371. forduló, Vérvörösalkonyfény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 27. 12h:04'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat legkorábban a 449. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4115
SZÁMLA : XXXX

VÉRVÖRÖSALKONYFÉNY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy rőtmanó kacagányt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Yurk, a profi trófea, egy epokitféreg trófea és egy nómenklatúra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Razak Ras Ragadash. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 7 gyíkfüvet, 22 mágusszelencét. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 9 xirnox szivet (200 arany kikiáltási áron), 5 tankány karmot (100 arany kikiáltási áron), 2 nagy bronzkulcsot (20 arany kikiáltási áron), 1 távcsövet (20 arany kikiáltási áron), 1 kristályfolyadékot (20 arany kikiáltási áron), 2 rézkulcsot (20 arany kikiáltási áron), 20 kaját (20 arany kikiáltási áron), 30 kaját (30 arany kikiáltási áron), 51 álomport (100 arany kikiáltási áron), 15 pirkitet (20 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon összefutsz NaUgyanKiivel. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 alligátorbőr (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany) ellenértékét.
A 6. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy királyi palotaőr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jázmin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon megintcsak összefutsz NaUgyanKiivel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol Blend a Mad-del. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a smaragd drakón (ld. enc.), a Notermanthi báró (ld. enc.) és a tarajos mandrag (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) din formázó mintát (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+12 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+176 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 752. hetének nyerőszámai: 6, 20, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tesh alligátor nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 772.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 3. KP: elmormolod a 4. varázslatot a 71. varázslatot a 10. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat az 1639. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 5600 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 760.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy szemmelverés varázs hatalmát. Felkészülsz a szemmelverésre. [1 pontot használtál fel, van még 759.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 759.]

a 34 3005 1 átadod a 34. tárgyat a 3005. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Són részére. [5 pontot használtál fel, van még 754.]

m 8 2 4 mozogsz északra, keletre, délre
[93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mocsárivérc. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. A mocsárivérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy láplidérc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz Blend a Mad-del. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [94,64] A terep vált: bozótos területen vagy.

Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [36 pontot használtál fel, van még 718.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 4300 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 678.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[93,65] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lápi hajlékot. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [92,66] A terep változik: ismét síkságon vagy.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [92,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! (Önanalízis: +3% mászás.) Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 8 mérg. ubuk tüskét. [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [64 pontot használtál fel, van még 614.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[93,68] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy amniosz-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [94,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Borzalmas Yonda hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. (Önanalízis: +1% mászás.) Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. [rézsisak ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [94,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 12 aranyat. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [50 pontot használtál fel, van még 564.]

kt 108 20 elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 nyílvesszőt. [Rahn ékkő:] 8601 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 484.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,68] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy amniosz-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [12 pontot használtál fel, van még 472.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+146 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kaffogó hebrencs.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 442.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+146 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a törpemammut testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal felnyitod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 412.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+86 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tintacsiga.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 382.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy süvítő rája.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 352.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal felnyitod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 1, gyógyulás: 2, összesen: +1 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 322.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az ork sámán fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 292.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 262.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy vérszomjas csüldő.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 232.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy karmos tankány.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány jobb középső lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 202.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+64 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy alpesi tehén.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 172.]

in 4097 445 1758 leírod a 4097. kalandozónak a 445. szörnyet az 1758. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy animált korall. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mocsárivércszemet. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

in 4097 7143 1683 leírod a 4097. kalandozónak a 7143. szörnyet az 1683. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsárivérc. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

bb 677 198 267 beraksz a bankba a 677. tárgyat (198 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 szulfagor agyart. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 169.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1866 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

* 3. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kérődző etra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megcsapod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

* 4. BP: elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis bőrpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 királygyík bőr. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 114.]

* 5. BP: elkészíted a 45. tárgyat
Legyártottál 1 kis bőrpajzsot. [Rahn ékkő:] 2688 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 89.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 21, 23.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 589 pontot. A következő körben tehát 678 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY)
A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni).

TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY)
Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat.

DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni.

KARAKTERLAP

Vérvörösalkonyfény, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 448. fordulód.

Erő: 50 (55) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 50 (57) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 56 (63) Védekezés: 59 Menekülés: 29 % Életkor: 44/44 év
Egészség: 51 (56) Életpont: 544/815 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 32
Szerencse: 28 (33) Varázspont: 1294/1218 Pénz: 31142 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 53/9 Pszi pont: 341/490 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 4607 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34724 TP-t kaptál. Jelenleg 3154533 TP-d van. A következő szinthez még 345467 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, varkaudar hadúr. A 403. fordulódban 36390 arany került a bankszámládra. 44577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: *19/100 ütőfegyverek: 30/13 lőfegyverek: 13/49 (+44%)
dobófegyverek: 30/39

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/58 2. nyomkövetés: 104/50 (+35%) 3. mászás: 17/35 (+4%)
4. csapdakészítés: 27/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/26 6. gyógyítás: 55/95
7. titkosírás: 9/99 8. felderítés: 10/87 9. szörnyidomítás: 3/92
10. teológia: 49/78 (+36%) 11. taumaturgia: 66/17 12. versengés: 11/12
13. zene: 581/32 (+374%) 14. szörnyismeret: 36/84 (+20%) 15. pszi: 50/8 (+1%)
16. vadászat: 16/45 17. bányászat: 34/74 18. úszás: 12/44
19. csapatmunka: 3/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás (#10))
udvarolsz az 5331. karakternek
ásol max. 20 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
Bytoxic (#1059) (csak egyszer), jók (#990), agyfröccsentő (#666)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +45 vp 4 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
banshee-sikoly (#373), halálvarázslat (#124)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> trikornis (#104) banshee-sikoly (#373) >> orgyilkos (#131)
banshee-sikoly (#373) >> sötét gnóm (#132) banshee-sikoly (#373) >> ork bérgyilász (#781)
banshee-sikoly (#373) >> útonálló (#130) banshee-sikoly (#373) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián.
2006 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.
2006 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 30 madártoll (#112) 2 szulfagor agyar (#677)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 elkarog szőr (#665)
1 fáklya (#36) 20 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 sámán erszény (#650) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
5 tinta (#101) 1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,67) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(93,63) nekrofun (#173), mocsárivércok (#7143), láplidérc (#352), Blend a Mad (2465. kalandozó)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)
(93,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kaffogó hebrencs (#88), törpemammut (#115), tintacsiga (#74), süvítő rája (#113), ork sámán (#345), sóhajtó dorony (#112), vérszomjas csüldő (#114), karmos tankány (#137), alpesi tehén (#91), kérődző etra (#368)
(94,64) Leah oltár
(94,68) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), purifikátor (#157), bandita (#758)
(94,69) erszényes elkarog (#354), mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek