Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A csillagok ura
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Izgalmas csatajelenet a mechek összecsapásával A csillagok ura című könyvből.
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. június 29., Phantom 2.
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2003. jan. 10. 9h:13'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: jan. 13.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1454
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 900

DEMOSZTHENÉSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 9 praglonc hártyát te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (1760 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 18 nehezéket, méghozzá 15 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 80 szárnyas hernyót te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (600 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 1 pszi kristályt, méghozzá 150 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. Elmondja, hogy sikerült eladni az aukcióra felajánlott 5 nehezéket, méghozzá 15 aranyért. Átadja az összeget, majd búcsút int neked. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. Az aranytermõ erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 kaktuszbogyót. Varázserõd regenerálódik. (+890 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+140 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
* 1. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.] Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bõröd. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 764.]
* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 762.] Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-25 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]
* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot az 53. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.] Fürgén varázsolsz! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
* 4. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 28. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 752.] Beizzik a turbómágia. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+13 erõ). [-19 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.] Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aurát von tárgyaid köré a szétcsepegtetett víz. [-23 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 738.]


kb 215 7 kiveszel a bankból a 215. tárgyat (7 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 7 praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

hu 312 215 hulladék: 312 215
Hulladékgyûjtés törölve: borkonyó bibe. Hulladék, ezért nem gyûjtesz praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

vv 71 73 73 elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.] Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 726.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendõ tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 716.]

vv 73 112 157 elmormolod a 73. varázslatot a 112. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 706.] Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségû szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy késõbbi szinten). Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 691.] Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[402,67] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lidércóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzgolyó varázslatot lõsz. 396 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás jobb lábát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidércóriás testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Sárkánytõrrel gyengén megszurkálod a lidércóriás testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erõ kör végéig). Véres nyál csordul ki a lidércóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Bányászat képességeddel fémet (arkog kõ) érzel a föld alatt. (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kõ ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. délre nézve látsz egy Leah oltárt. északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 szögletes követ. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [403,66] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezetõ hágón. Sötét porfelhõket pillantasz meg a távolban. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kõ) találsz. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledõ taalru herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerõ). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Sárkánytõrrel többször eltalálod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-8 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 4 obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy rejtõköpeny [rejtõköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fûszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 gránátlövedéket. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [404,67] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kõ) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru herceg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg póklábát. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Sárkánytõrrel többször eltalálod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-10 varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötõje [Eldaran karkötõje ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy aranytû. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 gránátlövedéket. Erõd TF-elõdött. [61 pontot használtál fel, van még 628.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[405,67] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledõ márvány sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekezõ varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lõsz a másikra. 566 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lõ rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány fejét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb oldalát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerõ). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Sárkánytõrrel épp hogy megszúrod a márvány sárkány jobb elsõ lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A márvány sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 21 arany, -2 ÉP], egy sárga erõöv [sárga erõöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy fûszertartó, 19 arany, egy ezüst gyûrû [ezüst gyûrû ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy vasérc. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kõ) közelében vagy. (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kõ ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 kerek követ. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [406,67] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt elõtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják õket, majd az utolsó túlélõket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (arkog kõ) érzel a föld alatt. (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kõ ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy márvány sárkány. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk mûködik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekezõ varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 577 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (85 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerõ). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerõ). [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerõ). [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 kerek követ. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [407,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy talriai behemót. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy tûzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 395 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a talriai behemót bal oldalát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerõ). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytõrrel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Elõremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszúrkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerõ). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Sárkánytõrrel jól megszúrkálod a talriai behemót jobb vállát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 44 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy életsziklát. délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. [55 pontot használtál fel, van még 573.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[408,66] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy életsziklát. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [409,65] Sûrû erdõbe érkeztél. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértekelve feltûnik a nagy kavarodas közepén egy apró alak. Ez nem más mint Rabio Fox, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összefutsz Vasverõ Dániellel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy Urgod kesztyûjét, egy örökkéval.gyémántját, egy dalebg.kristályvértet, egy Ovgun nyakláncát, egy Luthius karkötõjét, egy lidérckoronát, egy tûzúr csizmáját, egy mágusköpenyt és egy szerencsetalizmánt, egy hatalom fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy õsöreg góliát trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy kõtipró! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Kihívod Vasverõ Dánielt egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [18 pontot használtál fel, van még 555.]

be 97 bemész a 97. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-10 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentrõl. [5 pontot használtál fel, van még 550.]

kf 610 475 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat a 475. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. Leveszed a tûzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont) [0 pontot használtál fel, van még 550.]

lm 32 9 9 mozogsz 32 9 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következõ kanyart. [24. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [25. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [26. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Egy lépcsõ aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezetõ utat bevilágítani, felóvakodsz. [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Lilia táborát. Dornodon kisebb avatárja. Egy Ovgun nyakláncát, egy mithril kesztyût, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet, egy denevér szimbólumot, egy angyalok gyûrûjét, egy törpe bakancsot, egy dalebg.kristályvértet, egy Luthius karkötõjét, egy õselemek köpenyét, egy Rughar gyûrûjét, egy obszidián karkötõt és egy lidérckoronát visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy Ylgoroth trófea és egy drótszõrû mópat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád. Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy ében sárkány! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy ében sárkány. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [81 pontot használtál fel, van még 469.]

kf 531 533 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tûzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ében sárkány. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Egy ében sárkányt pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [8. PONT.] Egy ében sárkányt veszel észre magad elõtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 451.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 449.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 447.]

v 198 350 76 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(402,67) lidércóriás (#401), érclelõhely
(403,66) Raia oltár, érclelõhely, taalru hercegek (#307)
(404,67) Raia oltár, érclelõhely, taalru herceg (#307)
(405,67) márvány sárkány (#328), érclelõhely
(406,67) érclelõhely, márvány sárkány (#328)
(407,67) talriai behemót (#312)
(408,66) életszikla (#621)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), Vasverõ Dániel
(4993. kalandozó), Lilia (3856. kalandozó)

[350,76] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bõven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt elõtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják õket, majd az utolsó túlélõket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Tûzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lõ rád. Bûvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötõ [réz papi karkötõ ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. A következõ kincseket találtad: 2 kõszem és 4 arany. Egy Thargodan légiós támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzgolyó. 365 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytõrrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan légiós jön feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzgolyó. 404 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós bal lábát. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerõ). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytõrrel megérinted a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végsõ összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 416 életpontot sebeztél. A szilánk mûködik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. (-20 védekezés). Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege jobb karját. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerõ). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytõrrel épp hogy megszúrod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lõ rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetõen a varázslat kudarcot vallott! Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belõled. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erõöv [bíbor erõöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy umbatari karkötõ [umbatari karkötõ ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasalt bunkó [vasalt bunkó ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP], 33 arany, 7 ugh méreg, 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy tudás gyöngye. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielõtt még néhány Rém megjelenne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy goblin lábát masszírozza. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. délnyugatra egy õsvortex van. északnyugatra egy mópat boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [-100 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 377.]

v 96 309 64 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(350,76) Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), mûvészi
porolit (#720)

[309,64] Épületek tûnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélybõl feltörõ bûz megcsapja az orrodat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 367.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bûzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít. - Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába? - Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. - Teljesítetted a megbízást? - Öööö... még nem. - Haha, akkor mentsd az irhád, mert én téplek szét! A Herceg hamarosan sötét ölészeket küld a nyomodba, ha nem teszel úgy, ahogy õ kívánja. Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 mozogsz keletre
[310,64] Még mindig a városban vagy. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.). Eladsz 16 praglonc hártyát 3200 aranyért. [9 pontot használtál fel, van még 353.]

ve 312 100 megveszed a 312. tárgyat 100
Mindössze 15 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 15 borkonyó bibét. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 350.]

* 1. BP: használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]
* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [10 pontot használtál fel, van még 340.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 300.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]


tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Meghûl az ereidben a vér: egy adószedõ! Elõvesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 36 arany adóhátralékod van. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengõ aranytallért. Lassan visszatér az erõ bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 11, 20. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ fal föl a gránitelementál. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 569 pontot. A következõ körben tehát 769 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETSZIKLA
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelõtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltûntek a Sötét Földtõl. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intõ példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ALdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

KARAKTERLAPOD


Worm, egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, teljesen vak alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Pikkelyes a bõröd. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 793. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 428. fordulód.

erõ : 75(85)
iq : 82(86)
ügyesség : 70(74)
egészség : 70(76)
szerencse: 73(77)
tudatpont: 21/ 2
szint : 44
támadás : 63
védekezés: 97
életpont : 765/734
varázspt : 2752/1473
pszi pont: 483/ 33
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 50 %
jellem:semleges
pénz : 18214 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 182 cm
testsúly: 79/119
életkor: 45/ 53 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 6 TU

Eddig összesen 5074 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 113281 TP-t kaptál. Jelenleg 12504161 TP-d van. A következõ szinthez még 95839 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, rubin sárkány, drótszõrû mópat. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. A 405. fordulódban 15250 arany került a bankszámládra. 17003 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/68 ökölvívás: 10/46 szúrófegyverek: 41/79 vágófegyverek: 36/25 ütõfegyverek: 30/00 lõfegyverek: 30/65 dobófegyverek: 34/63 Felt. fegyverváltás: << bronz taider (95%) << Pusztítás Botja (140%) << mithril kard (95%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-12.); bumeráng (13-996.); bûvös shuriken (997.); bûvös shuriken (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál Szkander vereségeid: 16 gyõzelmeid: 347

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 39/64 nyomkövetés: 123/01 mászás: 19/71 csapdakészítés: 27/35 csapdaészlelés: 21/04 gyógyítás: 36/57 titkosírás: 11/78 felderítés: 27/04 szörnyidomítás: 12/28 teológia: 113/27 taumaturgia: 144/72 szerencsejáték: 8/54 versengés: 5/87 harcmûvészetek: 6/99 szkanderozás: 37/66 zene: 9/62 szörnyismeret: 14/15 pszi: 36/02 zárnyitás: 7/64 vadászat: 13/99 vitalitás: 2/28 bányászat: 39/96 úszás: 12/55

Feltételes parancsok


DX 0;totem: 85% 58; mászol max. 200 pontért; cirkusz 31; *készítesz 17. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 20 db-ot); ásol max. 120 pontért; *készítesz 19. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 526. tárgyat (max. 100 db-ot); kutatsz max. 240 pontért; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *388; 250; 389; *9098; *288; *330; *404; *287; *331; *279; Barátságosság: semleges jellemûek; jó jellemûek; 286; 225;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24) a lélek védelme (#57 *32) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) fúzió (#77 *25) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) agyburok (#90 *11) fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) kisebb tûzlehelet (#110 *2) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) pszi-ernyõ II (#113 *10) agybénítás (#114 *24) pszi-konverzió (#115 *50) az elme fölénye (#116 *16) szuperpszi kif. (#117 *400) teljes õrület (#118 *50) térképelemzés II (#119 *80) nagyobb agypajzs (#120 *23) direkt kontaktus I (#121 *35) direkt kontakt. II (#122 *45) erõpajzs III (#127 *30) élõholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) földelem idézése (#144 *70) tharr haragja (#145 *16) ongóliant tombolás (#146 *40) mágikus ütés (#147 *18) nagyobb tûzlehelet (#150 *5) pszi kõ kreálása (#151 *30) var.tárgy készítés (#153 *300) tûzgolyó (#155 *25) tûzmágia (#157 *24) becsületjel (#158 *14) familiáris idézése (#159 *40) varázskõ készítés (#160 *120) varázsenergia (#161 *35) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) áldomás II (#169 *10) planetáris õrdémon (#172 *18) szopógödöreltörlés (#173 *30) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) agytaposás (#180 *12) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) vízlélegzés (#185 *15) háló (#186 *24) esszenciavédelem 2 (#188 *15) állatvédelem (#192 *25) méregfelhõ II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) kisebb kívánság (#208 *300) vadászat (#209 *40) áldomás III (#217 *15) hatalomvarázs (#220 *25) földrengés (#221 *160) csapdaészlelés (#222 *12) a munka gyümölcse (#224 *10) a mágia megértése (#226 *0) Asylux csapdája (#233 *20) Thargodan illúzió (#242 *50)

Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 21 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem vámpirizáció áldomás II óriáserõ varázsenergia tûzmágia Pörhemór köre (97,7) Feltételes varázslat-használat: 33. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 121 155 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 180 36 38 47 51 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 106 106 106 106 106 106 106 146 47 51 40 36 36 40 40 Kire 330 404 331 328 329 288 426 332 277 278 230 399 228 212 255 Mit Kire

Elfogott szörnyeid: Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK; gránitelementál (#205) (építõ: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyõzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül õket! Ölj meg mindjárt hármat! 2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! 3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*óriások öve (#613) 1 mászókarom (#78) 1 törpe bakancs (#475) 1*dalebg.kristályvért (#564 4 tankány karom (#237) 1*lidérckorona (#531) 2 angyalok kesztyûje (#609) 1*adamantit kesztyû (#306) 1 pszi katalizátor (#610) 1*õselemek köpenye (#560) 1*tûzúr csizmája (#533)

Fegyverek és lövedékek

5 bumeráng (#249) 1 óriásölõ (#528) 18 bronzhegyû nyíl (#94) 5 bûvös shuriken (#562) 1*sárkánytõr (#626) 1*bronz taider (#641) 1 Pusztítás Botja (#316) 2*hosszú íj (#111) 11 bogyógránát (#430) 43 gránátlövedék (#526) 1 kõkalapács (#13) 1 koponyalékelõ (#574) 1 Trákin csákánya (#367) 1 õstroll agyaló (#427) 26 ezüstshuriken (#327) 1 bányászcsákány (#434) 19 szögletes kõ (#17) 1 adamantit pajzs (#630) 84 nyílvesszõ (#108) 1 kõkés (#6) 49 kerek kõ (#19) 1 moa stuki (#413) 1 mithril kard (#575) 1 kampós acélszigony (#455) 4 tolmokov-koktél (#351)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1 két kard szimbólum (#144) 5 a vortex amulettje (#607) 1 kristályrend (#545) 3 Tharr Keresztje (#287) 1 vortex talizmán (#812) 1*Rughar gyûrûje (#518) 1 zafír fülbevaló (#477) 2*arany papi karkötõ (#309) 1 smaragd védõgyûrû (#223) 1*Urgod fétise (#561) 1*Ovgun nyaklánca (#615) 15*angyalok gyûrûje (#529) 1 gólem talizmán (#811) 1*hatalom fülbevalója (#817 1*óriás fülbevaló (#614) 2*Luthius karkötõje (#527) 1 mászó-karperec (#392)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 kulcskarika (#648) 1 tatu dob (#234) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 távcsõ (#42) 2 mászókampó (#165) 17+deus ex machina (#1) 1 moa töltõ (#525) 1 fáklya (#36) 1 szeksztáns (#32) 6 a fiatalság itala (#473) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 kholden kulcs (#470) 1 a teremtés zsákja (#818) 5 norgat kulcs (#471) 3 aranytû (#272) 20 acéltû (#334) 4 sötét tekercs (#535) 10+pukkanó tûcsapda (#336) 1 aranytermõ ládikó (#504) 2 manakristály (#500) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 csontkulcs (#74) 1 ásó (#34) 10 varázskõ (#305) 1 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 7 csalánkoktél (#605) 3 amul kulcs (#565) 2 kristályfolyadék (#449) 1 tudás gyöngye (#522) 1 aranytermõ erszény (#819) 2 márványkulcs (#245) 1 törpe õskõ (#633) 4 áldott kõ (#642) 93 kaja (#2) 1 árnyékkulcs (#566) 1 Zu'lit tarsolya (#537) 2 dizen kulcs (#472)

Löttyök és porok, tartóstul

33 zöld üveg (#82) [ bennük 616 csepp ragasztó (#83) ] 2 dentor szüttyõ (#590) [ bennük 9 csepp kátrány (#580) ] 30 sullár hólyag (#168) [ bennük 572 csepp spiritusz (#170) ] 4 toxyl üvegcse (#592) [ bennük 25 csepp toxyl (#591) ] 16 uzbány csõr (#169) [ bennük 192 csepp ugh méreg (#166) ] 30 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 110 csepp tinta (#101) ] 58 fûszertartó (#210) [ bennük 10 csepp sáfránypor (#211) ] 4 szent kehely (#257) [ bennük 37 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 10 vizestömlõ (#3) [ bennük 170 korty víz (#27) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

123 gyöngymangó (#135) 3 mópat tetem (#584) 11 remák szív (#264) 128 sallank karom (#128) 16 fokhagyma (#403) 10 etra hályog (#712) 1 rémplazma (#616) 13 mihlanil (#539) 15 borkonyó bibe (#312) 35 smirglilevél (#29) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kõszem (#304) 85 pirkit (#153) 14 varányszem (#30) 97 karbin plazma (#199) 133 fekete gyöngy (#99) 24 púderkõ (#119) 7 Thargodan esszencia (#328 1 vörös zyel (#606) 14 kaktuszbogyó (#429) 2 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179) 6 fõnixtoll (#563) 14 tükör (#43) 80 szárnyas hernyó (#69) 3 vasérc (#152) 2 teknõsesszencia (#702) 6 berzerker tüske (#713) 3 jégkristály (#593) 15 rézdarab (#70) 3 mithril (#352) 4 lótuszvirág (#447) 19 rókafarok (#124) 1 szuperkötél (#209) 25 madártoll (#112) 1*örökkéval.gyémántja (#106

Összsúly: 302.96 kg megterheltség: 131 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


1 arany pikkelyvért (#456) 3 törpe õskõ (#633) 50 csepp sáfránypor (#211) 5 dlathog kõzet (#829) 81 ezüstdarab (#326) 8 rémplazma (#616) 20 szárnyas hernyó (#69) 4 lélekesszencia (#619) 7 halcsont (#390) 6 küklopsz szem (#643)

E körben tett lépéseid térképe

(309,64) a Borzalom Fellegvára (#672)
(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.