TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. máj. 11. 9h:34'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX
|
LADY SALINA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Rhandall Corynian. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy árnyékharcos gyűrűt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Xyn Wan. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Xyn Wan kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon ismét találkozol Rhandall Corynian. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon újból összefutsz Xyn Wan. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Xyn Wan kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon újból találkozol Rhandall Corynian. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 176.]
* 3. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 171.]
* 4. KP: |
viselkedésed: 6 5 |
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
* 5. KP: |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 171.]
cir |
vándorcirkusz látogatása |
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
ek 7 4 4 |
t. energia kisütése: 7 4 4 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]
tv 98 |
támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 171.]
kt 1253 3 |
elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 162.]
m 2 3 3 |
mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
[92,102] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. [+4% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Mandibulakaszával megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [93,103] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [94,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 112.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[95,105] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 92.]
vtn 285 |
varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 57.]
[96,105] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Felfedeztél egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 47.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 ezüsttőr. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 44.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Gyémántgyúró Duirgan még 2 Korrissh sisakját tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 41.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+6 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 38.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sőt... az összes többi sebed is. (+21 életerő.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 35.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+1 pszi pont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 32.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Tudd meg hát: a helytartói hivatal lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 25 arannyal fejezik ki hálájukat." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 12 sünmedve tüske. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Jó úton haladsz ahhoz, hogy minél több tárgyat megismerj! Valószínűleg a szuper hálócsapda lesz a következő, amit feltalálsz!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 20.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A statisztikák azt bizonyítják, hogy a harcművészek előszeretettel tartanak yiang hárítópajzsot maguknál." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
[97,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Utad során felfedezel egy elpusztított nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 7.]
kf 516 1 |
kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 2. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 17, 22.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
KARAKTERLAP
Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.
Erő: |
25 (33) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
6/2 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
21 (23) |
Támadás: |
13 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
37 kg |
Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
24 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
12 |
Életpont: |
179/164 |
Jellem: |
semleges (-13) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
24 (28) |
Varázspont: |
202/64 |
Pénz: |
712 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/5 |
Pszi pont: |
71/52 |
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 178 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1761 TP-t kaptál. Jelenleg 54572 TP-d van. A következő szinthez még 20428 TP szükséges. Trófeáid:
ork bérgyilász,
pordémon,
vérfürdető magszim. A 42. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
1/0 |
vágófegyverek: |
14/96 (+12%) |
ütőfegyverek: |
2/4 |
lőfegyverek: |
1/39 |
dobófegyverek: |
9/30 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
97,105 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/16 |
2. nyomkövetés: |
10/68 (+8%) |
3. lopás: |
1/0 |
4. mászás: |
9/74 (+5%) |
5. csapdakészítés: |
2/73 (+18%) |
6. csapdaészlelés: |
1/0 |
7. gyógyítás: |
9/94 |
8. titkosírás: |
1/11 |
9. felderítés: |
1/14 |
10. szörnyidomítás: |
1/0 |
11. teológia: |
11/68 (+11%) |
12. taumaturgia: |
13/10 (+27%) |
13. szerencsejáték: |
1/0 |
14. versengés: |
1/97 |
15. zene: |
1/0 |
16. szörnyismeret: |
4/21 |
17. pszi: |
10/53 (+11%) |
18. zárnyitás: |
1/0 |
19. vadászat: |
3/88 |
20. bányászat: |
3/74 |
21. ordítás: |
1/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Krilin (#5508), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 904 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
|
Összsúly: 81.93 kg |
Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(92,102) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111)
(93,103) oltár, 42. jellempróba
(94,104) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(95,105) sünmedve (#33), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,105) csodák kútja (#1096)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,105) ragyás burástya (#111), nekrofun (#173), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)