Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 22. 9h:24' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
t 55 | támadod az 55. szörnyet |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [60,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíborgörény. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíborgörény jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 403 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az acéldarázs jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [59,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [61,38] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült mutáns pók került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 201 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 29 15 | elkészíted a 29. tárgyat (15 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Messze hajítod a vacak kis emberevő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
v 7 64 | elmormolod a 7. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
LOPÁS Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok. |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 15 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 155/52 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 19/7 | Pénz: | 1051 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13 | vágófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 (+1) |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 14 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. harcművészetek: | 10 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
spagulár (#82) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | + | mászókarom (#78) |
2 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csontszablya (#64) | 11 | * | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
4 | ubuk dobónyíl (#138) | 18 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
12 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 4 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
8 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
8 | lajhár csont (#236) | 12 | madártoll (#112) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 15 | smirglilevél (#29) | |||
26 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 42.67 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | 15 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | quwarg királynő (#153) |
massza (#217) | manaelementál (#290) | északi aurach (#350) | dűnekukac (#357) | veszett rozmár (#639) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | ||||
vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ||||
ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | ||||
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | ||||
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | ||||
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | ||||
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | ||||
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | ||||
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | ||||
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | ||||
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) | ||||
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | ||||
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | ||||
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | villám szimbólum (#145) | ||||
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | pirkit (#153) | ||||
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | vassisak (#160) | vasvért (#164) | mínosz-kúp (#178) | ||||
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | ||||
tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | phua-kúp (#372) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | ||||
Chara-din monolitja (#534) | aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | ||||
tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |