427. forduló, 429. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 19. 9h:06'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


171 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,77] koordinátán.
A táborozás 7. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Thargodan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy Virotac gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy tleikan főbíra trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Hátasállata egy kőszáli disznó! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy sárgarigó repked körülötte. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
A 17. napon összefutsz Fist Fighterrel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy gh'raiton ölész trófea, egy rd'alv lélektipró trófea és egy kr'uagon pusztító trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 18. napon összeakadsz Xantorpextyn Xorxyval. Tharr első számú avatárja. Egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg koronát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy lovagi sisakforgót visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 33. napon találkozol Enwor Etdrannal. Tharr kisebb avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mágusgyűrűt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 34. napon ismét összefutsz Enwor Etdrannal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 35. napon megintcsak összeakadsz Enwor Etdrannal. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 35. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét és egy teriadan karkötőt visel. Felszerelését egy bosszúálló trófea, egy kémsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 35. napon ismét találkozol Enwor Etdrannal. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Apa Tifusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 38. napon újból összeakadsz Enwor Etdrannal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+798 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+126 pszi pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[232,78] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tarajos áspis került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tarajos áspis testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (56 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Süsü lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr szentélye van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 7 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 4 VP-t.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy csupaszbőrű maclogh. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-11079 TP] [30 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tarajos áspis. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-8024 TP] [30 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tarajos áspis. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-8024 TP] [30 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy káoszszellem. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-11745 TP] [30 pontot használtál fel, van még 625. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kutyafejű medve. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-10188 TP] [30 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 24 VP-t.]

v 267 elmormolod a 267. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 víz). [0 pontot használtál fel, van még 595.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[231,79] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Sir Rasolphius vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr szentélye van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy hótarantula ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [230,80] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight szentélye van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rubin góliát. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [229,81] A hegyvidéket síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight szentélyét. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy dübörgő bahrot volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 568. Kapsz 21 VP-t.]

v 198 217 74 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(229,81) Fairlight oltár, dübörgő bahrotok (#479)
(230,80) Raia oltár, érclelőhely, rubin góliát (#473)
(231,79) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, hótarantula (#464)
(232,78) tarajos áspis (#486), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, Raia oltár, érclelőhely

[217,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 558. Kapsz 8 VP-t.]

kt 203 25 elkészíted a 203. tárgyat (25 darabot)
Begyűjtöttél 25 amnioszt. [100 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 80 VP-t.]

m 5 3 1 mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre
[216,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy norpadolótika. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! Szűkölve menekülsz a halálos veszély elől, és kikapaszkodsz. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [218,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 396. Kapsz 49 VP-t.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[219,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy Raia szent lovagja. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [219,73] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi rúnatornyot. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [219,72] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy ősdentor ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 21 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 3 VP-t.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-1 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 569 pontot. A következő körben tehát 769 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1040. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 428. fordulód.

Erő: 73 (101) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 69 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (68) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 31/70 év
Egészség: 65 (75) Életpont: 1076/273 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3008/1295 Pénz: 19 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 400/349 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4655 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 22055668 TP-d van. A következő szinthez még 2944332 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 419. fordulódban 5075 arany került a bankszámládra. 5303 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: 50/49
vágófegyverek: 27/50 ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/64
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/82 (+121%) 2. nyomkövetés: 119/55 (+5%) 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/71 (+4%) 5. csapdakészítés: 28/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/5 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 30/96
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 265/21 (+10%) 12. taumaturgia: 134/22 (+8%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 6/65 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/49 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: *34/100
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 17/43 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/11 (+4%) 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 134
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 amniosz (#203) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 isteni könnycsepp (#260)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(216,75) norpadolótikák (#226), quwarg boly (#359), kputtyintó csalán (#247)
(217,74) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba
(217,76) qwarg rohamosztagosok (#242), Leah oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(218,75) kputtyintó csalán (#247), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár
(219,72) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, ősdentor (#282)
(219,73) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 29. jellempróba, Dornodon oltár, Raia szent lovagjai (#239)
(219,74) Raia szent lovagjai (#239), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2007. nov. 24-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2006. nov. 20. kedd.
A találkozón ezenkívül a Misztikus Erők nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk nov. 24-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.
* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek