Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 15. 9h:07' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal lábát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a viharóriás villámló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 303, gyógyulás: 220, összesen: -83 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 247 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kőszem felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
vv 161 57 | elmormolod a 161. varázslatot az 57. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 56 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az aranyfecske bal oldalát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 144, gyógyulás: 160, összesen: +16 ÉP}
ba 288 | nem támadod a 288. szörnyet |
v 181 312 11 | elmormolod a 181. varázslatot |
[312,11] Épületek tűnnek fel. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 34 2 | megveszed a 34. tárgyat 2 |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
(Továbbmész...) [368,10] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz bal oldalát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (86 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 203, gyógyulás: 130, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy káoszbajnok!
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok állatpofáját. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 138, gyógyulás: 138, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Arsa testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (103 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az Arsa testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az Arsa testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az Arsa testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az Arsa fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az Arsa ízelt testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az Arsa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Arsa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Az Arsa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Arsa potrohgyűrűje. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 485, gyógyulás: 346, összesen: -139 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 57 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 145, gyógyulás: 157, összesen: +12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 297, gyógyulás: 222, összesen: -75 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 25, gyógyulás: 109, összesen: +84 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragd drakón nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 108, gyógyulás: 168, összesen: +60 ÉP}
ek 30 15 | t. energia kisütése: 30 15 |
v 198 413 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
[413,8] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 22 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 29, gyógyulás: 84, összesen: +55 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 82, gyógyulás: 171, összesen: +89 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 334 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 84, gyógyulás: 123, összesen: +39 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a sötét ölész testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A sötét ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Karmait végighúzza a sötét ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sötét ölész testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmait végighúzza a sötét ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Notermanthi báró trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sötét ölész trófeát. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 238, gyógyulás: 233, összesen: -5 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske nyakát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 54 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 57 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 146, gyógyulás: 157, összesen: +11 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 3 6 | mozogsz délre, délkeletre, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a taalru herceg jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a taalru herceg testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 86, gyógyulás: 197, összesen: +111 ÉP}
(Továbbmész...) [414,10] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy Mnebolath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 63, gyógyulás: 50, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 19 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai jobb karját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 110, gyógyulás: 65, összesen: -45 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 300 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 134 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával megérinted a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 4 pirkit. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 134, gyógyulás: 131, összesen: -3 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 2, gyógyulás: 133, összesen: +131 ÉP}
(Továbbmész...) [413,11] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok jobb lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 161, gyógyulás: 152, összesen: -9 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 319 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón farkát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 114, gyógyulás: 94, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 341 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Notermanthi báró testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 77 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Notermanthi báró kosfejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi báró jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 78 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 40 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1035, sebződés: 258, gyógyulás: 113, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [412,11] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg fejét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 42 arany, 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 88, gyógyulás: 204, összesen: +116 ÉP}
szk 307 | keresed a 307. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY) A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
Erő: | 53 (69) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 64 (89) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 620/940 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (77) | Varázspont: | 2204/198 | Pénz: | 10612 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/6 | Pszi pont: | 605/888 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 399 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | * 39 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 31 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 82 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 19 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 68 (+1) | 12. taumaturgia: | 80 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 29 | 17. pszi: | 65 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395), ezerszemű bestia (#288) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
vámpirizáció (#1) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 40 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
958 | arany (#50) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | halcsont (#390) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
35 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | xirnox szív (#213) |