Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 19. 15h:08' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
hu 71 | hulladék: 71 |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy csillezsályalevél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 161 57 112 | elmormolod a 161. varázslatot az 57. varázslatot a 112. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont ellenfeledre rontasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 61 életpontot vesztettél. Olimpikonnal meghorzsolod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 61 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 154, gyógyulás: 12, összesen: -142 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 189 171 171 | elmormolod a 189. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
kt 449 4 | elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot) |
v 181 184 29 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,29] Egy kisebb településhez érkeztél.
im | imádkozol |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 13 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 33, gyógyulás: 63, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [191,30] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [192,30] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 19, gyógyulás: 124, összesen: +105 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű fejét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az élőholt mágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 34, gyógyulás: 23, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Kinyered a manakristály energiáját. (+2371 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézpáncél felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. Olimpikonnal eltalálod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 148, gyógyulás: 10, összesen: -138 ÉP}
vv 66 171 171 | elmormolod a 66. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
vi 10 10 35 | viselkedésed: 10 10 35 |
be 716 | bemész a 716. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a bérgyilkos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3824 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 140, gyógyulás: 98, összesen: -42 ÉP}
vi 10 5 35 | viselkedésed: 10 5 35 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 37, gyógyulás: 111, összesen: +74 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
A TÚLVILÁG LEHELETE (177. VARÁZSLAT) Igen! Ha ezzel a varázslattal vértezed fel magad, kevés ellenfél lesz, aki szembe tud szállni halál- és hideg alapú varázslataiddal szemben, ugyanis ezekre a mentődobásokra -5 szerencsét fog kapni, amikor a belőled kiálló negatív energiapára körbeburkolja az auráját. És ha mindez nem lenne elég, ha a túlvilág lehelete vesz körül, akkor a halálvarázslat sikerére is van +5 százalékod (ha ugyan ismered ezt a nagyhatalmú mágiát)! A túlvilág lehelete 22 varázspontba, 5 TVP-be kerül, és anyagi komponense 3 isteni könnycsepp. A túlvilág lehelete a következő fordulód elejéig tart. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
Erő: | 53 (69) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 64 (89) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 29/37 év |
Egészség: | 53 (62) | Életpont: | 639/1059 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 64 (79) | Varázspont: | 2397/386 | Pénz: | 12738 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 42/3 | Pszi pont: | 652/391 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 429 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 40 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 84 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 21 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 28 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 78 (+1) | 12. taumaturgia: | 82 (+1) |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 30 | 17. pszi: | 70 (+1) | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 31 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395), ezerszemű bestia (#288) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | drótszőr (#37) | 4 | fokhagyma (#403) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
264 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | halcsont (#390) | |||
33 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | 2 | kék orchidea (#68) | |||
4 | kristályfolyadék (#449) |