434. forduló, 436. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 25. 9h:17'
EZ A 711. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
712. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Auráját mágikus vihar övezi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy lánghordozó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mentát karkötőt, egy moa csiptetőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy Urgod fétisét, egy Vlagyimir-díjat és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemű troll férfival. Bőre teljesen fehér! Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét és egy Thargodan koronát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy ryuku gólem trófea és egy csontgólem trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Varacskos Disznó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol Godslayerrel. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy angyali medált, egy cirkuszi kitűzőt, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Ywgerothon trófea, egy rubin góliát trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz Jucika Hacukával. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólemgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mennydörgő titán trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cirkuszi kitűzőt, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy Sshreakza amulettjét, egy Thargodan koronát, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy yeti mokasszint visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sólyomszem tudása eltörpül a tied mellett: a lábnyom mintázata, a levegőben maradt köhintés alakja és az illatok alapján biztosan tudod, hogy a tolvaj Motavato volt. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+638 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+126 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 783. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 769.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+486 varázspont, -972 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 769.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 12 VP-t.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) [2 pontot használtál fel, van még 752. Kapsz 1 VP-t.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 724 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 43 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 265, gyógyulás: 206, összesen: -59 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 737. Kapsz 12 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[365,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lovagi tábort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Találsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkévaló holdkőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy márvány sárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem tűnik túl barátságosnak. (letapogatás: Pterois volitans ) Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [366,64] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 268 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 739, gyógyulás: 115, összesen: -624 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy Dl'orkhaugruk közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy kátránygödör van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 700. Kapsz 29 VP-t.]

vv 267 73 73 elmormolod a 267. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ősi energiák regenerálják tested (+251 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 4 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Ez a tereptípus sajnos nem alkalmas oltár teremtésére. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 4 VP-t.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 683.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[367,63] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 87 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, 25 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 458, gyógyulás: 113, összesen: -345 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy templomot. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [368,62] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [369,62] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy ében sziklatorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a márvány sárkány testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 371, gyógyulás: 110, összesen: -261 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [32 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 25 VP-t.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[370,62] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Észreveszel egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy ében sziklatorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány bal szárnyát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 690 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 346, gyógyulás: 109, összesen: -237 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [371,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz bal lábát. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 197, gyógyulás: 4, összesen: -193 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dr. Dragon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,61] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Utad során felfedezel egy áldozati oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sardullah Sharpa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 614. Kapsz 29 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 609. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 609.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 336 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy márvány sárkány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (89 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 395, gyógyulás: 117, összesen: -278 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 296 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

[40 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 256 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 216 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 176 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

[40 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő márvány sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány jobb vállát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (91 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány jobb oldalát. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP], 45 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 412, gyógyulás: 98, összesen: -314 ÉP}

Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [40 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 31 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Olyan érzéseid vannak, mintha istened szólítana magához! Ha engedelmeskedsz a hangoknak, kelet felé "kell" továbbindulnod! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 24.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY)
Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz!

DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY)
Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni.

ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY)
Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

GH'RAITON ÖLÉSZ (412. SZÖRNY)
Egy óriási, fekete energiatömeg, ami elnyel minden fényt és hőt. Érintése nyomán porrá omlanak a lávatavak, és egy pillanat alatt elillan az életenergiája még egy ősöreg góliátnak is. Ha azt hiszed, szembeszállhatsz ezzel a tl'urlang gyilkológéppel, nagyot tévedsz...

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1056. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 75 (103) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 65 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (69) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 31/64 év
Egészség: 65 (76) Életpont: 1091/975 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3040/1486 Pénz: 1347 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 409/258 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4750 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 127671 TP-t kaptál. Jelenleg 22887392 TP-d van. A következő szinthez még 2112608 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 431. fordulódban 5334 arany került a bankszámládra. 5440 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: 50/90 (+4%)
vágófegyverek: 27/81 (+1%) ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/79 (+2%)
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/70 2. nyomkövetés: 120/92 (+40%) 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/81 5. csapdakészítés: 28/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/16 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 33/40
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 271/76 (+49%) 12. taumaturgia: 128/23 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/87 14. versengés: 7/55 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/60 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: *35/100 (+16%)
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 18/57 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/19 (+5%) 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/80 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 185
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28027. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1204.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 49 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1036 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst karkötő (#158) 1 fűszertartó (#210) 33 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 25 mákrózsa virág (#56) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,64) talriai behemót (#312), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(365,64) vg'axtol torzító (#416), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), egy gnóm férfi
(366,64) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), zafír sárkány (#329)
(367,63) zafír sárkány (#329), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(367,64) Dl'orkhaugruk (#425), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(368,62) ml'othag szürcsölő (#415), ősvortex (#587), oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely
(369,62) törpe bánya (#435), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), márvány sárkány (#328)
(370,61) áldozati oltár (#586), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, gh'raiton ölész (#412), márvány sárkány (#328), rd'alv lélektipró (#413)
(370,62) törpe bánya (#435), érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(371,62) albinó küklopszok (#338), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek