Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 16. 15h:08' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 466. tárggyal |
hu 174 292 632 | hulladék: 174 292 632 |
hu 310 215 221 | hulladék: 310 215 221 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 747 138 213 | bemész a 747. épületbe |
fa 83 3279 50 | feladod a 83. tárgyat a 3279. kalandozónak (50 darabot) |
faa 1074 396 1107 | feladod az 1074. tárgyat a 396. tárgyat az 1107. tárgyat |
faa 271 477 1639 | feladod a 271. tárgyat a 477. tárgyat az 1639. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az ében hadúr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidérckirály testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 26, gyógyulás: 10, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+67 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 51, gyógyulás: 62, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [350,75] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tollaskígyó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tollaskígyó fejét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a tollaskígyó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a tollaskígyó bal szárnyát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tollaskígyó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 madártollat. 10583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1275, sebződés: 233, gyógyulás: 50, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [350,74] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru herceg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru herceg póklábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 arany és 2 gyöngymangó. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 26, gyógyulás: 119, összesen: +93 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón farkát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal első lábát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír drakón testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a zafír drakón fejét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 87, gyógyulás: 184, összesen: +97 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal első lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (92 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragd sárkány bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1439, sebződés: 307, gyógyulás: 254, összesen: -53 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal oldalát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón fejét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír drakón fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 74, gyógyulás: 103, összesen: +29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem sav ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány fejét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (4 támadással 449 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében sárkány bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1477, sebződés: 257, gyógyulás: 220, összesen: -37 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Arsa testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (107 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Arsa ízelt testét. Kritikus ütés! (6 támadással 673 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az Arsa testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az Arsa megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki az Arsa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Arsa potrohgyűrűje (ld. enc.). Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. (ld. enc.) 11794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 173, gyógyulás: 116, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [347,72] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő Banyapók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 11, gyógyulás: 95, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [346,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ősöreg góliát. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősöreg góliát jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősöreg góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. 13909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 288, gyógyulás: 237, összesen: -51 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Night Buster, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősöreg góliát jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ősöreg góliát jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy vasérc, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. 13909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 277, gyógyulás: 150, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány nyakát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír sárkány fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 555 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1535, sebződés: 366, gyógyulás: 212, összesen: -154 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (54 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg jobb oldalát. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszúrod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 10153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 119, gyógyulás: 189, összesen: +70 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón bal szárnyát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a zafír drakón jobb szárnyát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a zafír drakón pikkelyes testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a zafír drakón testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 152, gyógyulás: 204, összesen: +52 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Farkával végigüt a smaragd sárkány a hátadon. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1338, sebződés: 530, gyógyulás: 280, összesen: -250 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
szk 329 330 328 | keresed a 329. szörnyet a 330. szörnyet a 328. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
TOBIAS AK'RADAL (613. LÉNY) Az éjfatty vadászat magányos és rendkívül időigényes elfoglaltság. Erre az árnytündérek is hamar rájöttek, hiszen sokan a harcban legjáratosabb közül is hamar felhagytak a tl'urlang vadászattal. Tobias Ak'radal soha nem tett ilyet. Miközben az eltelt évszázadok alatt keresztül-kasul bejárta a Sötét Földet, a kihívások keresésének szentelte életét. Persze nem a tápolás hajtotta, mint a mai éjfatty vadászokat, hanem a vágy, hogy a képességeihez mérhető ellenfelet találhasson magának. Tobias Ak'radal nevét több hősökről szóló legendában is megemlítik, legyőzhetetlen alakja fogalom az árnytündérek körében is. Természetesen a többi árnytündérhez hasonlóan ő is immúnis a vámpirizációra. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY) Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta. |
ARSA (964. SZÖRNY) Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.) |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
TOXYL (591. TÁRGY) A toxyl az ismert kontaktmérgek közül a leghalálosabb, elég egy csepp egy átlagos élőlény bőrére, és rövid időn belül beáll a halál, ahogy a méreg átrágja magát a szervezeten. A toxyl nem csak mérgez, hanem annyira maró is, hogy szinte minden hagyományos tartóeszközön átrágja magát, ezért speciális eszközre lesz szükség a tárolásához. Nem véletlen, hogy nem kenheted be az egyszerűbb fegyvereket sem toxyllal, csakis a megfelelő eljárással készült, különleges nyilakra és dobófegyverekre használható. |
Erő: | 57 (76) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 57 (66) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 51 (58) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/52 év |
Egészség: | 53 (60) | Életpont: | 660/668 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 60 (73) | Varázspont: | 1677/86 | Pénz: | 1741 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 317/9 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 32/58 | szúrófegyverek: | 41/71 (+15%) |
vágófegyverek: | 20/44 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | 33/56 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/44 | 2. nyomkövetés: | 108/72 (+40%) | 3. mászás: | 16/43 (-100%) |
4. csapdakészítés: | 28/66 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/75 | 6. gyógyítás: | 98/45 |
7. titkosírás: | 7/66 | 8. felderítés: | 33/64 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 11/67 |
10. teológia: | 122/90 (+37%) | 11. taumaturgia: | 77/43 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 |
13. versengés: | 7/6 | 14. harcművészetek: | 28/10 | 15. zene: | 14/54 |
16. szörnyismeret: | 57/80 | 17. pszi: | 27/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 18/42 |
19. vadászat: | 5/77 | 20. vitalitás: | 4/73 | 21. bányászat: | 36/71 (+17%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 5/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), halálelementál (#279), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (171,6,2) | feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | energiafolyam (#136) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
energiafolyam (#136) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | woorgard (#231) | |
energiafolyam (#136) | >> | vámpírdenevér (#702) | energiafolyam (#136) | >> | púpos varkaudar (#703) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar che-pap (#704) | armageddon (#218) | >> | csataremák (#694) | |
energiafolyam (#136) | >> | vark. kardtáncos (#693) | armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
2.) Egy hozzád hasonló pap számára megengedhetetlen, hogy a csatamezők mocskában túrkáljon: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Az éjkornisok a sötétség teremtményei, a trikornisok megcsúfolásai. Végezz hárommal! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
63 | álompor (#396) | 16 | arkog kő (#632) | 1 | bűvészpálca (#1639) | |||
1 | bűvös shuriken (#562) | 4 | dobóháló (#221) | 3 | galachmit (#310) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | lidércesszencia (#1074) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | praglonc hártya (#215) | 50 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | varázskő (#305) | 7 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | víz (#27) | 1 | zafír fülbevaló (#477) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1570 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bumeráng (#249) | 15 | ében toboz (#578) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngyberakásos öv (#732) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
6 | mocsári penke (#148) | 9 | nehezék (#258) | 2 | pular kristály (#239) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
11 | toxyl (#591) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |