gyógyulás: 133, összesen: +131 ÉP}
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ököllel többször eltalálod a sötét ölész testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a sötét ölész jobb lábát. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ököllel megpöccinted a sötét ölész jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tudás gyöngye. 11124 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 295, gyógyulás: 281, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ököllel megpöccinted az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 32, gyógyulás: 84, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy csapat mópat fatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty farkát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (9 támadással 741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Több marást ejt rajtad a 18 mópat fatty csáprágójával. (18 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a mópat fatty puha torát. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Több marást ejt rajtad a 8 mópat fatty csáprágójával. (8 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1975, sebződés: 183, gyógyulás: 389, összesen: +206 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy!
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb karját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai bal lábát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ököllel megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 128, gyógyulás: 67, összesen: -61 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel többször eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 45, gyógyulás: 164, összesen: +119 ÉP}
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós testét. (8 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ököllel többször eltalálod a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 98, gyógyulás: 58, összesen: -40 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia jobb csápját. (9 támadással 736 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-92 életpont.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-28 életpont.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-10 életpont.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel súrolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 25 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 13000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 636, gyógyulás: 258, összesen: -378 ÉP}
(Továbbmész...) [415,10] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Thargodan mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 85 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus jobb lábát. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel csak érinted a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 85, gyógyulás: 144, összesen: +59 ÉP}
(Továbbmész...) [416,10] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba).
szk 327 | keresed a 327. szörnyet |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 129 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 129 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 129 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 129 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 6, gyógyulás: 62, összesen: +56 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 7, gyógyulás: 35, összesen: +28 ÉP}
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 531. tárggyal a 223. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 33 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért |
RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY) Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
Erő: | 54 (80) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (62) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 55 (54) | Védekezés: | 67 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/68 év |
Egészség: | 55 (61) | Életpont: | 1040/1354 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 66 (72) | Varázspont: | 1656/331 | Pénz: | 2604 arany | Kép. pont: | 52 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 267/210 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/46 | ökölvívás: | 44/63 (+19%) | szúrófegyverek: | 22/0 |
vágófegyverek: | 23/33 | ütőfegyverek: | 7/0 | lőfegyverek: | 24/43 |
dobófegyverek: | 37/20 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); ezüstshuriken (#327) (23 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/75 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 154/72 (+46%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 21/44 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 29/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/63 |
7. gyógyítás: | 67/59 | 8. titkosírás: | 22/57 | 9. felderítés: | 35/58 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 11/8 | 11. teológia: | 100/61 (+68%) | 12. taumaturgia: | 98/57 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/90 | 14. versengés: | 13/56 | 15. harcművészetek: | 40/53 |
16. zene: | 6/88 | 17. szörnyismeret: | 60/77 (+34%) | 18. pszi: | *25/100 |
19. zárnyitás: | 3/46 | 20. vadászat: | 12/57 | 21. vitalitás: | 2/96 (+44%) |
22. bányászat: | 35/8 (+7%) | 23. úszás: | 10/20 | 24. főzés: | 13/55 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ) |
elfogod bűbájlidércet (#761) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), adószedő (#234) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), jégtroll (#164), nómenklatúra (#158), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), térfaló (#783), átokmurgattyú (#225), Shear'niz'il (#7005) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | energiatüskék (#29) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzeső (#61) | >> | Hoxxurton (#979) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | csataremák (#694) | puha ütés (#60) | >> | 37. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | fémrúd (#104) | 63 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | királyi korona (#338) | 4 | madártoll (#112) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 2 | varázskő (#305) | 13 | víz (#27) | |||
16 | fiatalság itala (#473) | 1 | rubin fülbevaló (#673) | 1 | Eldereth kristály (#511) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
965 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | ében toboz (#578) | 43 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 3 | galachmit (#310) | 6 | jégkristály (#593) | |||
1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | lótuszvirág (#447) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 2 | pszi kő (#248) | |||
2 | pszi kristály (#618) | 2 | púderkő (#119) | 4 | ragasztó (#83) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vortex amulettje (#607) |