Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 4. 9h:05' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 4. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5950 SZÁMLA : XXXX |
t 22 1 | támadod a 22. szörnyet |
f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadász tatu megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
t 10 | támadod a 10. szörnyet |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel megvágod a sakál bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel alaposan megvágod a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sakál beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [16,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadász tatu megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
f 4 6 | kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal |
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
kf 7 | kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat |
gyk 7 1 | gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a homokvarány bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 506 | bemész az 506. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a szárnyas gömböc nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szárnyas gömböc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
go 1 | gonoszkodsz: 1 |
m 4 | mozogsz délre |
go 4 | gonoszkodsz: 4 |
kt 56 4 | elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
f 15 | kísérletezel a 15. tárggyal |
BUNKÓSBOT (9. TÁRGY) Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik. |
OLTÁR (146. ÉPÍTMÉNY) Oltárt építeni egy istennek nem kis munka - köveket kell egybehordanod, megfelelő méretűre faragni őket, egymásra pakolni. Nem árt néhány amatőr faragás sem az isten által tett csodákról az oltár oldalára. Síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsonyhegységben lehet oltárt emelni, mert itt lehet a megfelelő alapanyagokat megtalálni. Ahhoz, hogy sikerrel járj, nem árt, ha birtokolsz valamilyen eszközt, amellyel a vésést megcsinálhatod. Az oltár teljes felépítése összesen 240 TVP-be kerül. Ha többen csinálják, hamarabb elkészül! Egy mezőn csak egy oltár állhat. |
ÉPÍTKEZÉS Előfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendő dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvőbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog. |
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
PARITTYA (18. TÁRGY) Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve. |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY) A földből kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekből épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor először fát kell gyűjtened, és az egészet felfűtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence. |
TRÓFEÁK Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket. |
Erő: | 12 | Szint: | 3 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 94 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 66/48 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 (+1) | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 1 |
15,95 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 121 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 2 | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
drótszőrű pincsi (#22) |
Összsúly: 19.65 kg | Megterheltség: 57% |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kőkés (#6) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kaja (#2) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|