Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 30. 12h:02' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
kf 161 | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat |
kf 437 | kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat |
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [72,41] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 89 1 | eladod a 89. tárgyat 1 |
ea 96 1 | eladod a 96. tárgyat 1 |
pki 700 | kiveszel a bankból 700 aranyat |
ve 331 4 | megveszed a 331. tárgyat 4 |
ve 212 1 | megveszed a 212. tárgyat 1 |
ve 195 1 | megveszed a 195. tárgyat 1 |
ve 205 1 | megveszed a 205. tárgyat 1 |
ve 1134 1 | megveszed az 1134. tárgyat 1 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,41] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
VARKAUDAR KORBÁCS (1134. TÁRGY) Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
Erő: | 15 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 158/71 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 19/8 | Pénz: | 595 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | vágófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 4 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. harcművészetek: | 14 (+1) |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. vadászat: | 1 | 15. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
spagulár (#82) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), férfiak (#998), nők (#999), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | + | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 2 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csontszablya (#64) | 11 | * | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | * | parittya (#18) | 20 | ubuk dobónyíl (#138) | 25 | ubuk tüske (#131) | ||
1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 10 | ezüst gyűrű (#180) | |
4 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 12 | fáklya (#36) | 2 | gyógykenőcs (#313) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 25 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 2 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 40 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 20 | gyíkfű (#201) | 30 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 15 | lajhár csont (#236) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 15 | smirglilevél (#29) | 26 | sünmedve tüske (#14) | |||
9 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 60.45 kg | Megterheltség: 151% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
493 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) |