Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:35' EZ A 593. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD 594. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 57. varázslatot |
v 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
pki 4030 | kiveszel a bankból 4030 aranyat |
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [364,65] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [363,66] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gunymák anyó. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy áldott okerón. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 181 312 11 | elmormolod a 181. varázslatot |
[312,11] Épületek tűnnek fel. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 152 30 | megveszed a 152. tárgyat 30 |
kre 152 1128 6 | kreálsz a 152. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
ve 176 150 | megveszed a 176. tárgyat 150 |
ve 102 100 | megveszed a 102. tárgyat 100 |
ve 331 100 | megveszed a 331. tárgyat 100 |
ve 199 100 | megveszed a 199. tárgyat 100 |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [363,67] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy Orkhan Thai. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
a 1128 2773 6 | átadod az 1128. tárgyat a 2773. kalandozónak (6 darabot) |
aa 176 102 | átadod a 176. tárgyat a 102. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
fa 199 3836 100 | feladod a 199. tárgyat a 3836. kalandozónak (100 darabot) |
faa 331 | feladod a 331. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY) A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
JÉGSZILÁNK (1128. TÁRGY) Talán már el is könyvelted magadban, hogy nem derül ki soha, a jég létsíkjának mágusai mit tartanak azokban a különös szelencéikben. Most viszont - az első jégszilánk megtalálásával - itt kínálkozik a megoldás. Ez a kristályszerű anyag rendkívül sérülékeny, a szépsége viszont lenyűgözőbb a lenyűgözőnél is. Ráadásul elég csak egy pillantást vetni a piciny, csillagforma jégkristályra ahhoz, hogy a hetedik érzéked által sugározott gondolatokból rögtön tudd, egyszer ez a tárgy még komoly szerepet fog játszani az életed megmentésében. |
Erő: | 65 (71) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 42 (40) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 43 (48) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 431/95 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (41) | Varázspont: | 790/375 | Pénz: | 1201 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 143/143 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/42 | vágófegyverek: | 22/70 (+1%) | ütőfegyverek: | 31/69 |
lőfegyverek: | 3/55 | dobófegyverek: | 28/27 (+1%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 123/28 (+56%) | 2. nyomkövetés: | 94/60 (+12%) | 3. lopás: | 10/50 |
4. mászás: | 6/92 | 5. csapdakészítés: | 25/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/11 |
7. gyógyítás: | 117/72 | 8. titkosírás: | 12/21 | 9. felderítés: | 21/72 |
10. szörnyidomítás: | 6/82 | 11. teológia: | 49/4 (+13%) | 12. taumaturgia: | 61/65 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 3/99 | 14. versengés: | 11/35 | 15. szörnyismeret: | 17/25 |
16. pszi: | 17/46 | 17. zárnyitás: | 1/4 | 18. vadászat: | 5/66 |
19. bányászat: | 29/21 | 20. úszás: | 8/25 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
adószedő (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
ősdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), őrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | adószedő (#234) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | víz (#27) | 1 | jégszilánk (#1128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
821 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
30 | vasérc (#152) |