41. forduló, 48. forduló, Dugó Vicc Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 10. 9h:07'
EZ A 46. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
47. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat legkorábban a 47. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1445
SZÁMLA : XXXX

DUGÓ VICC TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,32] koordinátán.
Cseresznyevirág, amikor összefutottatok, adott neked 3 szent jogart. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+107 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+161 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1102. hetének nyerőszámai: 19, 13, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 6 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 42 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 118.]

bb 87 107 214 beraksz a bankba a 87. tárgyat (107 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 33 bronzhegyű lándzsát. Beraksz a bank széfjébe 1 rövid íjat. Beraksz a bank széfjébe 8 manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[93,32] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi elementál. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,32] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tigroszlán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [95,33] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. {támadása: 20.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával megcsapod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 14 VP-t.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,34] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. [+4% tau] Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,33] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lajhárlord. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,32] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. [+4% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 56. Kapsz 22 VP-t.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[98,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 29-32.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. [+4% tau] Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. {max. életpontja: 37-40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+4% tau] Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [99,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy vaskohót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [100,29] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 32. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[101,29] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 3x 1d8+2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trikornis fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 697 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz valamit: 1 fáklya. Elrakod. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [8 pontot használtál fel, van még 24. Kapsz 4 VP-t.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 12 VP-t.]

in 1757 308 470 leírod az 1757. kalandozónak a 308. szörnyet a 470. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy uchako. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kholden kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1757 314 477 leírod az 1757. kalandozónak a 314. szörnyet a 477. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét ölész. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1757 321 483 leírod az 1757. kalandozónak a 321. szörnyet a 483. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd drakón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1757 326 501 leírod az 1757. kalandozónak a 326. szörnyet az 501. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1757 332 509 leírod az 1757. kalandozónak a 332. szörnyet az 509. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ylgoroth. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bűvös lantot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 4528 540 916 leírod a 4528. kalandozónak az 540. szörnyet a 916. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg széltáncos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drachmor kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 4528 545 916 leírod a 4528. kalandozónak az 545. szörnyet a 916. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kémsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drachmor kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 4528 550 926 leírod a 4528. kalandozónak az 550. szörnyet a 926. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kyorg álomherceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kreommat varázsitalt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 4528 555 937 leírod a 4528. kalandozónak az 555. szörnyet a 937. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vérszomjas karvaly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raaba-főzetet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 4528 560 943 leírod a 4528. kalandozónak az 560. szörnyet a 943. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy groxmati varázstudó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) brill azttar kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 1184 275 306 leírod az 1184. kalandozónak a 275. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 3 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 9, 22.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dugó Vicc Tifusz, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 155 cm
IQ: 19 (24) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 298/280 Jellem: gonosz (63) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (24) Varázspont: 363/101 Pénz: 9 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 32/16 Pszi pont: 83/2 EFejl: 30
Eddig összesen 481 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 566 TP-t kaptál. Jelenleg 255 518 TP-d van. A következő szinthez még 4 482 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Lord Kovács József, harcos. A 30. fordulódban 5817 arany került a bankszámládra. 6136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 20/81 (+5%) lőfegyverek: 13/98
dobófegyverek: 4/42 (+24%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/10 2. nyomkövetés: 7/10 (+23%) 3. mászás: 4/71 (+6%)
4. csapdakészítés: 17/21 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/0 6. gyógyítás: 12/65
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/51 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 9/58 11. taumaturgia: 27/38 (+44%) 12. versengés: 1/17
13. harcművészetek: 1/15 14. szkanderozás: 1/17 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 5/13 17. pszi: 11/70 (+15%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 4/6 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/44
22. testépítés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> udvari mágus (#142)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 197 (limit: 1470), a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 25 010.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 543 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 kaja (#2) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 rövid íj (#107) 1 sáfránypor (#211) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 lajhár csont (#236) 1 tankány karom (#237) 8 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
28
29
30
31
32
33
34
35
(93,32) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 30. jellempróba, pszi elementál (#221)
(94,32) tigroszlánok (#43)
(95,33) szürke rinocérosz (#346), gumifa (#38)
(96,34) mély kút (#93), uzbányok (#102)
(97,33) lajhárlord (#757)
(98,31) evaporőrök (#69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 49. jellempróba, süvítő rája (#113)
(98,32) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, kaffogó hebrencsek (#88), karmos tankány (#137)
(99,30) vaskohó (#155), 45. jellempróba
(100,29) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534)
(101,29) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kábító nyilacska gyártható lett, ezzel együtt az ára 25 aranyról 15 aranyra csökkent.
* - A gernim átokmanó a fájdalom tükör helyett manaégetést varázsol ezentúl.
* - Az FNO-val növelt ökölvívás szakértelem ezentúl beleszámít a harcművészet maximumába, azaz a HM addig KNO-zható vagy vehető fel, amennyi az ökölvívás és az FNO-s ökölvívás összege.
* - A tolvajszem varázslat ezentúl nagyobb eséllyel mutat több tárgyat, és a mutatott tárgyakat nem mindig az abc elejéről veszi.
* - Kaszinók nyitottak ki a Császárvárosban és a dűneelfeknél. A hírek alapján ezekben még az is játszhat, akit az Alanori Kaszinóból már kitiltottak.
* - Mágiafaló varázslattal egy karaktertől egy táborozása alatt csak egyszer lehet varázspontot szívni.
* - Ezentúl hármat lehet szedni egy fordulóban egy növényről az alábbiak közül: fekete lótusz, gyilkos cslán, bíborcserje, kreommat-liliom, raaba-fa, fényfaló galóca, égigérő pálma, ragacsos mimóza, lila tulipán, kővirág, sámángyökér. Ében tobozból egy fordulóban egy fekete kaktuszról ötöt lehet szedni.
* - Az életszívás II. varázslattal a max. ÉP másfélszereséig lehet gyógyulni.
* - A Szörnyészlelés varázslat működése teljesen megváltozott.
* - Az idézett gránitelementál az építés helyett az ásást segíti.
* - Jelentősen növeltünk a manaégetés, lidércidézés, hatalom szava I. és II. varázslatok sebzésén. Mindegyik varázslat sebzése a megfelelő varázserő (papi vagy taumaturgia) növekedésével nő. A lidércidézés még kapott egy területfüggő szorzót is.
* - Az éberség varázslat változott. 15 védettséget és szerencsét ad. Mindkét érték a varázserő növekedésével nő.
* - Az élet burjánzása varázslat fix 500 max. ÉP helyett a papi varázserő függvényében adja a max. ÉP bónuszt.
* - A csenőmanó ezentúl több tárgyat ad a sikeres lopások után. Várhatóan kb. a dupláját annak, mint eddig.
* - A kígyó, rozsomák és draklen technikáknak megszűnt a maximumuk, tehát 100-as harcművészet felett is növekszik az általuk adott bónusz.
* - A fegyveres harcművészeti technikákon gyengítettünk egy kicsit:
1. A Koncentrált célzás fegyverszakértelem/3 helyett /4 plusz támadást ad.
2. A Gyilkos döfés fegyverszakértelem/8 helyett /10 sebzést ad.
3. A Halálos döfés fegyverszakértelem/4 helyett /5 sebzést ad.
4. A Fegyverművészet fegyverszakértelem/6 helyett /7 támadást ÉS sebzést ad.
* - Ryuku amfórát csak akkor lehet újrahasználni a fordulóban, ha a korábban használt nem a maximális 4% bónuszt adta.
* - Ha egy lötty vagy por tartóját őrzi valaki KF 3-mal vagy KF 4-gyel, akkor a benne levő anyag is őrzés alatt van, tehát nem lopható.
* - A fényszarv (2122. tárgy) használatához nem szükséges csatamező, a költsége 2 TVP-re csökkent. Továbbra is csak fordulónként egyszer lehet használni.
* - A kikötői ácsműhelyek a nagy keresletre való tekintettel felgyorsították a vitorláshajók építését.
* - A tolvajvér varázslat ezentúl növeli a felderítést is.
* - A tapasztalatkő által adott TP 200. szint fölött nem nő tovább, tehát 200. szint felett már nem az új szinthez kellő TP érték ötödét adja, hanem a 200. szinthez kellő TP érték ötödét.
* - Az Átcsoportosítás KT-képességgel nem lehet MxTu-ra átcsoportosítani.
* - A mászó és kutatóhelyek tereptárgyai immúnisak lettek a földrengésre. Ezzel egyidejűleg a helyreállítás varázslat taumaturgia küszöbe csökkent, hogy "kisebb" mágustornyokban is meg lehessen tanulni.
* - A kronoérintést és a hajórongálás képességet nem növeli a Düh vérvörös köde KT-képesség.
* - Félreüthetetlen lövedékeket eddig csak a kalandozók nem tudták félreütni, a szörnyek igen. Mostantól a szörnyek sem képesek rá.
* - A tesztcsata beállítás törölhető a H 1 1000 1 paranccsal. Ha ezt kiadja valaki, újra a forduló végi állapotokban fog tesztcsatázni.
* - A bűvölés varázslaton változtattunk. A bűvölésnek sosem szabadott volna "jó jellemű lopásnak" lenni, amivel valaki 20 Eldereth szilánkot tud ellopni. A bűvölés Elenios híveinek apró huncutsága kellett volna, hogy legyen, amivel a pap apróságokat kér kedvesen, amikor szüksége van rá. Ennek szellemében a bűvölés működésében az alábbi változások történtek:
1. Működnek rá az ellenfél szerencséjét csökkentő hatások, képességek, amik eddig csak a támadó varázslatokra működtek. Innen kezdve remélhetőleg reális esély lesz a bűvölés sikerére.
2. Nem lehet megadni darabszámot a varázslat elmondásakor. A karakter automatikusan D3 darabot bűvöl.
3. Az utolsó darabot senki sem adja oda semmilyen tárgyából, így ha valakinek egy van valamiből, azt nem lehet elbűvölni.
4. Hasonlóan nem lehet elbűvölni nem lopható, illetve a KF 3-mal vagy KF 4-gyel őrzött tárgyakat sem.
5. A tárgy alapértéke után jár mentődobás bónusz az áldozatnak a bűvölés ellen. Ez a bónusz egyenes arányos a bűvölni kívánt tárgy értékével.
* - Az Eldereth szilánk és Eldereth kristály alapára jelentősen megnőtt.

Üzenet küldése a karakternek