Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 23. 9h:11' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3725 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 192 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[192,61] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy földsárkány hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó nyakát. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 11775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1203, sebződés: 91, gyógyulás: 107, összesen: +16 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 302 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 10 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
(Feltételes támadás:) Egy kultúrmasztodon! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Elszántan a másikra rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 12 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Marokra fogva a mithril kardot a másikra rohansz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 37 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard bal oldalát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 4, gyógyulás: 103, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [191,63] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy drakolich. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [191,62] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal karját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal végigvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel eltalálod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 30, gyógyulás: 113, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [189,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel felnyársalod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal kilukasztod a légirozmár testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mithril kardot, szereztél 3 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Napsörény. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Napsörény testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a Napsörény fehér hátát. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöföd a Napsörény testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Napsörény sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Napsörény rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Napsörény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Napsörény szarva (ld. enc.). 4100 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 97, gyógyulás: 4, összesen: -93 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY) Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted). |
Erő: | 74 (102) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 65 (70) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 65 (69) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/64 év |
Egészség: | 65 (76) | Életpont: | 1090/917 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (78) | Varázspont: | 3040/748 | Pénz: | 311 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/10 | Pszi pont: | 409/214 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 18/70 | szúrófegyverek: | 50/86 (+3%) |
vágófegyverek: | 27/80 (+14%) | ütőfegyverek: | 5/15 | lőfegyverek: | 39/77 |
dobófegyverek: | 13/28 |
Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/70 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 120/52 (+37%) | 3. lopás: | 1/74 |
4. mászás: | 29/81 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 28/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/27 |
7. gyógyítás: | 52/16 (+11%) | 8. titkosírás: | 14/82 | 9. felderítés: | 33/40 |
10. szörnyidomítás: | 7/93 | 11. teológia: | 271/27 (+33%) | 12. taumaturgia: | 128/5 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 2/87 (+11%) | 14. versengés: | 7/55 (+45%) | 15. harcművészetek: | 14/59 |
16. zene: | 13/60 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 25/15 | 18. pszi: | 35/84 (+7%) |
19. zárnyitás: | 22/18 | 20. vadászat: | 18/57 (+11%) | 21. vitalitás: | 4/81 |
22. bányászat: | 33/14 (+1%) | 23. úszás: | 6/27 | 24. főzés: | 4/60 (+20%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 185 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ) |
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | animált korall (#445) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
puha ütés (#60) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
armageddon (#218) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pusztító végzet (#106) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bosszantó apróság (#452) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
puha ütés (#60) | >> | veszett gorilla (#446) | puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | tündöklő griff (#466) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | kutyafejű medve (#477) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hótarantula (#464) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Morghatal A'ton (#544) | pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hadúr (#509) | méregfelhő III (#229) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 27783. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1204. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | drótszőr (#37) | |||
11 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | Napsörény szarva (#1569) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | varázskő (#305) | 6 | víz (#27) |