Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 27. 12h:04' EZ A 448. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 449. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat legkorábban a 449. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4115 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 4. varázslatot a 71. varázslatot a 10. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat az 1639. tárgyat |
a 34 3005 1 | átadod a 34. tárgyat a 3005. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 2 4 | mozogsz északra, keletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. A mocsárivérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [94,64] A terep vált: bozótos területen vagy.
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [92,66] A terep változik: ismét síkságon vagy.
(Továbbmész...) [92,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 3 3 8 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északra |
(Továbbmész...) [94,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [94,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. 10000 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 12 aranyat. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] 222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a törpemammut testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal felnyitod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal felnyitod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 1, gyógyulás: 2, összesen: +1 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az ork sámán fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány jobb középső lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}
h 235 30 | használod a 235. tárgyat |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
in 4097 445 1758 | leírod a 4097. kalandozónak a 445. szörnyet az 1758. tárgyat |
in 4097 7143 1683 | leírod a 4097. kalandozónak a 7143. szörnyet az 1683. tárgyat |
bb 677 198 267 | beraksz a bankba a 677. tárgyat (198 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rövid karddal megcsapod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 5. BP: | elkészíted a 45. tárgyat |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY) Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
Erő: | 50 (55) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 50 (57) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 29 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 51 (56) | Életpont: | 544/815 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 32 |
Szerencse: | 28 (33) | Varázspont: | 1294/1218 | Pénz: | 31142 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 53/9 | Pszi pont: | 341/490 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | *19/100 | ütőfegyverek: | 30/13 | lőfegyverek: | 13/49 (+44%) |
dobófegyverek: | 30/39 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/58 | 2. nyomkövetés: | 104/50 (+35%) | 3. mászás: | 17/35 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 27/71 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/26 | 6. gyógyítás: | 55/95 |
7. titkosírás: | 9/99 | 8. felderítés: | 10/87 | 9. szörnyidomítás: | 3/92 |
10. teológia: | 49/78 (+36%) | 11. taumaturgia: | 66/17 | 12. versengés: | 11/12 |
13. zene: | 581/32 (+374%) | 14. szörnyismeret: | 36/84 (+20%) | 15. pszi: | 50/8 (+1%) |
16. vadászat: | 16/45 | 17. bányászat: | 34/74 | 18. úszás: | 12/44 |
19. csapatmunka: | 3/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás (#10)) |
udvarolsz az 5331. karakternek |
ásol max. 20 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
Bytoxic (#1059) (csak egyszer), jók (#990), agyfröccsentő (#666) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +45 vp 4 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), halálvarázslat (#124) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | trikornis (#104) | banshee-sikoly (#373) | >> | orgyilkos (#131) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | sötét gnóm (#132) | banshee-sikoly (#373) | >> | ork bérgyilász (#781) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | útonálló (#130) | banshee-sikoly (#373) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián. |
2006 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy. |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 30 | madártoll (#112) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
79 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fáklya (#36) | 20 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) |