Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 4. 9h:13' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5518 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
kf 1117 | kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat |
kf 695 1 | kézbeveszed/felveszed a 695. tárgyat a jobb kezedbe |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
cir | vándorcirkusz látogatása |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [-29,-16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Továbbmész...) [-28,-17] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. {max. életpontja: 61-70.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával megvagdalod a sullár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. Mosolyogva kidobod a nevetséges mutáns pók trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sullár trófeát. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [-26,-18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [-25,-19] Továbbra is síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-23,-18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték.
* 1. BP: | használod az 1137. tárgyat |
FEJLESZTÉS GYÜMÖLCSE (292. TUDATI KÉPESSÉG) Egy hosszú folyamat újabb állomásához érkeztünk. Lassan egy éve, hogy hatalmas mentoraink vezetésével felfedezőútra indultunk önmagunkba. A mágia és a gyógyulás forrásainak felderítése után már mindenki türelmetlenül várta a belső tűz honának feltérképezését, ám a Nagyok azt mondták, erre még várnunk kell. Először meg kell találni fizikai és szellemi képességeink gyökereit, meg kell ismerni legbelső érzéseink mozgatórugóit, hogy uralhassuk a mindenkiben ott égő szeszélyes tüzet. Nehéz feladat volt, de megérte. Kicsit mindannyian más emberek lettünk az új tudástól, most már állandóan ott van előttünk a tükör, amely kíméletlenül és pontosan mutatja legkisebb rezdüléseinket, eltévelyedéseinket is. A legcsodálatosabb élmény mégis annak a csatornának a megtalálása volt, amelyben a tudati energiák áramolnak, és amely áthalad a személyiség gyökerén is. Milyen botorság is volt, hogy eddig óriási erőfeszítéssel közvetlenül az agyburkon próbáltuk átpréselni a tudati energiát, mikor ez a csatorna képes a tiszta kasztroplanáris energia továbbítására is. Megszűri az érkező energiát és mindent, ami nem tisztán tudati természetű, visszaforgat a testbe és a szellembe, állandóan gyarapítva azt. Mostantól az EF parancs TVP-költsége nem veszik el haszontalanul, hanem fejleszti az üres TF parancsban megadott tulajdonságot. |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és varázslat szintenként +1 sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. |
Erő: | 20 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 169/51 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 154/18 | Pénz: | 408 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 61/5 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 (+1) | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. taumaturgia: | 11 (+1) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 3 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 4 | 21. főzés: | 3 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | mandibulakasza (#127) | ||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
1 | * | ryuku szablya (#695) | 2 | szögletes kő (#17) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | ||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
1 | * | umbatari karkötő (#278) | 1 | virág szimbólum (#143) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
28 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 6 | krónika (#1725) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
17 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 204] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | |||
3 | fabontó (#106) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
17 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | madártoll (#112) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | óndarab (#85) | 16 | ovimon-bogyó (#207) | 7 | pirkit (#153) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 46.33 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | uzbány csőr (#169) |