Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 17. 15h:02' EZ A 640. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 641. játékheted kezdete: máj. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3725 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy menekülés varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Öregedett 2 évet. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 190 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 190, gyógyulás: 6, összesen: -184 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
vv 243 224 73 | elmormolod a 243. varázslatot a 224. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a katamán ordas bal első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a katamán ordas testét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a katamán ordas vicsorgó pofáját. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A katamán ordas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a katamán ordas jobb első lábát. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a katamán ordas bal hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor a katamán ordas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A katamán ordas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2347, sebződés: 443, gyógyulás: 393, összesen: -50 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 6 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a katamán ordas vicsorgó pofáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a katamán ordas jobb vállát. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a katamán ordas jobb hátsó lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Karmával néhányszor a katamán ordas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a katamán ordas testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a katamán ordas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2346, sebződés: 497, gyógyulás: 507, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 238 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal megvagdalod a káoszszellem szellemkarját. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszszellem testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 588, gyógyulás: 148, összesen: -440 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 273 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kutyafejű medve testét. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a kutyafejű medve testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kutyafejű medve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel többször eltalálod a kutyafejű medve szőrös altestét. (4 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a kutyafejű medve testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kutyafejű medve mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A kutyafejű medve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2031, sebződés: 389, gyógyulás: 458, összesen: +69 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tarajos áspis testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tarajos áspis fejét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a tarajos áspis testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tarajos áspis megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel megdöfködöd a tarajos áspis testét. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a tarajos áspis testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tarajos áspis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9307 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1954, sebződés: 451, gyógyulás: 348, összesen: -103 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 241 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a katamán ordas testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a katamán ordas jobb oldalát. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a katamán ordas bal hátsó lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor a katamán ordas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a katamán ordas testét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a katamán ordas testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a katamán ordas. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A katamán ordas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2195, sebződés: 556, gyógyulás: 483, összesen: -73 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tarajos áspis testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tarajos áspis nyakát. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tarajos áspis halványkék bőrét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tarajos áspis megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel megdöfködöd a tarajos áspis testét. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tarajos áspis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9307 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 408, gyógyulás: 496, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [225,75] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kutyafejű medve közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kutyafejű medve testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kutyafejű medve behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a kutyafejű medve bal karját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kutyafejű medve megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A kutyafejű medve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2082, sebződés: 207, gyógyulás: 395, összesen: +188 ÉP}
(Továbbmész...) [224,75] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy drakolder csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült harcos hárpia. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a harcos hárpia testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmait végighúzza a harcos hárpia a jobb oldaladon. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 18 madártollat. 6055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1042, sebződés: 192, gyógyulás: 133, összesen: -59 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pikkelyes ptog fejét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Vámpírölővel jól megszurkálod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pikkelyes ptog farkát a nyakad köré tekeri, és szorongatni kezd! Alig bírod letépni. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 609, gyógyulás: 369, összesen: -240 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében tigris testét. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2023, sebződés: 759, gyógyulás: 555, összesen: -204 ÉP}
vv 11 73 73 | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 227 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy harcos hárpia közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a harcos hárpia bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 20 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 589, gyógyulás: 387, összesen: -202 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Vámpírölővel többször eltalálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tüskés totemblarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 kitintüskét. 10888 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1782, sebződés: 363, gyógyulás: 500, összesen: +137 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pikkelyes ptog fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Vámpírölővel megdöfködöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pikkelyes ptog kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 587, gyógyulás: 448, összesen: -139 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a leviathán lárva testét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a leviathán lárva testét. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a leviathán lárva testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a leviathán lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1964, sebződés: 509, gyógyulás: 560, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [228,73] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy raaba-fát. (ld. enc.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fekélyes hernyó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekélyes hernyó bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a fekélyes hernyó bal oldalát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 478, gyógyulás: 486, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [228,74] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített bo'adhun éjhozó került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 110 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 160 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a bo'adhun éjhozó bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 164 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 533, gyógyulás: 473, összesen: -60 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 595, gyógyulás: 556, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [228,76] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csupaszbőrű maclogh. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a csupaszbőrű maclogh jobb szárnyát. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csupaszbőrű maclogh testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a csupaszbőrű maclogh bal oldalát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Karmával néhányszor a csupaszbőrű maclogh megcsapja a fejedet. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A csupaszbőrű maclogh most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2161, sebződés: 672, gyógyulás: 396, összesen: -276 ÉP}
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
Erő: | 72 (100) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 65 (70) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/69 év |
Egészség: | 65 (75) | Életpont: | 1074/792 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (78) | Varázspont: | 3002/84 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 400/189 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/84 | ökölvívás: | 18/70 | szúrófegyverek: | 50/34 (+11%) |
vágófegyverek: | 27/45 (+1%) | ütőfegyverek: | 5/15 | lőfegyverek: | 39/55 (+7%) |
dobófegyverek: | 13/28 |
Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/39 | 2. nyomkövetés: | 119/25 (+14%) | 3. lopás: | 1/74 |
4. mászás: | 29/59 | 5. csapdakészítés: | 28/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/27 |
7. gyógyítás: | 52/5 | 8. titkosírás: | 14/82 | 9. felderítés: | 30/96 |
10. szörnyidomítás: | 7/93 | 11. teológia: | 262/50 (+177%) | 12. taumaturgia: | 133/47 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 6/65 | 15. harcművészetek: | 14/59 |
16. zene: | 13/49 | 17. szörnyismeret: | 25/15 | 18. pszi: | 34/63 (+30%) |
19. zárnyitás: | 22/18 | 20. vadászat: | 16/51 (+92%) | 21. vitalitás: | 4/81 |
22. bányászat: | 32/98 (+4%) | 23. úszás: | 6/27 | 24. főzés: | 3/77 (+23%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ) |
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
sorvasztás (#102) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | púpos zsokarg (#451) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
pusztító végzet (#106) | >> | animált korall (#445) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
puha ütés (#60) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
armageddon (#218) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | zseléféreg (#453) | |
pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pusztító végzet (#106) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bosszantó apróság (#452) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
puha ütés (#60) | >> | veszett gorilla (#446) | puha ütés (#60) | >> | szellemdarázs (#481) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | puha ütés (#60) | >> | tündöklő griff (#466) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | kutyafejű medve (#477) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hótarantula (#464) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Morghatal A'ton (#544) | pusztító végzet (#106) | >> | sötét ülnök (#508) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hadúr (#509) | méregfelhő III (#229) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
78 | arany (#50) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 9 | toxyl (#591) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kitintüske (#879) | 38 | madártoll (#112) | 108 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |