Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:11' EZ A 616. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 617. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal |
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 sallank karom. 8143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy rókafarok. 8143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 60, gyógyulás: 83, összesen: +23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Rém bal oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Rém testét. Kritikus ütés! (6 támadással 682 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Rém testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 12363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 99, gyógyulás: 30, összesen: -69 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala bal karját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Raia angyala testét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia angyala fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 72, gyógyulás: 101, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [364,5] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy áldott okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az áldott okerón fejét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az áldott okerón jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 3, gyógyulás: 51, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [365,6] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Borzas Ámlin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálelementál ébentestét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}
vv 209 73 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (68 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a méregféreg fejét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP] 10153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 117, gyógyulás: 87, összesen: -30 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón jobb vállát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a márvány drakón testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a márvány drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 24, gyógyulás: 53, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány farkát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány bal oldalát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 291, gyógyulás: 223, összesen: -68 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 21, gyógyulás: 93, összesen: +72 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 78, gyógyulás: 84, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg jobb oldalát. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 29, gyógyulás: 16, összesen: -13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi kosfejét. Kritikus ütés! (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 32, gyógyulás: 15, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ében sziklatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Night Buster egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében hadúr!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr bal lábát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az ében hadúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 7, gyógyulás: 42, összesen: +35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 50, gyógyulás: 45, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 30, gyógyulás: 15, összesen: -15 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 8143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 2, gyógyulás: 25, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [368,10] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy albinó küklopsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (104 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 228, gyógyulás: 122, összesen: -106 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (72 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a méregféreg jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP] 10153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 154, gyógyulás: 118, összesen: -36 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 309 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[309,44] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.
kb 328 30 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (30 darabot) |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
kt 1172 | elkészíted az 1172. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor jobb szárnyát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a kiütéses negátor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 171, gyógyulás: 24, összesen: -147 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel megdöfködöd a márvány drakón bal szárnyát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 44, gyógyulás: 175, összesen: +131 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 277 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 71 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb első lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (96 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 524, gyógyulás: 8, összesen: -516 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 128, gyógyulás: 42, összesen: -86 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 575 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt az ében hadúr a mellkasodon. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 60, gyógyulás: 98, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón nyakát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón bal szárnyát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a zafír drakón fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megbököd a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 158, gyógyulás: 159, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 32 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 690 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 151, gyógyulás: 90, összesen: -61 ÉP}
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
ek 395 363 4 | t. energia kisütése: 395 363 4 |
[363,4] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy Thargodan tábort. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 97.]
[A parancs tárolásra került.]
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
szk 635 330 328 | keresed a 635. szörnyet a 330. szörnyet a 328. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 5 pontért |
* 4. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY) A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is! Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
OLDALZSÁK (1172. TÁRGY) A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva. - Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte? - Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel! Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.] |
Erő: | 57 (79) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 57 (65) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 52 (59) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/65 év |
Egészség: | 63 (70) | Életpont: | 695/542 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 61 (74) | Varázspont: | 1774/89 | Pénz: | 11335 arany | Kép. pont: | 81 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 317/302 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 32/69 (+1%) | szúrófegyverek: | 42/51 (+15%) |
vágófegyverek: | 20/48 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | *33/100 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/44 | 2. nyomkövetés: | 111/27 (+59%) | 3. mászás: | 18/15 (+42%) |
4. csapdakészítés: | 29/5 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 13/75 | 6. gyógyítás: | 98/45 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 33/89 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 136/54 (+67%) | 11. taumaturgia: | 87/19 (+44%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 |
13. versengés: | 7/6 | 14. harcművészetek: | 28/10 | 15. zene: | 14/54 |
16. szörnyismeret: | 58/41 | 17. pszi: | 27/48 (+9%) | 18. zárnyitás: | 18/42 |
19. vadászat: | 5/77 | 20. vitalitás: | 5/0 | 21. bányászat: | 37/77 (+20%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 5/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | energiafolyam (#136) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
2.) Egy hozzád hasonló pap számára megengedhetetlen, hogy a csatamezők mocskában túrkáljon: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
916 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | ében toboz (#578) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | manakristály (#500) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 9 | nyílvessző (#108) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rémplazma (#616) | 2 | rókafarok (#124) | |||
3 | sallank karom (#128) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | |||
2 | vortex amulettje (#607) |