Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 26. 15h:08' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: okt. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru herceg egyik lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Olimpikonnal megdöfködöd a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 107, gyógyulás: 188, összesen: +81 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
dd 258 | eldobod a 258. tárgyat |
hu 258 | hulladék: 258 |
vv 161 57 178 | elmormolod a 161. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal vállát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 75, gyógyulás: 38, összesen: -37 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. Olimpikonnal megbököd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 140, gyógyulás: 168, összesen: +28 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 126 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala fejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a Raia angyala angyali szárnyát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia angyala jobb lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia angyala bal szárnyát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Raia angyala testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Raia angyala összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 380, gyógyulás: 293, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy skarlátdémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 180 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a skarlátdémon testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a skarlátdémon fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a skarlátdémon jobb karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 576, gyógyulás: 299, összesen: -277 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a káoszbajnok testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a káoszbajnok bal oldalát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 143, gyógyulás: 197, összesen: +54 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón testét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 118, gyógyulás: 81, összesen: -37 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a taalru herceg testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Olimpikonnal megdöfködöd a taalru herceg póklábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru herceg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 33 arany, 4 vas dobónyíl és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 119, gyógyulás: 206, összesen: +87 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy fattylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az Olimpikont a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a fattylord testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a fattylord testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 165 életpontot vesztettél. Olimpikonnal kicsit megsebzed a fattylord jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a fattylord testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Bár ügyesen védekezel, a fattylord sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a fattylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 628, gyógyulás: 219, összesen: -409 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru egyik lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 39, gyógyulás: 87, összesen: +48 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos jobb vállát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Thargodan zsoldos jobb lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 77, gyógyulás: 172, összesen: +95 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 143 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan mágus jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 253, gyógyulás: 103, összesen: -150 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A támadás sajnos hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a Rém testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Rém testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a Rém jobb oldalát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 194, gyógyulás: 286, összesen: +92 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 53, gyógyulás: 40, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [413,9] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 164 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
ek 30 15 | t. energia kisütése: 30 15 |
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében hadúr! Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [366,7] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [364,5] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy áldott okerón volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [363,4] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru intéz feléd kihívást. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy Raia angyala közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
kb 2 12 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (12 darabot) |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Erő: | 54 (71) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 65 (90) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (63) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 29/41 év |
Egészség: | 53 (67) | Életpont: | 761/277 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 64 (84) | Varázspont: | 2629/357 | Pénz: | 20389 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 54/9 | Pszi pont: | 702/511 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 456 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 42 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32 | 2. nyomkövetés: | 89 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 23 (+1) | 5. csapdakészítés: | 25 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 24 (-1) |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 89 (+1) | 12. taumaturgia: | 84 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 33 | 17. pszi: | * 75 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 31 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395), ezerszemű bestia (#288) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | nehezék (#258) | 17 | spiritusz (#170) | |||
1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
556 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 11 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | lótuszvirág (#447) | 37 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rémplazma (#616) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 2 | vas dobónyíl (#189) |