426. forduló, 428. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 1. 15h:07'
EZ A 642. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD
643. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [252,72] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+797 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+122 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 713. hetének nyerőszámai: 13, 12, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 771.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 765. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 761.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 761.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 761.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy harcos hárpia. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Becsapódva, megdöfi a harcos hárpia bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 20 madártollat. 13926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1934, sebződés: 649, gyógyulás: 422, összesen: -227 ÉP}

Egy gazellát a szemed előtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellől. (+7 kaja.) Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 721. Kapsz 32 VP-t.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+6 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 32 VP-t.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 669. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 228 76 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(252,72) harcos hárpia (#485)

[228,76] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Van itt egy barbár barlang (692. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy lidérckoronát, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét és egy teriádbőr karkötőt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy bányászvorthag trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Nem tűnik túl barátságosnak. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. (letapogatás: Rőtszakállú Odin ) Odébbállsz.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 659. Kapsz 8 VP-t.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Szinte érzed a bebörtönzött lélek elégedett tekintetét, amikor büszkén megállsz az oszlop előtt. [4 fejlesztési pontot kaptál.] Egy darabig tanácstalanul álldogálsz az oszlop előtt, majd egy határozott mozdulattal előpakolod a kért tárgyakat: a 15 darab kaját leteszed a földre, a 120 korty vizet pedig a totemoszlopra locsolod. A hozott élelem hangos sercenés kíséretében köddé válik. Egy másik neszre rémülten fordulsz hátra, és földbe gyökerezik a lábad a félelemtől: egy fekete csuhás alak áll előtted, elővillanó csuklóján arany karkötő, orrában csillogó karika. Szeme élénkzöld színben tündököl.
- Nah, segítségeddel újra testet ölthettem - harsogja, érces hangja visszaverődik a falakról. - Kezdek hinni benned! - Büszkén kihúzod magad, ezzel mosolyszerű vicsorgást csalsz a sámánúr arcára. - Nos, van egy remek - és halálbiztos - lehetőség annak ellenőrzésére, ereidben csörgedezik-e bo'adhun vér. A ro'galhal gyóntatófülke! Ha a törzsfőnöki trónba olyan személy ül bele, akinek semmi köze népünkhöz, a legszörnyűbb kínhalált halja. - Nagyon nyelsz rémületedben, de ez nem tűnik fel a sámánúrnak, zavartalanul folytatja: - Ha viszont a nagyapád ükapjának az unokatestvére tényleg népem leszármazottja, megnyílik az út a nagy visszatérés előtt. Ha visszatérsz úgy, hogy a ro'galhal gyóntatófülke már döntött sorsod felől, hűségedért jutalmat kapsz. Most pedig: itt a térkép a helyről, ahol a trónt találod.

2 8
3 1 7
9 10
4 6
11 5 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 107. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 78, északra 9 mérföldre található.

Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[229,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csupaszbőrű maclogh. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csupaszbőrű maclogh bal első lábát. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a bal válladat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a bal válladat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A csupaszbőrű maclogh összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2105, sebződés: 612, gyógyulás: 574, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+327 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 11 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy katamán ordas.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a katamán ordas testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a katamán ordas testét. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a katamán ordas testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Többször beletép húsodba a katamán ordas. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a katamán ordas testét. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Többször beletép húsodba a katamán ordas. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a katamán ordas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 590, gyógyulás: 357, összesen: -233 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy csupaszbőrű maclogh.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a csupaszbőrű maclogh bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csupaszbőrű maclogh bal oldalát. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a csupaszbőrű maclogh nyakát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a bal válladat. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A csupaszbőrű maclogh szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2147, sebződés: 662, gyógyulás: 566, összesen: -96 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+327 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 533. Kapsz 28 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kutyafejű medve.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a kutyafejű medve jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kutyafejű medve testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kutyafejű medve mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kutyafejű medve testét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a kutyafejű medve testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kutyafejű medve megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A kutyafejű medve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 261, gyógyulás: 356, összesen: +95 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy csupaszbőrű maclogh.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupaszbőrű maclogh testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csupaszbőrű maclogh bal első lábát. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a csupaszbőrű maclogh testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megcsipkedi a csupaszbőrű maclogh a jobb válladat. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2233, sebződés: 642, gyógyulás: 393, összesen: -249 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy agyfröccsentő. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-31818 TP] [30 pontot használtál fel, van még 420. Kapsz 24 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[230,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr szentélye van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy káoszszellem. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 223 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ez mellément. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (130 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: remák szív, 3 kaja, 10 xirnox szív, 2 kitintüske, kötél. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem jobb karját. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Mithril karddal végigvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 143 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 804, gyógyulás: 146, összesen: -658 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+358 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

(Továbbmész...) [230,78] A dombság átmegy hegységbe. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy káoszszellem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 54 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (125 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 39 madártoll, 4 remák szív, 4 téfea-agy, 23 spiritusz, 35 vasérc, 4 lótuszvirág. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mithril karddal néhányszor megcsapod a káoszszellem testét. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 52 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 501, gyógyulás: 147, összesen: -354 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+352 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr szentélyét. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [230,79] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr szentélyét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tündöklő griff nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff jobb vállát. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tündöklő griff nyakát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a tündöklő griff jobb oldalát. (4 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 256, gyógyulás: 306, összesen: +50 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 33 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[231,79] Továbbra is magashegységben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Sir Rasolphius előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr szentélye van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tündöklő griff közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tündöklő griff jobb szárnyát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a tündöklő griff jobb lábát. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a tündöklő griff jobb szárnyát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2080, sebződés: 264, gyógyulás: 326, összesen: +62 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [232,79] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr szentélye van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy tündöklő griff. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tündöklő griff nyakát. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tündöklő griff jobb lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 501, gyógyulás: 306, összesen: -195 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [233,79] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy káoszszellem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 236 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (106 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: rézdarab, 2 xirnox szív, 3 kaja, 5 spiritusz, 10 isteni könnycsepp, 5 rókafarok. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mithril karddal végigvagdosod a káoszszellem szellemtestét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 76 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem fejét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 810, gyógyulás: 145, összesen: -665 ÉP}

Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rubin góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a rubin góliát jobb karját. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a rubin góliát combját. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A rubin góliát péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 348, gyógyulás: 307, összesen: -41 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 21 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[233,78] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kutyafejű medve. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [233,77] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy bo'adhun éjhozó volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor! Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 288. Kapsz 50 VP-t.]

be 852 bemész a 852. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 184 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 568 pontot. A következő körben tehát 768 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1034. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 427. fordulód.

Erő: 72 (100) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 69 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (68) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 31/70 év
Egészség: 65 (75) Életpont: 1076/289 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3008/235 Pénz: 19 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 400/243 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4655 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 92618 TP-t kaptál. Jelenleg 22055668 TP-d van. A következő szinthez még 2944332 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 419. fordulódban 5075 arany került a bankszámládra. 5278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: 50/49 (+7%)
vágófegyverek: 27/50 (+3%) ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/64 (+2%)
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/61 (+22%) 2. nyomkövetés: 119/50 (+25%) 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/67 (+8%) 5. csapdakészítés: 28/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/5 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 30/96
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 265/11 (+115%) 12. taumaturgia: 134/14 (+31%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 6/65 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/49 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: *34/100 (+11%)
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 17/43 (+92%) 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/7 (+8%) 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 134
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem 2 (#188)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 ezüsttollú nyíl (#363) 9 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
2 kitintüske (#879) 1 kötél (#92) 4 lótuszvirág (#447)
21 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
5 remák szív (#264) 1 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 28 spiritusz (#170) 4 téfea-agy (#172)
2 varázskő (#305) 35 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)
87 víz (#27) 12 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,76) barbár barlang (#692), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, egy törpe férfi
(229,76) csupaszbőrű maclogh (#490), 41. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, katamán ordas (#484), kutyafejű medve (#477)
(230,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), 26. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, káoszszellem (#472)
(230,78) káoszszellem (#472), Leah oltár, érclelőhely
(230,79) művészi porolit (#720), érclelőhely, tündöklő griffek (#466)
(231,79) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, tündöklő griff (#466)
(232,79) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, tündöklő griff (#466)
(233,77) bo'adhun éjhozó (#468), ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(233,78) 40. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, kutyafejű medve (#477)
(233,79) káoszszellemek (#472), Raia oltár, érclelőhely, rubin góliát (#473)

Üzenet küldése a karakternek