50. forduló, Mammouth a Hóhányó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 13. 9h:26'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5106
SZÁMLA : XXXX

MAMMOUTH A HÓHÁNYÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,6] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+3 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

f 236 29 kísérletezel a 236. tárggyal a 29. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bumerángot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 185.]

kt 249 1 elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

flh 4 23 felt. lőfegyver haszn. 4 a 23. tárggyal
Ok, FLH 4 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

flh 6 249 felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal
Ok, FLH 6 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ff 12 8 felt. fegyverváltás: 12 8
Felt. fegyverváltás: << csontszurony << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

gyk 12 20 gyakorolsz a 12. tárggyal 20 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 153.]

m 6 mozogsz nyugatra
[47,6] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

h 34 15 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,6] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a proteinfecske fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a proteinfecske. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+14 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 110.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[45,5] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy álomvirágot. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 22 15 elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[44,4] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 90.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [15 pontot használtál fel, van még 75.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

be 609 11 bemész a 609. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 65.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)
Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában...

KARAKTERLAP

Mammouth a Hóhányó, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 21 Szint: 9 Merészség: 5/4 Magasság: 257 cm
IQ: 17 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 492 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 137/47 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 28/8 Pénz: 12 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 122 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 682 TP-t kaptál. Jelenleg 11549 TP-d van. A következő szinthez még 451 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, proteinfecske, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 .); tüske (#22) (3 .); mérgezett tüske (#23) (4 -5.); bumeráng (#249) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. gyógyítás: 20 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 3 9. szörnyismeret: 3
10. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
gyilkos sallank (#85) (csak egyszer), homokvarány (#16) (csak egyszer), ormánygőte (#18) (csak egyszer), grákó denevér (#25) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 48.98 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lajhár csont (#236) 6 mérgezett tüske (#23) 3 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 lapockacsont (#33) 4 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,5) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, tintacsiga (#74)
(44,4) útonálló (#130)
(45,5) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 22. jellempróba
(46,6) proteinfecske (#139), oltár
(47,6) gorombillák (#38)

Üzenet küldése a karakternek