Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 14. 12h:03' EZ A 792. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD 793. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.)
{KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus jobb lábát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9608 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 0, gyógyulás: 127, összesen: +127 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy elnyelés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiafaló testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást.
Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiafaló testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. A szörny magába szívja a varázslat energiáját, gyógyul 44 életpontot. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mágiafaló masszáját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A mágiafaló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiafaló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a mágiafaló. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiafaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 27, gyógyulás: 150, összesen: +123 ÉP}
Ködbevesző Bambusz egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Enyasio felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Chiara felhúz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia...
Ködbevesző Bambusz mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Az ellenfél támadása csökkent. Enyasio ellenfelére Asylux csapdája varázslatot lő. Az ellenfél támadása csökkent. Chiara támadó varázslatot alkalmaz, méghozzá egy méregfelhő varázst. [Thargodan főmágus:] 27 életpontot sebzett. Az ellenfél öklendezni kezd. [Ködbevesző Bambusz:] Semmi eredménye! [Enyasio:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. Semmi eredménye! Egy szárazság varázslatot dob Ködbevesző Bambusz felé a másik. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat, ami Ködbevesző Bambuszt célozza. Semmi eredménye! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat, ami Ködbevesző Bambuszt célozza. 145 életpontot vesztett. Az ellenfél energiaspirál varázslatot lő Ködbevesző Bambusz irányába. 145 életpontot vesztett.
Ködbevesző Bambusz szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a hosszú íjjal célba találjon. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a Thargodan főmágus bibircsókos fejét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Enyasio az ellenfélre lő a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsorozza a Thargodan főmágus jobb karját. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Chiara hajító csillagot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéke átjárja a Thargodan főmágus testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.)
Lovagi karddal Ködbevesző Bambusz hatalmas csapásokat adva felmetszi a Thargodan főmágus bal karját. (8 támadással 1327 életpontot sebezve.) Sárkánypengével Ködbevesző Bambusz néhányszor megcsapja a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Kígyópengével Enyasio megkarcolja a Thargodan főmágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Enyasio távolról méregfelhő II varázslatot használ. [Thargodan főmágus:] 46 életpontot sebzett. Az ellenfél hányni kezd. [Ködbevesző Bambusz:] A támadása hatástalan volt. [Chiara:] Semmi eredménye! A támadása szerencsére hatástalan volt. Wakizashival Enyasio épp hogy eltalálja a Thargodan főmágus lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpírölővel Chiara meghorzsolja a Thargodan főmágus testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Chiara egy nekromanta csókja varázslattal köszönti a másikat. 93 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Kyorg tőrrel Chiara megkarcolja a Thargodan főmágus lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírölővel megérinted a Thargodan főmágus testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan főmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönti Ködbevesző Bambuszt az ellenfél. Semmi eredménye! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat.
[Ködbevesző Bambusz:] Semmi hatás! [Enyasio:] Semmi eredménye! [Chiara:] 51 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslatot dob felétek a másik. [Ködbevesző Bambusz:] Semmi eredménye! [Enyasio:] Nem hatott rá. [Chiara:] 51 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan főmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6390 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Úgy döntötök, Ködbevesző Bambusz kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP, összes sebzés: 3392, összes sebződés: 392}
* 1. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 602, gyógyulás: 253, összesen: -349 ÉP}
(Továbbmész...) [361,64] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Analotha vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rothadó lián. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián testét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a rothadó lián egyik csápját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő Tharr Keresztje felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a rothadó lián testét. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a rothadó lián testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 478, gyógyulás: 8, összesen: -470 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a smaragd sárkány nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 579, gyógyulás: 314, összesen: -265 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a taalru egyik lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 29, gyógyulás: 171, összesen: +142 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály nyakát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidérckirály testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 51, gyógyulás: 157, összesen: +106 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 9608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 59, gyógyulás: 127, összesen: +68 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész nyakát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Karmait végighúzza a sötét ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13523 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 143, gyógyulás: 206, összesen: +63 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (6 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió kitines testét. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 10, gyógyulás: 52, összesen: +42 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 623, gyógyulás: 283, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Genius Mátra vigyorog kajánul. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 9 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 599, gyógyulás: 426, összesen: -173 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Utad során felfedezel egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lélekelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál fejét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 45 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a lélekelementál anyagtalan testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 12057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 273, gyógyulás: 397, összesen: +124 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kb 616 3 | kiveszel a bankból a 616. tárgyat (3 darabot) |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 387 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[387,77] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb vállát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 58, gyógyulás: 52, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 34, gyógyulás: 202, összesen: +168 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb oldalát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidérckirály testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 29, gyógyulás: 159, összesen: +130 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő Tharr Keresztje felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 15803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1194, sebződés: 413, gyógyulás: 297, összesen: -116 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 132 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a drótszőrű mópat bal oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 14588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1449, sebződés: 513, gyógyulás: 4, összesen: -509 ÉP}
(Továbbmész...) [388,79] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
(Továbbmész...) [388,80] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt!
szk 635 326 308 | keresed a 635. szörnyet a 326. szörnyet a 308. szörnyet |
tk 4 1527 | többszemélyes kaland 4 1527 |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 473 473 | használod a 248. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
ef 26 503 | energia fejlesztése 26 |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 503 363 4 |
* 3. BP: | keresed a 635. szörnyet a 326. szörnyet a 308. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
MÁGIAFALÓ (7043. SZÖRNY) A mágiafalót káoszkedvelő megidézője látszólag nyers varázsenergiából alkotja meg, pedig elhiheted, hogy nem illúzió, hanem hús-vér szörnyeteg! Azonnal megtapasztalod ezt, mihelyst mágiával próbálsz ártani neki. A beléje csapódó varázsnyalábok ezt a hatalmas, gömbölyű hernyót ahelyett, hogy sebeznék, egyenesen hizlalják! Csápok, serték és csillók hemzsegnek lilás színű bőrén, ezek segítségével mozog, és ezekkel szippantja, nyalogatja fel környezetéből a manát, amivel táplálkozik. Szerencsére ez a fertelmes szörnyeteg csakis a mágia létsíkján képes bebábozódni, és elérni a teljes kifejlődés stádiumát. Még elképzelni is borzalom, hogy egy kifejlett példány mire lenne képes az anyagi síkon! A mágiafaló lárváját közönséges fegyverekkel, egy kezdő kalandozó is egy-kettőre el tudja pusztítani. [Ha egy mágiafalót varázslattal idéznek meg általában nincs lehetőség a megtámadására, ezzel kár is kísérletezned.] |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY) Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
SZITHON VÉRFÓKUSZ (1656. TÁRGY) A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket. Most mégis egy valódi szithon relikvia került a kezedbe, egy bíborvörös drágakő, melynek mágikus kisugárzása a varázslataid erősségét képes növelni. Haszna akkor mutatkozik meg, ha egy többszemélyes kaland során több ellenféllel kerülsz összetűzésbe, ilyenkor ugyanis a legelső, amúgy nem tömegre ható támadó varázslatod minden ellenfélre hatni fog. A fegyveredből lőtt varázslatra a vérfókusz nincs hatással. Minden ilyen varázslaterősítés után a vérfókusz kimerül (a használhatatlan drágakövet el is dobod rögvest). A vérfókusz alkalmazását nem befolyásolhatod, ha nálad van, felhasználod, max. annyit tehetsz, ha nem akarod, hogy elvesszen, hogy bankba rakod a következő többszemélyes kalandod előtt. A szithon vérfókusz nem átadható tárgy. |
Erő: | 62 (87) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 71 (79) | Támadás: | 56 (60) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 61 (68) | Védekezés: | 106 (115) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 47/139 év |
Egészség: | 68 (75) | Életpont: | 883/665 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 68 (81) | Varázspont: | 2412/1908 | Pénz: | 19488 arany | Kép. pont: | 121 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 484/2 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 33/21 | szúrófegyverek: | 48/26 (+7%) |
vágófegyverek: | 21/92 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | *37/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/47 | 2. nyomkövetés: | 129/8 (+49%) | 3. mászás: | 26/26 |
4. csapdakészítés: | 31/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/62 | 6. gyógyítás: | 98/56 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 36/50 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 169/21 (+59%) | 11. taumaturgia: | 102/2 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 |
13. versengés: | 8/5 | 14. harcművészetek: | 28/10 | 15. zene: | 14/87 |
16. szörnyismeret: | 63/76 | 17. pszi: | 35/97 (+95%) | 18. zárnyitás: | 18/76 |
19. vadászat: | 6/41 | 20. vitalitás: | 8/65 (+5%) | 21. bányászat: | 44/90 (+15%) |
22. testépítés: | 11/40 (+277%) | 23. úszás: | 6/57 | 24. főzés: | 9/24 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), Folrang (#331), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 14 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | az elme hatalma (#123) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
jégoszlop (#231) | >> | rothadó lián (#427) | armageddon (#218) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | Folrang (#331) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) időmágia (372) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 865 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fiatalság itala (#473) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégkristály (#593) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 4 | pszi kő (#248) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1081 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 8 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | moa üveggömb (#383) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pular kristály (#239) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | |||
1 | tükör (#43) |