Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 18. 15h:08' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}
vv 161 57 | elmormolod a 161. varázslatot az 57. varázslatot |
ftv 121 283 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 283. szörnyet |
ftv 122 283 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 283. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontakt. II pszit. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Olimpikont a másikra ugrasz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. Olimpikonnal megkarcolod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 57 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 145, gyógyulás: 165, összesen: +20 ÉP}
kb 170 22 | kiveszel a bankból a 170. tárgyat (22 darabot) |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Olimpikonnal többször eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 129, gyógyulás: 185, összesen: +56 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón jobb oldalát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a márvány drakón testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a márvány drakón a farkával, de elhibázta! Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 100, gyógyulás: 90, összesen: -10 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Olimpikonnal több döféssel felnyársalod a taalru herceg fejét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a taalru herceg fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 101, gyógyulás: 197, összesen: +96 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (66 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 140, gyógyulás: 104, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy taalru készül a lemészárlásodra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru egyik lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 28, gyógyulás: 84, összesen: +56 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb vállát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Olimpikonnal jól megszurkálod a lidérckirály fejét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a lidérckirály jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 81, gyógyulás: 128, összesen: +47 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan légiós bal karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 115, gyógyulás: 103, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 329 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a sötét ölész testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmait végighúzza a sötét ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Karmait végighúzza a sötét ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Olimpikonnal megdöfködöd a sötét ölész bal lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a sötét ölész testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 217, gyógyulás: 142, összesen: -75 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal tökéletesen perforálod a káoszbajnok testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 97, gyógyulás: 176, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [414,10] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Úgy gondolod, hogy a közeledő Mnebolath nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 73, gyógyulás: 54, összesen: -19 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rohansz. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb szárnyát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 73, gyógyulás: 75, összesen: +2 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (63 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Olimpikont ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg jobb oldalát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Olimpikonnal meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 161, gyógyulás: 174, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [413,8] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 147, gyógyulás: 57, összesen: -90 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 356 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 65, gyógyulás: 123, összesen: +58 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 340 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 52, gyógyulás: 120, összesen: +68 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb karját. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Sötétség Hercege jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 180, gyógyulás: 101, összesen: -79 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontakt. II. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Olimpikonnal épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 143, gyógyulás: 132, összesen: -11 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 30 13 | t. energia kisütése: 30 13 |
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Látsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Felfedeztél egy térkaput. Látsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 54, gyógyulás: 109, összesen: +55 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem áttetsző karját. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősi szellem bal karját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ősi szellem fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Nem öregedsz. Az ősi szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 91, gyógyulás: 74, összesen: -17 ÉP}
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A 2 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 25, gyógyulás: 128, összesen: +103 ÉP}
(Továbbmész...) [190,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [190,29] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ftv 122 283 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 283. szörnyet |
ftv 121 283 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 283. szörnyet |
szk 242 | keresed a 242. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 53 (69) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 64 (89) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 29/31 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 637/1069 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 64 (79) | Varázspont: | 2319/840 | Pénz: | 11821 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 42/6 | Pszi pont: | 624/264 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 402 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 40 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 32 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 84 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 21 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 28 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 72 (+1) | 12. taumaturgia: | 81 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 30 | 17. pszi: | * 67 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 31 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395), ezerszemű bestia (#288) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) |
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 22 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 11 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
477 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | csalánvirág (#582) | |||
1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | varázskő (#305) | 39 | víz (#27) |