437. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 24. 9h:34'
EZ A 898. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
899. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [385,68] koordinátán.
Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Nyelved teljesen megduzzadt, fehér keléses pettyek jelentek meg rajta. Milyen átkozott nyavalyát kaphattál el a közelmúltban, aminek ilyen a hatása?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+10 TVP).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 796. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 794. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 792. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 792.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 782.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 782.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[386,67] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [386,66] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy márvány sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 750 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 366, gyógyulás: 99, összesen: -267 ÉP}

Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-59 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [386,65] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat mópat fatty lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty farkát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a mópat fatty testét. (7 támadással 717 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a mópat fatty testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Több marást ejt rajtad a 19 mópat fatty csáprágójával. (16 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a mópat fatty testét. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a mópat fatty puha torát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A 7 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 3 mópat tetemet. [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 135, gyógyulás: 148, összesen: +13 ÉP}

Felfedeztél egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy smaragd sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány jobb oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (85 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 317, gyógyulás: 87, összesen: -230 ÉP}

Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-51 életerő.) [35 pontot használtál fel, van még 747. Kapsz 28 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 747.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 747.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[387,65] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (90 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 431, gyógyulás: 101, összesen: -330 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) [388,65] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az áldott okerón testét. (7 támadással 753 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 14, gyógyulás: 112, összesen: +98 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy smaragd sárkány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (90 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (7 támadással 774 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány nyakát. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 10 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 278, gyógyulás: 110, összesen: -168 ÉP}

Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-53 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [388,64] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat Chara-din fattya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mithril karddal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya bal vállát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy smaragd sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 100 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány jobb oldalát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megérinted a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1565, sebződés: 607, gyógyulás: 221, összesen: -386 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-58 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 702. Kapsz 36 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[387,64] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Találsz egy mópat bolyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy mópat bolyt. Északra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy smaragd sárkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (103 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány fejét. (7 támadással 723 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragd sárkány bal vállát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 320, gyógyulás: 110, összesen: -210 ÉP}

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Borzalmasan éhes vagy. (-57 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [386,64] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lávatavat. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat Chara-din fattya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 9 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.)

(Továbbmész...) [385,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy áldozati oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (87 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a márvány sárkány testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 74 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1250, sebződés: 367, gyógyulás: 102, összesen: -265 ÉP}

Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-50 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 662. Kapsz 32 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 241 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy méregféreg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a méregféreg testét. (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a méregféreg testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 143, gyógyulás: 93, összesen: -50 ÉP}

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Szörnyen éhezel. (-52 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 201 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (99 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a márvány sárkány nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 49 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst karkötő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 392, gyógyulás: 107, összesen: -285 ÉP}

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Szörnyen éhezel. (-59 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Borzalmasan éhes vagy. (-58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 452. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-53 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 407. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Borzalmasan éhes vagy. (-59 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 367. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Szörnyen éhezel. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy skarlátdémon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 215 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a skarlátdémon fejét. (7 támadással 767 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a skarlátdémon szilárd részeit. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 440, gyógyulás: 56, összesen: -384 ÉP}

Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-51 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 36 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Olyan érzéseid vannak, mintha istened szólítana magához! Ha engedelmeskedsz a hangoknak, észak felé "kell" továbbindulnod! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 17, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 197 pontod maradt, ebből a következő körre 197 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1066. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 76 (104) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 65 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (69) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 31/65 év
Egészség: 65 (76) Életpont: 1094/1035 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3046/1677 Pénz: 3594 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 409/512 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4782 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 173988 TP-t kaptál. Jelenleg 23292681 TP-d van. A következő szinthez még 1707319 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 431. fordulódban 5334 arany került a bankszámládra. 5520 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: *50/100 (+5%)
vágófegyverek: 27/83 (+1%) ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/84 (+4%)
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
385,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/70 2. nyomkövetés: 121/2 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/81 5. csapdakészítés: 29/3 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/16 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 33/40
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 273/58 (+61%) 12. taumaturgia: 129/8 (+12%)
13. szerencsejáték: 2/87 14. versengés: 7/55 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/60 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: *35/100
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 18/57 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/33 (+2%) 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 185
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) méregsemlegesítés (#14) skarlátia (#293)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem 2 (#188)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 2)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kasztropl. uralom (159)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ördögi jel (268)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
harci mágia (334)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1553.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 sallank karom (#128)
1 spiritusz (#170) 39 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1223 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 arany papi karkötő (#309)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210)
2 smaragd védőgyűrű (#223) 1 szent jogar (#150) 1 toxyl (#591)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(385,64) áldozati oltár (#586), művészi porolit (#720), érclelőhely, márvány sárkány (#328), méregféreg (#784), skarlátdémon (#790)
(386,64) Chara-din fattyai (#236), rd'alv lélektipró (#413)
(386,65) mópat fattyak (#317), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), smaragd sárkány (#326)
(386,66) művészi porolit (#720), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(386,67) gh'raiton ölész (#412)
(387,64) mópat boly (#583), smaragd sárkány (#326)
(387,65) mópat boly (#583), smaragd sárkány (#326)
(388,64) Chara-din fattyai (#236), smaragd sárkány (#326)
(388,65) áldott okerónok (#336), smaragd sárkány (#326)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Mászásnál a plusz szörnyet ki lehet kapcsolni. Ha valaki kiadja a H <mászóhely száma> 1 parancsot, akkor abban a mászóhelyben nem jön neki a plusz szörny. A H <mászóhely száma> paranccsal lehet visszakapcsolni plusz szörnyet. Egyik parancshoz sem kell a mászóhely mezőjén tartózkodni.

Üzenet küldése a karakternek