Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 22. 15h:02' EZ A 751. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 752. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 441 1558 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1558. tárggyal |
* 5. KP: kf 518 397 560 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal az 560. tárgyat |
* 6. KP: hh 1100 841 0 | használod az 1100. tárgyat a 841. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 161 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
ek 116 65 1 | t. energia kisütése: 116 65 1 |
ba 9096 472 | nem támadod a 9096. kalandozót a 472. szörnyet |
bb 2369 28 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (28 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 209 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-30 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Arsa testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (135 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod az Arsa bal vállát. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megkarcolod az Arsa testét. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 528, gyógyulás: 56, összesen: -472 ÉP}
kt 580 50 | elkészíted az 580. tárgyat (50 darabot) |
hh 1894 1894 1894 | használod az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 716 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a bo'adhun lidérc jobb karját. (8 támadással 719 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a bo'adhun lidérc jobb karját. (8 támadással 338 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A bo'adhun lidérc támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A bo'adhun lidérc rávág a derekadra. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-71 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 325, gyógyulás: 94, összesen: -231 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 488 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás bal oldalát. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a lidércóriás testét. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a lidércóriás testét. (8 támadással 299 életpontot sebezve.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolgatod a lidércóriás testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1749, sebződés: 279, gyógyulás: 93, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [368,67] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {max. életpontja: 1701-1800.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem II mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 180 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a smaragd sárkány jobb vállát. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a smaragd sárkány testét. (8 támadással 595 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal súrolod a smaragd sárkány fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 45 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály és egy aranytű. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1809, sebződés: 787, gyógyulás: 130, összesen: -657 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb lábát. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a halálelementál testét. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a halálelementál testét. (8 támadással 307 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel megvagdalod a halálelementál bal lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a halálelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 158, gyógyulás: 69, összesen: -89 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc jobb vállát. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 701 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 341 életpontot sebezve.) Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10050 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-51 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11338, sebződés: 58, gyógyulás: 20, összesen: -38 ÉP}
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
hh 582 582 892 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat a 892. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [367,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kátránygödröt. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Sűrű szárnycsattogtatással egy zafír sárkány távolodik. {max. életpontja: 1910-1989.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 506 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a lidércóriás testét. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércóriás testét. (8 támadással 295 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvagdalod a lidércóriás testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 225, gyógyulás: 82, összesen: -143 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 511 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel megvagdalod a lidércóriás testét. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a lidércóriás testét. (8 támadással 278 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a lidércóriás jobb lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolgatod a lidércóriás testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 manakristály. 16 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 289, gyógyulás: 94, összesen: -195 ÉP}
(Továbbmész...) [367,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ősöreg góliát nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1752-1851.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az ősöreg góliát bokáját. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 132 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod az ősöreg góliát bokáját. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősöreg góliát bokáját. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 269 életpontot sebeztél. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor súrolod az ősöreg góliát jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 nehezéket. 21 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2194, sebződés: 363, gyógyulás: 105, összesen: -258 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál nyakát. (7 támadással 223 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a halálelementál jobb oldalát. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálelementál vörösen izzó képét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a halálelementál testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a halálelementál fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 136, gyógyulás: 64, összesen: -72 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a ködmedúza kupolafejét. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Otagi csáppal néhányszor megcsapod a ködmedúza testét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) A ködmedúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A ködmedúza elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a ködmedúza kupolafejét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a ködmedúza egyik csápját. (8 támadással 315 életpontot sebezve.) A ködmedúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A ködmedúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A ködmedúza csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ködmedúza kupolafejét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a ködmedúza testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A ködmedúza csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A ködmedúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A ködmedúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ).
A ködmedúza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2350, sebződés: 474, gyógyulás: 146, összesen: -328 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs bal szárnyát. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a szellemdarázs jobb szárnyát. (8 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a szellemdarázs testét. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a szellemdarázs testét. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szellemdarázs testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Otagi csáppal épp hogy megvágod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 653, gyógyulás: 178, összesen: -475 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a lidérckirály csuklyáját. (8 támadással 411 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidérckirály testét. (8 támadással 308 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +83 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 108, gyógyulás: 56, összesen: -52 ÉP}
h 367 | használod a 367. tárgyat |
h 578 50 | használod az 578. tárgyat |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 253 453 709 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal a 709. tárgyat |
* 8. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 9. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ARSA (964. SZÖRNY) Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.) |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY) A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
Erő: | 71 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 63 (67) | Támadás: | 67 (71) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 63 (74) | Védekezés: | 121 (130) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/43 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 942/840 | Jellem: | jó (400) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 66 (85) | Varázspont: | 2437/250 | Pénz: | 7666 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 95/10 | Pszi pont: | 448/156 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/59 | ökölvívás: | 33/87 | vágófegyverek: | 50/58 (+6%) |
dobófegyverek: | 41/26 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (130%) << ököl (#28) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
367,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 368 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 161,103 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85, 86, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/63 (-249%) | 2. nyomkövetés: | 60/53 (-9000%) | 3. mászás: | 17/15 |
4. csapdakészítés: | 41/83 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 45/53 (-300%) | 6. gyógyítás: | 69/55 (+19%) |
7. titkosírás: | 24/47 | 8. felderítés: | 33/72 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 16/81 |
10. taumaturgia: | 218/64 (+37%) | 11. szerencsejáték: | 4/12 | 12. versengés: | 20/68 |
13. harcművészetek: | 26/44 | 14. zene: | 41/92 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 75/2 (+3%) | 17. zárnyitás: | 41/56 (-300%) | 18. vadászat: | 5/7 |
19. vitalitás: | 1/24 | 20. bányászat: | 38/31 (+20%) | 21. testépítés: | 25/15 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 17/68 | 24. csapatmunka: | 12/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 62 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558), éjfattyak (#9096), káoszszellem (#472) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (166,4,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | láthatatlanság (#76) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
pukk (#389) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | zangrozi terrier (#672) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 33, 40, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 895 (limit: 1090), a megölt főholtak száma: 6, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 131375. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 122 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 102 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 307 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) | 50 | sáfránypor (#211) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 3044 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2780 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $266 | sallank karom ($128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1306 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 610 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | $18 | féregbél ($1071) | 462 | rókafarok (#124) | 938 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 142 | Huddens elixírje (#830) | 298 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1657 | gyógykenőcs (#313) | 350 | dözmöng szív (#122) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | árnygyűrű (#1617) | 50 | ében toboz (#578) | |||
28 | éjkő (#2369) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | pirkit (#153) | 9 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | tinta (#101) | 2 | varányszem (#30) | |||
2 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
169 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | aranytű (#272) | |||
10 | bomló esszencia (#2367) | 2 | ében dobónyíl (#849) | 2 | ében nyílvessző (#848) | |||
4 | életvíz (#1500) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | iknegurin (#541) | |||
50 | kátrány (#580) | 1 | manakristály (#500) | 5 | nehezék (#258) | |||
2 | pular kristály (#239) | 5 | ramit kő (#226) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
365 | 366 | 367 | 368 | 369 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|