Karakterszám: |
8795 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
40 |
Játékhét: |
47 |
E
forduló ára: |
12 zs. |
Maradék zseton: |
146 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. már. 17. 9h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. már. 18. |
|
E-mail!
RIDDICK KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31548.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar
al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú
arab férfi. (hírneve 3633.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 16.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött.
*már. 16.* Dzsohar al Dzsokma csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot.
*már.
17.* Dzsohar al Dzsokma és Farid Ashmore megküzdöttek egymással, és Dzsohar
al Dzsokma gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 16.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Kulimászt.
*már. 16.*
Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*már.
16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Pokoli Maximilián felett.
*már. 16.* Kronx és Boszorkány Nikki pszi párbajt vívtak. Kronx került
ki gyõztesen.
*már. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Le Henger Elek felett.
*már. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Swami Belananda Yogi felett.
*már. 16.* Avvocato Terrasinit majdnem
felfalta egy kristályfatty.
*már. 16.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban
egy kristályfatty.
*már. 16.* Dark Valek a Renegát Elf rangja a Mágusok
Klánjában "császári varázsló" lett.
*már. 16.* Dark Valek a Renegát Elfet
kis híján megölte egy Theraxiai Goddak.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 753.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 743.]
be 3 149 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 149. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostanól használhatod
a dimenziókapu varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
kno 1034 6 1014 6 |
1034. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot méregfelhõ varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen méregfelhõ varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
Elköltesz 6 képességpontot vakító fény varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen vakító fény varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a bûz szakértelmed 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
14 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
hp 4 34 15 30 150 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled
#30. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
hp 4 29 18 24 140 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24.
képessége 0 v. kevesebb. Prioritás: 140.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24.
képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 140, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt
van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag
nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így
elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik
irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy
patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem
befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat
alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te
is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus
szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz,
és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne
a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet.
Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra
van szükséged. Magadban motyogva, létrehozol egy vakító fényt. (-5 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér,
szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz,
várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet.
Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál,
de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett,
de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a
magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló
a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz
koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat
kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: sikertelen]
Hosszas kutatás után végre sikerült egyet becserkészned. Amikor már egészen
közel vagy hozzá, egy hirtelen mozdulattal elkapod, és elkezded magadhoz
húzni. A magneotid elkezdi harapdálni a mágikus csápodat. Döbbenten veszed
észre, hogy ez neked fáj! A kis lény kihasználva a meglepetésedet, kiugrik
a szorításból, és eltûnik. Nagyon elfáradtál a koncentrálásban, így feladod
a dolgot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 668.]
bb 3 7 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap)
villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) mágiatörés
(#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15,
210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12,
180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap)
esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap)
mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Most egy roppant egyszerû
feladatot szeretnék rádbízni. Fogadtam a boltossal, hogy találok olyan
galetkit, aki képes segédeszköz nélkül felmászni az Õsök Póznájára, és
utána egy percig kézenállni a tetején. Nem egy kimondott harci feladat,
de biztosan komoly dicsõséget jelentene, ha meg tudnád tenni. - Magadban
mosolyogsz a hóbortos elöljárón, de bólintasz, mondván, hogy esetleg lehet
róla szó.
(13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz.
Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ
torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete
lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság.
(310. kaland, összköltsége
40 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Electra, egy tökéletesen kócos hajú, ferde szemû, mélykék, rücskös
bõrû, teltkeblû nõ. A Katonák klánjának katona rangú tagja. A Mágustanács
szövetségbe tartozik. Felszerelése: a rend köve, az Örökkévalóság Rubinja,
Végzetpenge, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, a kígyó
díszes pikkelyvértje, díszes villámöv, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója,
a sün csizmája, ezüst porontyköpeny, a harcos ónix karkötõje, ozin fülkarika,
a sün csontmaszkja, a villám hosszú íja, a villám szimbóluma, a puhányság
köve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész
összedugja a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl,
régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni.
Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Bebizonyosodott,
hogy sokkal jobb régész vagy, mint Electra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]
m 12 10 832 7111 4114 4111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a
fenséges Csarnokig.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 12,9) Tovább északra! Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs!
Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban
csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 9 mázsa energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen
9984 mázsa energiát pusztítottak el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [32] - Rendben, a válasz
tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 12,8) A folyosó északra tart. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és
egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya
feléd rohan. Támadod a nedonkutyát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(24 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(14 sebzés). A nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával.
(13
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad.
A nedonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(15 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a nedonkutyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(14 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot.
A varázslat nem hatott rád. Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy!
Támadod az ichinedart. A szalamandra görbekardját forgatva támadsz.
(11
ép-t sebeztél). A természet görbekardjával lesújtasz. Mellé! Meglengetve
a légzés csonttõrét, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Szagod látható
benyomással van rá
(14 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 55 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.)
(M 12,7) Északi irányba folyatod utadat. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 11,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes
testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt
csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz,
várod a feladatot. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok
és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi
ki elégedettségét a mester.
(M 11,6) Óvatosan lépkedsz tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg.
Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát.
Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz.
Újra a 11,7-es mezõn vagy.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]
m 1443 3344 1114 4443 33 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Nem vadásztál eleget, még
6 alkalommal menj el sikeresen vadászni!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 625.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 622.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. És nicsak, végre találtál
valamit: az energia fülbevalója.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 612.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Ajjaj,
valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mézfüvet. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A legváratlanabb pillanatban
ér támadás! Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Reménykedsz, hogy legközelebb nem zavarják meg az ásatást.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 592.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A
fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy warnök (#73).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A warnök irányába mozogsz. A warnök közelebb jön, hogy támadhasson.
Támadod a warnököt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(15
sebzés). A warnök rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bõr.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a warnököt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(14 sebzés). A warnök
rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A warnök
5 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 5 ép-t. (-4 vp.)
A warnök kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+52%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább
dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit: egy csonttõr. Hirtelen megakad
a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 582.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Elmész egy beomlott barlang
mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény
karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot.
A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen
tudod megmondani.
(320. kaland, összköltsége 20 TVP.) Békés munkád közben
megzavarnak. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík odajön hozzád. Megrohamozod a tûzgyíkot. A tûzgyík
rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Megtámadod a
tûzgyíkot. Villámokat köpsz.
(23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(16 sebzés).
A tûzgyík kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit. Szívesen bekapnál valamit. Szádba
tömöd az ízletes falatokat. (+15% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra
nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit:
egy méregellenállás itala.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 572.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 199 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 572 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
770 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Riddick, egy megfontolt, hidegvérû,gyilkos ösztönökkel rendelkezõ
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 40. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 1.71 |
[2] IQ: |
13 (15) / 0.83 |
[3] ügyesség: |
3 (6) / 1.53 |
[4] egészség: |
8 (11) / 3.22 |
[5] mágia: |
9 (10) / 1.50 |
[6] gyorsaság: |
5 (7) / 0.96 |
[9] Méret/ép: |
75 (81) / 65 |
Min. méret: |
76 |
Barlangméret: |
75 |
|
|
Varázspont: |
101 / 52 |
Képességpont: |
9 / 6% |
Hõsi pont: |
23 (5) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
256 / 175 |
Hírnév : |
286 |
Jóllakottság: |
102% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
192 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
187 (3) |
Leölt torzszülött: |
243 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (18)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +18% varázstárgy
találására; 90%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Ölj meg öt
méregférget. 3.) Költözz fel a következõ szintre. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 / 0.24 |
[13] elektr.lehelet: |
12 (15) / 7.41 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
2 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
1 (9) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (7) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (7) / 0 |
[25] bûz: |
13 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.62 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.50 |
[48] mászás: |
5 / 0.97 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.25 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.30 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.58 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 0.77 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (7) / 0.58 |
[57] gyógynövények: |
5 (8) / 1.80 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.47 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.73 |
[65] álcázás: |
7 / 0 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.91 |
[67] régészet: |
13 / 6.34 |
[68] zene: |
3 / 0.31 |
[69] tanulás: |
5 / 2.24 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.75 |
|
|
a szalamandra
görbekardja |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.09 |
|
|
a természet
görbekardja |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.09 |
|
|
a légzés
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[29] életszívás: |
1 / 0.80 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1 |
[34] méregfelhõ: |
4 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 8 5 4 |
psz 67 48 65 46 47 68 |
k 99 |
p |
t 65 20 |
z 19 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 150. |
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
140, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 10 9 50;
VI erõ:1000% ép:5%;
PV 3 5 4
8;
PSZ 67 48 65 46 47 68;
BA 80 82;
L 20 50 52 1300 1301 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (4. épület), #13 (7. épület), #17 (3. épület),
#21 (9. épület), #50 (20. épület), #286 (38. forduló), #210 (39. forduló),
#310 (40. forduló), #320 (40. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a titán köpenye (#5635) |
|
1
a tûz fejpántja (#22255) |
|
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) |
|
1 a tûz nagy pajzsa (#22212) |
|
1
a tûz zöld köntöse (#22301) |
|
1 az elektromosság fejpántja (#27205) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1
díszes villámöv (#177) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 láncing (#1030) |
|
3 maszk (#1090) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a sav díszes karkötõje (#26892) |
*
|
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) |
* |
1 a szalamandra malachitgyûrûje
(#25977) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) |
|
1 a tûz márványgyûrûje
(#22376) |
|
309 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az energia fülbevalója (#18805) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
4 drágakõ (#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 Rogan karkötõje (#145)
|
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Mofisztor köve (#411) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a légzés csonttõre (#27851) |
* |
1 a légzés hosszú íja (#27822) |
*
|
1 a szalamandra görbekardja (#26066) |
* |
1 a természet görbekardja (#17066) |
|
2 csonttõr (#1301) |
|
1 Enyészmester
(#217) |
|
1 íj (#1270) |
|
2 lándzsa (#1330) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
6 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157) |
|
7 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
37 õsi relikvia (#17)
|
|
5 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mézfû (#29), 1 pirgamit (#152),
1 csonttõr (#1301), 1 aranydukát (#437), 5 arany (#1), 1 az energia
fülbevalója (#18805), 1 méregellenállás itala (#51).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
WARNÖK (73. LÉNY) A warnök egy hosszú, fás testû, lassan mozgó teremtmény,
távoli rokona az enteknek. Nem kedveli a betolakodókat, ezért szó nélkül
megpróbál mindent szétlapítani, ami nem nagyobb nála (vagyis szinte mindent).
Mégha mindez nem lenne elég, a warnök eléggé ellenálló mindenféle elemi
támadással és méreggel szemben. Szerencsére, a warnök eléggé rövidlátó,
úgyhogy valószínûleg nem fog eltalálni, de ha mégis, jaj neked! (Végtag
szakértelme ugyanis 1, de mérete 10!) Ha elejtesz egyet, csak akkor számíts
ehetõ részekre, ha kõevõ vagy tejivó vagy.
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.