Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 2. 9h:31' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
fgy 35 40 | felt. gyógyítás 35 40 |
le 437 | leveszed/lerakod a 437. tárgyat |
kf 309 | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 32 1 | elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot) |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [69,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Tharr híveié.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [71,58] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a halálmadár farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
ve 240 2 | megveszed a 240. tárgyat 2 |
ve 246 2 | megveszed a 246. tárgyat 2 |
ve 229 3 | megveszed a 229. tárgyat 3 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
fa 240 3690 1 | feladod a 240. tárgyat a 3690. kalandozónak (1 darabot) |
fa 246 3690 1 | feladod a 246. tárgyat a 3690. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
Erő: | 15 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 160/81 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 43/17 | Pénz: | 22 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | vágófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 7 | 12. harcművészetek: | 15 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 1 (+1) | 15. vadászat: | 1 |
16. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
spagulár (#82) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), férfiak (#998), nők (#999), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | + | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 11 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 20 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
25 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 10 | ezüst gyűrű (#180) | ||
4 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 12 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 5 | kaja (#2) | 2 | kis aranykulcs (#240) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 39 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 20 | gyíkfű (#201) | 30 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 15 | lajhár csont (#236) | 26 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
15 | smirglilevél (#29) | 26 | sünmedve tüske (#14) | 14 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 52.79 kg | Megterheltség: 131% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
210 | arany (#50) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | távcső (#42) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | madártoll (#112) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |