Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 25. 9h:17' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3725 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 724 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 43 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 265, gyógyulás: 206, összesen: -59 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [366,64] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 268 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 739, gyógyulás: 115, összesen: -624 ÉP}
(Továbbmész...) [367,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy Dl'orkhaugruk közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
vv 267 73 73 | elmormolod a 267. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 87 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, 25 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 458, gyógyulás: 113, összesen: -345 ÉP}
(Továbbmész...) [368,62] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
(Továbbmész...) [369,62] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy ében sziklatorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a márvány sárkány testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 371, gyógyulás: 110, összesen: -261 ÉP}
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány bal szárnyát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 690 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 346, gyógyulás: 109, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [371,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz bal lábát. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 197, gyógyulás: 4, összesen: -193 ÉP}
(Továbbmész...) [370,61] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Utad során felfedezel egy áldozati oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sardullah Sharpa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 395, gyógyulás: 117, összesen: -278 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány jobb vállát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (91 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány jobb oldalát. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP], 45 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 412, gyógyulás: 98, összesen: -314 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY) Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz... |
Erő: | 75 (103) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 65 (70) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 65 (69) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/64 év |
Egészség: | 65 (76) | Életpont: | 1091/975 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (78) | Varázspont: | 3040/1486 | Pénz: | 1347 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/12 | Pszi pont: | 409/258 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 18/70 | szúrófegyverek: | 50/90 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/81 (+1%) | ütőfegyverek: | 5/15 | lőfegyverek: | 39/79 (+2%) |
dobófegyverek: | 13/28 |
Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/70 | 2. nyomkövetés: | 120/92 (+40%) | 3. lopás: | 1/74 |
4. mászás: | 29/81 | 5. csapdakészítés: | 28/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/27 |
7. gyógyítás: | 52/16 | 8. titkosírás: | 14/82 | 9. felderítés: | 33/40 |
10. szörnyidomítás: | 7/93 | 11. teológia: | 271/76 (+49%) | 12. taumaturgia: | 128/23 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 2/87 | 14. versengés: | 7/55 | 15. harcművészetek: | 14/59 |
16. zene: | 13/60 | 17. szörnyismeret: | 25/15 | 18. pszi: | *35/100 (+16%) |
19. zárnyitás: | 22/18 | 20. vadászat: | 18/57 | 21. vitalitás: | 4/81 |
22. bányászat: | 33/19 (+5%) | 23. úszás: | 6/27 | 24. főzés: | 4/80 (+20%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 185 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ) |
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | animált korall (#445) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
puha ütés (#60) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
armageddon (#218) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pusztító végzet (#106) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bosszantó apróság (#452) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
puha ütés (#60) | >> | veszett gorilla (#446) | puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | tündöklő griff (#466) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | kutyafejű medve (#477) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hótarantula (#464) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Morghatal A'ton (#544) | pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hadúr (#509) | méregfelhő III (#229) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28027. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1204. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 49 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1036 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fűszertartó (#210) | 33 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | vasérc (#152) |