Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 15. 15h:12' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4051 |
fl 1 2 | lopsz az 1. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 2 2 | lopsz a 2. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 3 2 | lopsz a 3. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 4 2 | lopsz a 4. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 5 2 | lopsz az 5. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 6 2 | lopsz a 6. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 7 2 | lopsz a 7. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 8 2 | lopsz a 8. fajúaktól a 2. tárgyat |
fl 9 2 | lopsz a 9. fajúaktól a 2. tárgyat |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
fgo 30 | felt. gonoszkodás 30 pontért |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [98,81] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [97,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku sisak (ld. enc.). 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trikornis testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a trikornis farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [95,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [94,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a garokk jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 15 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 18 (24) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 316/296 | Jellem: | gonosz (70) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (33) | Varázspont: | 273/180 | Pénz: | 944 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 10/1 | Pszi pont: | 59/13 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/12 (+24%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 6/88 (+16%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 10/38 | dobófegyverek: | 3/14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 122 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/49 | 2. nyomkövetés: | 10/93 (+20%) | 3. lopás: | 2/29 |
4. mászás: | 1/30 | 5. csapdakészítés: | 3/93 (+19%) | 6. csapdaészlelés: | 2/26 |
7. gyógyítás: | 10/68 | 8. teológia: | 2/7 | 9. taumaturgia: | 5/27 (+18%) |
10. harcművészetek: | 15/54 | 11. zene: | 1/55 | 12. szörnyismeret: | 1/0 |
13. pszi: | 9/68 (+15%) | 14. vadászat: | 2/60 | 15. bányászat: | 4/20 |
16. testépítés: | 2/23 (+72%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) kaját (#2), az elfektől (2) kaját (#2), a törpéktől (3) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), a trolloktól (5) kaját (#2), a gnómoktól (6) kaját (#2), az alakváltóktól (7) kaját (#2), a kobuderáktól (8) kaját (#2), a mutánsoktól (9) kaját (#2) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. (teljesítve) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1934 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 2 | fáklya (#36) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku sisak (#688) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 2 | uzbány csőr (#169) | 5 | víz (#27) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) |
piromenyét (#99) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | palotaőr (#134) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) |
tüskés harci gromak (#156) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | bazaltelementál (#204) | tormikus egér (#218) |
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) |
rőtmanó berzerker (#369) | lélekorzó (#390) | vízbeölt ryuku (#409) | monumentalizmo (#548) | láncravert quwarg (#744) |
csontlepke (#746) | reinkarnált motyogó (#752) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | Mallon (#960) |
Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | bunkósbot (#9) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködcsillag (#62) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) |
rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | mély kút (#93) |
rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) |
bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | koponya szimbólum (#139) |
oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | karócsapda (#163) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
uzbány csőr (#169) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | szopógödör (#177) |
mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | trikornis szarv (#198) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | xirnox szív (#213) |
smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | furulya (#233) |
tankány karom (#237) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | templom (#256) | nehezék (#258) |
szopókő (#259) | gromak bőr (#268) | gromak páncél (#270) | kőszem (#304) | varázskő (#305) |
mutáns csont (#331) | súlyzó (#347) | szerencsetalizmán (#366) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) |
ház (#400) | teknőcpajzs (#417) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | kvazár kesztyű (#445) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) |
zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) | mihlanil (#539) | főnixtoll (#563) | aurach fog (#657) |
aurach bőr (#658) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku sisak (#688) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | bunthar bőr (#733) | hro tekercs (#781) | angyali sisak (#971) | csodák kútja (#1096) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | örökkéval.kristálya (#1207) | örökkéval.tűzopálja (#1518) | nodonrod kitűző (#1533) |
Huddens alkarvédője (#1550) | tündöklő szobor (#1587) | krónika (#1725) | varkaudar fellegvár (#1821) | leviatán hólyag (#2182) |
mind. ametisztje (#2207) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |
Sziklaököl (11) | Kos Csapásának (13) | Erő Öklének (15) |