Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ylgoroth, a nagyhatalmú Thargodan
Küldd el képeslapként!
"A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:26:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Liro a Kai-bie 455. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 20. 9h:17'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: jún. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5025
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 317
Extra forduló: 1

LIRO A KAI-BIE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. Minden varázserõd visszatért. (+514 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+112 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy norpadolótika nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. [+1% teo] A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzkéz. 47 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 8. varázslatot
223 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 596.] Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.] Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 592.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 590.] Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 88. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 590.] Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 4. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 586.] Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 584.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-19 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 580.] Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 580.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 580.]


tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 17 energia fejlesztése 17
72 vp felhasználásával elõállítasz 6 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 460.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 165% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 460.]

ek 273 16 420 t. energia kisütése: 273 16 420
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 16 VP-nél kevesebb, plusz 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 24 26 90 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 24 26 208 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 208. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 460.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 460.] A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 460.] [A parancs tárolásra került.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(222,63) norpadolótika (#226)

[185,62] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Összeakadsz Nagy Tharr-Isznyával. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût és egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy animált hókutya trófea és egy taalru trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: a fiatalság itala, agyartõr, álompor, aranylánc, aranyló ugarhéj, aranytû, ásó, aurach fog. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat gyõzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [-60 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 450.]

vv 5 5 161 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerõ). [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.] Gyorsvarázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hogy miért ne fuss el a trikornis herceg elõl? Hát mert a legyõzésével járó zsákmány mindig egy trikornis szarv." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 441.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmû, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielõtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Elárulom, hogy a sullár számára az a legfájdalmasabb, amikor a lihegõ pofáját támadják." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [3 pontot használtál fel, van még 438.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút mélyérõl sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elõ sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 21 varázspontot. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 435.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 16 ovimon-bogyót. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 432.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverõdõ hang tölti be a levegõt: "Vadássz quwarg nagymestert, hiszen mindig fekete gyöngyöt találsz nála!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövõdet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 429.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévõ alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betûs felirat jelenik meg: "Ved-Smillon nem is olyan rég legyõzött egy õsquwargot hosszú percekig tartó véres küzdelemben." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 426.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következõ pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthetõ. (+1 minden tulajdonságodra kör végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 423.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tûnnek. Központi témájuk a lopás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 14 százalékkal nõtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 420.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ: "Látogasd meg az Invázióügyi Minisztérium lakóit. Könnyû segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 1 Martian tekercsével leszel gazdagabb." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen nyugatra 39, északra 111 mérföldre van egy márványtorony. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 414.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverõdõ hang tölti be a levegõt: "Ahelyett, hogy elfutnál a zombi mester elõl, próbáld meg a foszladozó testét támadni. Ez biztos beválik!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 411.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögõ hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltõdött fel. (+19 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 408.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erõ ragad meg, és fejjel elõre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerûen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielõtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul elõtted az imént kiválasztott információ: "Black Whirlwind holmiját egy sivatagi doareg cipeli." A hallottakat ízlelgeted. Valószínûleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Egy õrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklõdéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van idõd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Egy nyílt titok: a lovagi tabard értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Örömmel fogadod az információt. Késõbb még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 402.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Lebegõ látomásként egy nõi fej jelenik meg elõtted. Áttetszõ ajkai elrebegnek néhány dolgot a rejtõzködés szakértelemrõl. (Szakértelmed 1 százalékkal nõtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Eddig azt hitted, van egy téma, amirõl már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a rejtõzködés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit késõbb majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nõtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögõ hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltõdött fel. (+19 varázspont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 393.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Nem árt ha tudod: a zenészek kedvenc tárgyai között a mirtuszkoszorú elõkelõ helyen szerepel." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 390.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban kordinálhatóbbá válnak. (+3 erõ kör végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 387.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszûnik az érzés. Vele egyidõben azonban a kút belsejébõl suttogó hangok törnek a felszínre, a következõ információval szolgálva: "Ölj kérõdzõ etrát, mert ha nagyon ritkán, de szenzációs zsákmányt: etra hályogot találhatsz nála!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 384.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszûnik az érzés. Vele egyidõben azonban a kút belsejébõl suttogó hangok törnek a felszínre, a következõ információval szolgálva: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 obszidián karkötõvel jutalmazzák." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 381.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 381.]

a 50 4206 1500 átadod az 50. tárgyat a 4206. kalandozónak (1500 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1500 aranyat Médzsik Hórsz részére. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [222,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Két õsi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy animált korall. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy púpos zsokarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem sav ellen varázst lök magára. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lõsz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg szõrös púpját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel meghorzsolod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 61 életpontot sebeztél. [+1% tau] A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kõ (ld. enc.). 1648 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Találkozol Sasszemû Murshummal. Fairlight korlátlan hatalmú fõpapja. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy hájas okerón trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy fekélyes hernyó trófea teszi egyedivé. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltû, aranyló ugarhéj, biami kvazárlándzsa, csuklyavirág, deus ex machina. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [221,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Két õsi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ ro'galhal kísértet mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 209 életpontot sebeztél. [+1% teo] Távolról sorvasztás varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A ro'galhal kísértet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Messze hajítod a vacak kis hájas okerón trófeát, és kinyersz egy alkalmas ro'galhal kísértet trófeát. 1207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy elmeszonda volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Már majdnem éhenhaltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [220,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Thargodan csatamezõt. északra nézve látsz egy tükörtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 345.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[219,64] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztõ Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erõ tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi õselementál jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lõsz. 179 életpontot sebeztél. [+1% teo] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A pszi õselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek elõtt. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tõr [orgyilkos tõr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tûzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. [+1% tau] A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytõrrel megérinted a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzkéz. 71 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtõl kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi õselementál jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lõsz. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a pszi õselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy taalru támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru póklábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megbököd a taalru jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 64 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielõtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötõ [ezüst papi karkötõ ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany és egy gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttollú nyíl, 8 ugh méreg és 3 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy tükörtornyot. nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerõ). [-15 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [218,63] Szûnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült ryuku gólem közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel gyengén megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tûzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. [+3% tau] Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tûzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. [+3% tau] A ryuku gólem pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3150 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerõ). [-15 varázspont.] [+1% teo] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhõ II varázslatot lõsz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. [+2% teo] A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerõ). [-15 varázspont.] Teleeszed magad. (-2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [217,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 12 tüskét. Egészséged TF-elõdött. [95 pontot használtál fel, van még 250.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[216,62] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [215,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. [+3% teo] Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytõrrel néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 71 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 csepp ragasztót. 2600 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [214,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [21 pontot használtál fel, van még 229.]

v 181 142 60 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(215,61) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 44. jellempróba
(216,62) 38. jellempróba
(217,62) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116)
(218,63) ryuku gólem (#394), kultúrmasztodon (#227)
(219,64) pszi õselementál (#258), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamezõ (#432), 33. jellempróba
(221,64) 42. jellempróba, ro'galhal kísértet (#463), elmeszonda (#487)
(222,63) norpadolótika (#226), nekrofun (#173), Fairlight oltár, animált korall (#445), púpos zsokarg (#451), Sasszemû
Murshum (5343. kalandozó)

[142,60] Szûnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 700 pontot kell rá költeni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy épületet. délre nézve látsz egy fõutcát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [-60 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

ep 398 160 építed a 398. tárgyat 160 pontért
A munkában a hordóagyú mameluk segít. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy felépüljön a városépítkezés. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elõdött. [160 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [214,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 53.]

v 198 220 73 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[220,73] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. [-100 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 461 keresed a 461. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadkost. Bár információid szerint ez a lény ezen a vidéken nem él, csak messze, keleten... [0 pontot használtál fel, van még 43.]


* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [+4% teo] [30 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az esõ. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-11 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 11.] Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 11.] Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.] Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 5.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerõ). [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.] [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 15, 6. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját nyel le a smaragd õrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 596 pontot. A következõ körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY)
Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretû ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevõket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élõ szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy õzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni...

ÁLDOTT KÕ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képzõdnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnybõl nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kõ hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókõvel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kõ más esetben is mûködik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kõ nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kõhöz jutsz, az sem fogja visszamenõleg megsemmisíteni a már a birtokodban levõ szopóköveket.



KARAKTERLAP
Liro a Kai-bie, egy vörös, rövid hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 455. fordulód.

 Erõ:47 (48)  Szint:31  Merészség:10/10 Magasság:178 cm 
 IQ:38 (39)  Támadás:29  Agresszió:3 Testsúly:62 kg 
 Ügyesség:39 (41)  Védekezés:66  Menekülés:30 % Életkor:45/64 év 
 Egészség:49  Életpont:484/484  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:51 (50)  Varázspont:1488/504  Pénz:522 arany Kép. pont:18 
 Tudatpont:42/0   Pszi pont:247/211   Halhatatlanság:1 %   EFejl:25 
Eddig összesen 4069 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23545 TP-t kaptál. Jelenleg 3932732 TP-d van. A következõ szinthez még 67268 TP szükséges. Trófeáid: natharion gólem, ro'galhal kísértet, fekélyes hernyó. A 452. fordulódban 8919 arany került a bankszámládra. 9052 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 13/9   ökölvívás: 26/36 (+6%)   szúrófegyverek: 30/51 (+10%)
  vágófegyverek: 27/9   ütõfegyverek: 6/36   lõfegyverek: 32/37 (+2%)
  dobófegyverek: 21/22        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölõ (#422) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 30/83 (+25%)   2. nyomkövetés: 125/23 (+28%)   3. lopás: 2/26 (+16%)
  4. mászás: 18/85   5. csapdakészítés: 29/86 (+6%)   6. csapdaészlelés: 10/83
  7. gyógyítás: 97/80   8. titkosírás: 12/18   9. felderítés: 27/29 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 18/75   11. teológia: 91/18 (+33%)   12. taumaturgia: 105/67 (+37%)
  13. szerencsejáték: 3/93   14. versengés: 7/60   15. harcmûvészetek: 23/7
  16. zene: 24/25   17. szörnyismeret: 32/76 (+30%)   18. pszi: *31/100
  19. zárnyitás: 4/93   20. vadászat: 9/37   21. vitalitás: 1/9
  22. bányászat: 35/48   23. úszás: 12/20    

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 4 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 40 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 100 darabot , csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 350 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
massza (#217), trikornis (#104), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), Ars Magica (#9150), 9302. szövetség (#9302), elmeszonda (#487)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tûzesõ (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhõ II (#193, 18 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 24 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 16 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes õrület (#118, 50 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 14 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) agyburok (#90) szemmelverés (#137)
varázsszem (#184) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámsújtás (#89), méregfelhõ II (#193), nagyobb tûzlehelet (#150)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998)   mágiatörés (#35) >> nõk (#999)
villámsújtás (#89) >> jégdémon (#652)   villámsújtás (#89) >> jégtörõ (#656)
méregfelhõ II (#193) >> élõholt õsmágus (#179)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat) státusz: éhes
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építõ: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élõholt õsmágust és gyõzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal!
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyõzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!

HÕSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élõholt, 3 vadász, 3 nagymester, 6 parafenomén, 3 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
9   angyalok kesztyûje (#609) 1   krapixlon fürdõruha (#454) 1 * Morgan sipkája (#466)
1 * nehéz harci kesztyû (#464) 1   optiri agysisak (#315) 1 * õselemek köpenye (#560)
1 * Rhatt páncélja (#458) 1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * törpe bakancs (#475)
1 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 26 * bronzhegyû nyíl (#94) 8   ezüsttollú nyíl (#363)
1   fúvócsõ (#20) 39   gránátlövedék (#526) 1 * hosszú íj (#111)
2   kampós acélszigony (#455) $43   kerek kõ ($19) 1   kõkés (#6)
1   mágusölõ (#422) 54   mérg. vasnyíl (#187) 1   moa stuki (#413)
1   sallank nyíl (#129) 1 * sárkánytõr (#626) 1   Trákin csákánya (#367)
40   tüske (#22) 1   vas dobónyíl (#189) 24   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 3 * Eldaran karkötõje (#373) 1   mászó-karperec (#392)
1   ónix masszavadító (#438) 1 * roxati üvegszem (#443) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * villám szimbólum (#145) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ ládikó (#504) 1   ásó (#34)
1   deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 1   kinemfogyó tegez (#368)
1   kötél (#92) 4   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648)
1   manakristály (#500) 1   moa töltõ (#525) 2   pszi kõ (#248)
1 + pukkanó tûcsapda (#336) 2   roxati zárfaló (#314) $4   sötét tekercs ($535)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 8   törpe õskõ (#633)
4   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
15   fûszertartó (#210) [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 57]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
2   szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66]
1   vizestömlõ (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
6   zöld üveg (#82) [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 105]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 9   amniosz (#203) 1   elkarog szõr (#665)
3   ezüstdarab (#326) 10   fokhagyma (#403) 6 + fõnixtoll (#563)
2   galachmit (#310) 1   gór formázó minta (#444) 47   gyöngymangó (#135)
1   ilkin érc (#232) 28   kaktuszbogyó (#429) 2   kazmár gyökér (#205)
4   kék orchidea (#68) 42   kõszem (#304) 3   kvazár (#244)
30   lótuszvirág (#447) 13   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mithril (#352) 1   moa gyémánt (#385) 1   moa rubin (#379)
$2   mocsári penke ($148) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 16   ovimon-bogyó (#207)
1   púderkõ (#119) 5   pular kristály (#239) 12   purifikátor háj (#269)
4   ramit kõ (#226) 3   sallank karom (#128) $2   smirglilevél ($29)
20   szárnyas hernyó (#69) 22   tükör (#43) 24   varányszem (#30)
5   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 101.49 kgMegterheltség: 65%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
21   a fiatalság itala (#473) 29   ében toboz (#578) 19   ezüstdarab (#326)
20   ilkin érc (#232) 292   madártoll (#112) 26   mutáns csont (#331)
$1   õstroll agyaló ($427) 94   pirkit (#153) 35   pular kristály (#239)
1   súlyzó (#347) 1   szuper dobóháló (#273) 103   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1437 arany (#50) 8 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2)
1 púderkõ (#119) 1 sáfránypor (#211) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 2 varázskõ (#305)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kõ (#642) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
3 gyöngymangó (#135) 16 ovimon-bogyó (#207) 8 ragasztó (#83)
6 ugh méreg (#166)        



E körben tett lépéseid térképe



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.