Karakterszám: |
6674 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
4 |
Játékhét: |
4 |
E forduló
ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
181 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 13. 15h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 1999. dec. 20. |
|
|
E-mail!
NASZI KALANDJAI
Bezörget hozzád az egyik szomszédod, és megkérdezi, nincs-e kedved kirúgni
a hámból, megünnepelni a megérkezést a szintre. Kis tûnõdés után bólintasz.
Egész jó kis csapat verõdött össze! Végigsétáltok a barlangok elõtt, majd
elhagyjátok a Központi termet, és átértek a kiszolgáló személyzet szállásait
magukba foglaló, tágasabb barlangokhoz. Itt élnek többek között a Takarítók,
azok a továbbköltözni nem akaró galetkik, akik a szint tisztaságáról gondoskodnak,
és a Szállítók, a nagydarab, ámde nem túl okos fickók, akik a szintek közötti
temérdek szállítási feladatot végzik el. Szigorú rendben sorakoznak a Rendfenntartók
barlangjai, õk gondoskodnak róla, hogy a törvényeket mindenki betartsa,
és szükség esetén megleckéztetik azokat, akik a szint dolgozóira mernek
támadni a pimaszabb fiatalok közül. Ezt persze kevesen kockáztatják meg,
hiszen legalább egy év elzárás jár érte. És itt élnek persze a kereskedõk,
gyógyítók, tanítók és más hasonlók. Némelyik átmenetileg vendégeskedik
itt, klánja, szövetsége vagy a Hegy vezetõinek megbízásából, mások itt
élnek már azóta, hogy képtelenek voltak a csarnok szentélyéig eljutni,
és munkát vállaltak. És persze itt van a szint kocsmája is, amelyet a fiatal,
fejlõdni kívánó galetkiknek tilos látogatniuk, de persze néha-néha, különleges
alkalmakkor megszegik a törvényt, és belekóstolnak az erjesztett gombából
készült italt, az iwiri kesernyés nedûjébe. A csoportban van egy idõs galetki,
õ fizet mindenkinek egy-egy italt. Nevetgéltek, beszélgettek, aztán egyszercsak
füttyszó harsan, és valaki azt suttogja: a Rendfenntartók! Iszkiri, rohantok
vissza a Központi Csarnokba. De azért jó móka volt!
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 winropu mohát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Eleven Éjszaka-Rax, egy görnyedt,
rongyokba öltözött, de jóképû, kopasz és szúrós tekintetû férfi. (hírneve
65.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*dec. 6.* Catherina egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*dec. 7.* Pyramid
egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*dec. 7.* Pyramidot rajtakapták, ahogy
lopni próbált.
*dec. 7.* Pyramid csatában legyõzte Krabator a Káoszhozót.
*dec. 7.* Pyramid jéglehelet tulajdonsága 9 lett, elsõként a szinten.
*dec. 7.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Flém felett.
*dec. 8.* Homály
egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*dec. 9.* Khalea Wa Humped egy új varázsitalt
talált fel, melynek neve "fehér gyógyital."
*dec. 13.* Kampec teljesítette
a 6. küldetést, amit az akadémián kapott.
*dec. 13.* Syejjcc felköltözött
a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 7.* Kaméleon csatában legyõzte A Kiforditott Fiút.
*dec. 13.* Game
Over és Wulansannoxjorazébenlord megküzdöttek egymással, és Game Over gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
ba 3302 4260 2214 |
barátságosság |
Barátságosság beállítása: 3302. játékosra, 4260. játékosra, 2214. játékosra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
az 1300 |
tárgy azonosítása |
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat.
Tõr: értéke 5 arany,
a sebzése 2D4+1. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +5% támadás
ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
vi 150 25 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
gy 65 10 |
felt. gyógyítás 65%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 10 alkalommal gyógyítasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 10 7 |
10. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 156.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt
sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén
galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik
is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja
Tokua, ameddig õ eljutott egy tehemót (#24). Sípszó jelzi az összecsapás
kezdetét. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** A zöld nyálka odajön hozzád. A zöld nyálka irányába mozogsz.
A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(6
ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél). A zöld
nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 20 aranyat, és eltakaríttatja
a harc maradványait. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
k 4 14 20 |
kaland elvállalása |
(4. kaland:) Ellátogatsz a Nutreda barlangba. Néhány bárgyú képû vegetáriánus
galetki hatalmas kondérokban kotyvaszt ennivalót, elõttük seregnyi lesoványodott,
éhezõ lárva. A konyhafõnök épp két kövér kereskedõvel vitatkozik: úgy tûnik,
pont jókor érkeztél, fogytán van az élelmezésre szánt keret!
[Tárgyhasználat: 40 arany] Odasétálsz, és megszólítod a konyhafõnököt. Leszámolsz
a kereskedõ markába 40 aranyat, mire mindketten elismerõen néznek rád.
- Adomány az éhezõknek - mondod. A kereskedõ bólint, és a sziklakerekû
kordéról lepakolják az ennivalót, amit a konyhafõnök nem tudott kifizetni.
Könnyek gyûlnek a szemedben, ahogy látod, éhezõ fajtársaid hogyan lakomáznak
az általad gyakorolt kegynek köszönhetõen! Azért nem állod meg, hogy odamenj,
és tanácsot adj nekik: aki nem elég ügyes vadász, az ne szégyellje, menjen
el dolgozni, így is szerezhet ennivalót, nemcsak az ingyenkonyhán! Legalábbis
te is így teszel, más kérdés, hogy neked esetleg mások a lehetõségeid,
mint nekik... (+4 képességpont.)
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni,
ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de
azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével
és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak
a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled
egy vermon teknõs (#137).
*** 1. KÖR *** A vermon teknõs feléd mozog. A vermon teknõs irányába mozogsz.
A vermon teknõs rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(7 ép-t sebzõdtél). Támadod a vermon teknõst. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a vermon teknõst. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(7
ép-t sebeztél). A vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
Itt az ebédidõ! Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.) -Jól van fiam, látom
nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ próba. - a háta mögé
teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. - Találd ki, hogy meyik
kezemben van az arany. Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál, majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû, mindig a másikban, mint amire mutatok. Elég gyermeteg
szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás. Azt hiszed olyan nagyfiú
vagy? Lássuk, mit tudsz! Harcolj! - egyet csettint, és máris ketten állnak
elõtted. Ellenfeleid 2 vermon teknõs (#137).
*** 1. KÖR *** Az 1. vermon teknõs irányába mozogsz. Az 1. vermon teknõs
odajön hozzád. A 2. vermon teknõs feléd rohan. Az 1. vermon teknõst próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(9 ép-t sebeztél). Az 1. vermon teknõs rád támad. Mélyet
lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). A 2. vermon
teknõs rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(6 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. vermon teknõst. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(9 ép-t sebeztél). Az 1.
vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. vermon teknõs téged
támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. vermon teknõst. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(9 ép-t sebeztél). A 2. vermon teknõs
rád veti magát. A 2. vermon teknõs mérgezõ gázt fúj rád.
(5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+29 életpont.)
(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új
lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot,
nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek
a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap.
Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb
után bontasz ki. Bizony, eltart még egy darabig, amíg az új barlang megépül!
Egyszercsak remegés hallatszik. Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a
sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére
ügyesen félreugrálsz a lezuhanó kövek elõl. Látod, más munkások nem voltak
ennyire szerencsések. Elborzadva látod, hogy egy hatalmas szörnypofa türemkedik
elõ a falból. Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek.
Micsoda galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul
(#4).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a johhtukult. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t
sebeztél). A johhtukul téged támad. Megpróbál megmarni.
(12 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Szagától fuldoklasz.
(-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+25%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok
nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat
kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság).
(+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.) [82
TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
kno 10 5 |
10. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
bb 5 5 1 1 9 7 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a
jelenlegi bajnok Tokua, az általa legyõzött akadály egy tehemót (#24).
Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza feléd mozog. Megtámadod
a jégmedúzát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél). A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt
vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a
jégmedúzát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). A jégmedúza
holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[ld. enc.] Az arénamester
gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 25 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Tokua, ameddig õ eljutott
egy tehemót (#24). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 mikropoid
(#1).
*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid odajön hozzád. Megindulsz az 1. mikropoid
felé. Már ott is vagy! A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Az
1. mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). Megtámadod az
1. mikropoidot. Barbár lándzsával lesújtasz.
(11 ép-t sebeztél). Az 1.
mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid téged támad. Harapni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Meglengetve a barbár lándzsát,
próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. A 2. mikropoid téged támad. Elõrehajolva
harapni próbál. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Barbár lándzsával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. A 2. mikropoid téged támad. Harapásra
nyitja száját.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Barbár lándzsával lesújtasz.
(15
ép-t sebeztél). A 2. mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Amíg harcoltál,
bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben
átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.)
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható,
és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél
(#9) 21 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, mitulen fû (#20)
10 ap, mátekel gomba (#21) 10 ap, winropu moha (#22) 10 ap, sötét mák (#23)
10 ap, liánvirág (#24) 10 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 21 ap,
nordkristály (#146) 12 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, mellvért (#1045) 73
ap, kerek pajzs (#1061) 27 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, karikaszimbólum
(#1211) 21 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12
ap, tõr (#1300) 10 ap, lándzsa (#1330) 21 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lebattyogsz a boltba. A kereskedõ megragadja
a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra,
ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a
kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem
háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem
egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az
adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt
mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt
arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza,
hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki.
(5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 9:] Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod
ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 8 4 3443 4343 4343 3232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 3232 3232 3232 1212 1212 1215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 8 3 1145 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ho 4 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
(6. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Némi válogatás után elégedetten indulsz meg
az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Miss Ficus Cucis, egy 45-ös lábú, mackós járású, süket,
háromszemû, kopasz, vihogós, elmebajos nõ. Vendéglátód barlangja otthonosan
van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek
az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A lakoma közben mindenfélérõl
beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy
milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a fekete gyík.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 141 sebzést okoztál, és
91 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
150 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Naszi, egy fekete hajú, hegyes fülü, zöld szemû, fekete bõrû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 4. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.15 |
[2] IQ: |
3 / 0.60 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.05 |
[4] egészség: |
3 / 1.95 |
[5] mágia: |
1 / 0.05 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 0.17 |
[9] Méret/ép: |
41 / 33 |
Min. méret: |
28 |
Barlangméret: |
41 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
5 / 46% |
Hõsi pont: |
4 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
77 / 79 |
Hírnév : |
21 |
Jóllakottság: |
159% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
29 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
24 (5) |
Leölt torzszülött: |
26 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
7 / 1.75 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
1 / 0.10 |
[48] mászás: |
1 / 0.20 |
[54] kereskedelem: |
1 / 0.74 |
[67] régészet: |
2 / 1.15 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 1.60 |
|
|
barbár
lándzsa |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 10;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 5 2;
BA 3302
4260 2214;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (4. épület), #14 (2. forduló),
#435 (3. forduló).
TÁRGYAID |
|
101 arany (#1) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
* |
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
2 mátekel gomba
(#21) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 tõr (#1300) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
JÉGMEDÚZA (22. LÉNY) Ha érezhetõen lehûl a barlang levegõje, amerre jársz,
akkor tudnod kell, hogy bajban vagy, és legjobban teszed, ha megfordulsz,
és iszkolsz el a helyszínrõl. Egészen bizonyos lehetsz benne ugyanis, hogy
valamilyen energiaelszívó lény lakhelyének a közelében vagy. Ezek közül
az egyik legegyszerûbb életforma a jégmedúza. E teremtmény testének több,
mint 90%-a jégbõl van, tehát néhány jól irányzott csapással agyonzúzhatod.
A jégmedúza azonban olyan tömény hideget áraszt magából, amely csonttá
fagyaszt, elszív belõled minden meleget. A jégmedúza minimális táplálékot
jelenthet egy kõevõ számára.
NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY) A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi,
rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található
meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának
fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges
varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.
FEKETE GYÍK (125. LÉNY) A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte
mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen
köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése
- a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen,
egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat
hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb
híján a mágiafalók is ehetnek belõle.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET AZ ÖTÖDIK FORDULÓDHOZ Hmmm... Lehetséges, hogy találtál
már néhány tárgyat, amit feleslegesnek tartasz, meg akarsz tõle szabadulni?
Természetesen ott van a D és a DD parancs, amelyekkel egyszerûen eldobálhatod
a szemeteket, de talán még jobban ellátogatni a boltba, és ott eladni!
A boltba a BE 1 paranccsal mehetsz el, és addig ott is maradsz, amíg VE
(vesz), EA (elad) vagy ERT (értékeltet) parancsokat adsz ki. Az, hogy milyen
áron tudsz eladni valamit, ill. megvenni, nagyban függ a kereskedelem szakértelmedtõl:
ha a szakértelem csak 1-es szinten van meg, még az is sokkal jobb, mintha
egyáltalán meg sincs! Ha úgy érzed, hogy sok aranyat vesztesz a tárgyaid
eladásakor, érdemes a kereskedelmet elsajátítanod: a BE 4 54 paranccsal
5 képességpont és 20 TVP árán az akadémián. Ez különösen akkor jó, ha kedveled
a baráti beszélgetéseket (PV 5), ugyanis ezek során ha birtoklod a kereskedelem
szakértelmet, az jelentõsen fejlõdik - barátaiddal megbeszéled, hogyan
lehet a legjobban alkudozni a boltban.
Mielõtt persze eladod a tárgyaidat,
nem árt õket az AZ paranccsal azonosítani, megvizsgálni: lehet, hogy jók
valamire! Pl. a páncélok, sisakok, pajzsok csökkentik az esélyt, hogy az
ellenfeleid eltaláljanak harcban. A páncélokat és hasonlókat a KF (tárgy
sorszáma) paranccsal öltheted magadra. Ha fegyvert találsz, azt érdemes
eladnod: a galetkik végtagjaikkal sokkal hatékonyabban harcolnak, mint
nyomorúságos fegyverekkel. Persze késõbb lehet, hogy találni fogsz valamilyen
nagyhatalmú varázsfegyvert, amit érdemes forgatni. A fegyvereket a KF (tárgy
sorszáma) 100 paranccsal veheted kézbe.