Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 22. 12h:07' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Raia angyala testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a Raia angyala bal szárnyát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Raia angyala bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Raia angyala a mellkasodon. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a Raia angyala fehér testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Raia angyala jobb szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 302, gyógyulás: 274, összesen: -28 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
vv 161 57 178 | elmormolod a 161. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
kb 170 100 | kiveszel a bankból a 170. tárgyat (100 darabot) |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 4 pirkit. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 74, gyógyulás: 51, összesen: -23 ÉP}
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Olimpikonnal épp hogy megszúrod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 141, gyógyulás: 162, összesen: +21 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 49, gyógyulás: 51, összesen: +2 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós jobb vállát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 64, gyógyulás: 131, összesen: +67 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lidérckirály fejét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Olimpikonnal megdöfködöd a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 59, gyógyulás: 180, összesen: +121 ÉP}
(Továbbmész...) [364,5] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Úgy gondolod, hogy a közeledő áldott okerón nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal tökéletesen perforálod az áldott okerón kitines ollóját. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az áldott okerón bal első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Olimpikonnal többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az áldott okerón testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 11, gyógyulás: 83, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [365,6] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy elemi rin. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin vakítófényű bőrét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal megdöfködöd az elemi rin testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az elemi rin testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd az elemi rin testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az elemi rin nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Az elemi rin sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Olimpikonnal többször eltalálod az elemi rin testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az elemi rin testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az elemi rin rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 7711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 203, gyógyulás: 43, összesen: -160 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske nyakát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. Olimpikonnal meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 142, gyógyulás: 168, összesen: +26 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 56 életpontot vesztettél. Olimpikonnal megdöföd az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 144, gyógyulás: 166, összesen: +22 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a smaragd drakón bal oldalát. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Olimpikonnal megkarcolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 127, gyógyulás: 182, összesen: +55 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az ében hadúr jobb karját. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Olimpikonnal meghorzsolod az ében hadúr bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 125, gyógyulás: 154, összesen: +29 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón fejét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a zafír drakón jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 102, gyógyulás: 64, összesen: -38 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb karját. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 23 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 203, gyógyulás: 113, összesen: -90 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 172, gyógyulás: 114, összesen: -58 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 343 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád fúvócsővel. Feléd repül 5 Kaldor varázspora. A képedbe csapódó varázspor átmenetileg elvakít. (-15 támadás, -15 védekezés.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a gnóm fejét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). (bőre védelmezi.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gnóm jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). (bőre védelmezi.) Vámpírölővel a gnóm nagy lendületekkel át- meg átszúrja a bal lábadat. (6 támadástól 522 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +105 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Cápafoggal a gnóm többször eltalálja a testedet. (4 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +46 ÉP.) Olimpikonnal többször eltalálod a gnóm bal lábát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). (bőre védelmezi.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a gnóm jobb karját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). (bőre védelmezi.) Vámpírölővel a gnóm tökéletesen perforálja a nyakadat. (6 támadástól 519 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +104 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Cápafoggal a gnóm megdöfködi a testedet. (4 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (hárítasz: +42 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1100, sebződés: 1645, gyógyulás: 486, összesen: -1159 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 226, gyógyulás: 124, összesen: -102 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok bal karját. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva az Olimpikont a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok jobb karját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 124, gyógyulás: 197, összesen: +73 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 369 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 114, gyógyulás: 68, összesen: -46 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 390 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró bal lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró bal lábát. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a Notermanthi báró testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 34 arany és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 274, gyógyulás: 181, összesen: -93 ÉP}
ek 30 20 | t. energia kisütése: 30 20 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ripityára tört barátság szent tüzét. Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ripityára tört tündöklő szobrot.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Olimpikonnal jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 7585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 233, gyógyulás: 244, összesen: +11 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 84, gyógyulás: 83, összesen: -1 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [192,58] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
(Továbbmész...) [193,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
HOLDBŐR (1236. TÁRGY) Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle. |
Erő: | 53 (72) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 65 (90) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 29/38 év |
Egészség: | 53 (62) | Életpont: | 691/819 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 64 (79) | Varázspont: | 2568/1532 | Pénz: | 17912 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 49/5 | Pszi pont: | 672/519 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 434 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | * 41 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 33 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32 | 2. nyomkövetés: | 87 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 22 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 84 (+2) | 12. taumaturgia: | 83 |
13. szerencsejáték: | 8 (+1) | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 32 | 17. pszi: | 72 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 31 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395), ezerszemű bestia (#288) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | sáfránypor (#211) | |||
2 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
423 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | holdbőr (#1236) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 31 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | 87 | spiritusz (#170) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | trikornis szarv (#198) |