Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 4. 9h:15' EZ A 46. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 47. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3295 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
fkt 36 2 | felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot) |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 29 5 | elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot) |
f 29 236 | kísérletezel a 29. tárggyal a 236. tárggyal |
kt 249 | elkészíted a 249. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
flh 4 249 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 249. tárggyal |
flh 8 108 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 108. tárggyal |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az ork sámán nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-50] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Apám sok-sok subát öltött,
Megsirattam, ha vetkőzött.
(Továbbmész...) [73,-49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-47] Továbbra is síkságon vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Találsz egy tűzbokrot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még 6.]
m 8 | mozogsz északra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat |
TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY) A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 57/57 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 164/74 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 22/10 | Pénz: | 493 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14 (+1) | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 1 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); bumeráng (#249) (4 -7.); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 3 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 3 | 12. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 53.81 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | lajhár csont (#236) | 10 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 2 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
40 | víz (#27) |