Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 11. 9h:09' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1056 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A fekélyes hernyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával többször eltalálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. A fekélyes hernyó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ezüstlevél (ld. enc.) és 1 hernyópete. 9100 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 319, gyógyulás: 404, összesen: +85 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 161. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot az 57. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
* 9. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 615. tárggyal a 613. tárgyat |
kb 213 13 | kiveszel a bankból a 213. tárgyat (13 darabot) |
kt 284 5 | elkészíted a 284. tárgyat (5 darabot) |
kb 260 20 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (20 darabot) |
f 119 396 101 | kísérletezel a 119. tárggyal a 396. tárggyal a 101. tárggyal |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 76 14 | elmormolod a 73. varázslatot a 76. varázslatot a 14. varázslatot |
kno 12 4 | képesség-növelés 12 |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kf 1322 1369 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1369. tárggyal |
fkt 447 999 | felt. készítesz a 447. tárgyat (999 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 383 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 67 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 54 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 112 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 251 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 619, gyógyulás: 350, összesen: -269 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Möszehát pajzzsal kilukasztod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [228,105] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés totemblarg közeledik. {max. életpontja: 1094-1193.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 393 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 64 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 8364 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 198, gyógyulás: 227, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [228,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy hájas okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 394 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón fejét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón tömzsi lábát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Möszehát pajzzsal megvagdalod a hájas okerón jobb első lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 74 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírkarddal végigvagdosod a hájas okerón fejét. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Möszehát pajzzsal megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 79 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8639 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1581, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 391 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 113 életpontot sebeztél. A halálosztó kain karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1619 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Möszehát pajzzsal végigmetszed a láplidérc bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 356 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 25 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az elmeszonda testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az elmeszonda testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az elmeszonda testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. (pszi-acéltorony védte meg a nyomorultat.) Az elmeszonda csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-99 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5091 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 195, gyógyulás: 81, összesen: -114 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 390 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal megvagdalod a leviathán lárva nyakát. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 39 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva bal csápját. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Möszehát pajzzsal súrolod a leviathán lárva alattomos csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 46 életpontot sebeztél. A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 10006 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1399, sebződés: 280, gyógyulás: 238, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [228,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gonyolék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ro'galhal kísértet közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 396 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvagdalod a ro'galhal kísértet bal karját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a ro'galhal kísértet bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1512, sebződés: 494, gyógyulás: 438, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [228,109] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ro'galhal kísértet. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 1118-1267.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet jobb lábát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvagdalod a ro'galhal kísértet bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 57 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 451, gyógyulás: 461, összesen: +10 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc nyakát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Möszehát pajzzsal kilukasztod a láplidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 90 életpontot sebeztél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 246 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 226 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 685, gyógyulás: 342, összesen: -343 ÉP}
(Továbbmész...) [228,111] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kettéroppantó. {támadása: 55.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kettéroppantó nyakát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a kettéroppantó testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a kettéroppantó testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 63 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsával oldalba lök. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a kettéroppantó testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a kettéroppantó jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a kettéroppantó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kettéroppantó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9117 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 308, gyógyulás: 434, összesen: +126 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont 23: 2. térkép 2. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 2: 1. térkép 23. pont |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 313.]
v 198 221 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 665 100 | megveszed a 665. tárgyat 100 |
ve 1223 10 | megveszed az 1223. tárgyat 10 |
ve 1232 20 | megveszed az 1232. tárgyat 20 |
bb 665 816 938 | beraksz a bankba a 665. tárgyat (816 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Möszehát pajzzsal megvágod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 68 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 26, gyógyulás: 68, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,111] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar remete. {egyik sebzési módja: 2x 14d12+30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete testét. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete farkát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Möszehát pajzzsal végigvagdosod a varkaudar remete testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 66 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar remete jobb oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A varkaudar remete megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 188, gyógyulás: 256, összesen: +68 ÉP}
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 8 22 19 | mozogsz 8 22 19 |
lm 24 14 11 | mozogsz 24 14 11 |
lm 905 13 900 | mozogsz 905 13 900 |
lm 3 2 15 | mozogsz 3 2 15 |
lm 12 19 21 | mozogsz 12 19 21 |
lm 23 8 | mozogsz 23 8 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 4 11 1 | mozogsz 4 11 1 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
hh 449 473 1233 | használod a 449. tárgyat a 473. tárgyat az 1233. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 69 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4695 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 111, gyógyulás: 84, összesen: -27 ÉP}
szk 489 | keresed a 489. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 711. tárggyal az 531. tárgyat |
* 5. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1554. tárgyat |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (85 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a gnomori rémszolga jobb karját. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal megvagdalod a gnomori rémszolga testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 636, gyógyulás: 145, összesen: -491 ÉP}
* 7. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
TROGLODITA FÚVÓCSŐ (905. TÁRGY) A trogloditák erdők mélyére bújt törzsei meglepő fegyverrepertoárral rendelkeznek. Ez a fúvócső is egy ezek közül. Átmérője kisebb, mint az eddig ismert, ormánygőtecsontból készült lőfegyvereké, hossza viszont legalább háromszoros. Pont ennek köszönhető, hogy a belecsúsztatott lövedék egyáltalán nem mozdul el, vagyis a célzás jelentősen pontosabbá válik (+25 támadás). Már csak az a kérdés, milyen, a tüskénél is vékonyabb, lövedéket lehetne a csőbe csúsztatni? A troglodita fúvócső használata a közönséges fúvócsőhöz szokott társadalmunk számára akkora tudást igényel, amire csak akkor leszel képes, ha lőfegyver szakértelmed legalább 30-as. |
EZÜSTLEVÉL (759. TÁRGY) A bo'adhunok sosem voltak híresek ékszerésztudásukról, azonban a szakértelmet ötletességgel pótolták. Egy élő levélre olvasztott ezüstöt öntöttek, így készült ez a szép csecsebecse. |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
Erő: | 66 (88) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 66 (81) | Támadás: | 77 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 54 (69) | Védekezés: | 116 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 157/369 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1007/591 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (85) | Varázspont: | 2669/2 | Pénz: | 1651 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/3 | Pszi pont: | 290/35 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | * 29 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46 | 2. nyomkövetés: | 143 | 3. lopás: | 13 |
4. mászás: | 18 (+1) | 5. csapdakészítés: | 38 | 6. csapdaészlelés: | 27 |
7. gyógyítás: | 52 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 21 | 11. teológia: | 81 | 12. taumaturgia: | 169 (+5) |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
16. szörnyismeret: | 56 | 17. pszi: | * 32 | 18. zárnyitás: | 5 |
19. vadászat: | 38 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 145 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod mantikórt (#769) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | túlvilág lehelete (#177) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
láth. észlelése (#78) | varázsenergia (#161) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csapdaészlelés (#222) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
láthatatlanság (#76) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
éhínség (#39) | >> | Elender (#5335) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
armageddon (#218) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tűzgolyó (#155) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | armageddon (#218) | >> | rubin sárkány (#330) | |
villámcsapás (#50) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | lidércúr (#252) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | vortexmágus (#418) | energiapajzs (#103) | >> | trikornis herceg (#261) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem sav ellen (#36) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 151. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
209 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hernyópete (#878) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kitintüske (#879) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
8 | pirkit (#153) | 28 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
5 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstlevél (#759) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 5 | sötét ital (#284) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
9 | xirnox szív (#213) |