Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 14. 15h:05' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia angyala bal lábát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Raia angyala angyali szárnyát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Beugrasz a Raia angyala tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Raia angyala testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Raia angyala a mellkasodon. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 411, gyógyulás: 324, összesen: -87 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 151 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala bal szárnyát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Raia angyala testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Raia angyala testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Beugrasz a Raia angyala tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia angyala jobb szárnyát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 415, gyógyulás: 226, összesen: -189 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
vi 8 5 35 | viselkedésed: 8 5 35 |
fvh 33 | felt. varázslat haszn. 33 |
hu 617 593 | hulladék: 617 593 |
vv 161 247 165 | elmormolod a 161. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc bal lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc jobb vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 31, gyógyulás: 184, összesen: +153 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal vállát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az aranyfecske fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 138, gyógyulás: 150, összesen: +12 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru póklábát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 29 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 36, gyógyulás: 92, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [371,61] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sivatagi doareg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a sivatagi doareg fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Patájával a sivatagi doareg kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 9 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 7, gyógyulás: 91, összesen: +84 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb vállát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az aranyfecske jobb szárnyát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 57 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 142, gyógyulás: 154, összesen: +12 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Az albinó küklopsz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 121, gyógyulás: 113, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [372,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Találsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 234 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy méregféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (56 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a méregféreg jobb oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a méregféreg testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 170, gyógyulás: 168, összesen: -2 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 57 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 148, gyógyulás: 165, összesen: +17 ÉP}
ek 30 15 | t. energia kisütése: 30 15 |
v 198 365 8 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,8] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A távolból robbanások hangját hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ebor irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy fekete lótuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ében halálhajcsár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében halálhajcsár öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 12, gyógyulás: 130, összesen: +118 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Arsa fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az Arsa testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az Arsa testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az Arsa ízelt testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az Arsa bal vállát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az Arsa bal oldalát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az Arsa testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Arsa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Az Arsa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Arsa potrohgyűrűje (ld. enc.). Elhajítod a vacak Raia angyala trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Arsa trófeát. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 476, gyógyulás: 345, összesen: -131 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragd drakón bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a smaragd drakón testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 127, gyógyulás: 182, összesen: +55 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 21, gyógyulás: 117, összesen: +96 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón bal szárnyát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a smaragd drakón bal első lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 122, gyógyulás: 134, összesen: +12 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a taalru herceg fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a taalru herceg fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 56 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 111, gyógyulás: 84, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében halálhajcsár bal karját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 46, gyógyulás: 86, összesen: +40 ÉP}
Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd drakón testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a smaragd drakón bal első lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a smaragd drakón bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 143, gyógyulás: 118, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 315 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Notermanthi báró testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Notermanthi báró testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner méregféreg trófeát, és kiszedsz egy Notermanthi báró trófeát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 295, gyógyulás: 130, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [368,10] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 166, gyógyulás: 115, összesen: -51 ÉP}
m 5 8 | mozogsz délnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [367,10] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 254, gyógyulás: 199, összesen: -55 ÉP}
szk 278 | keresed a 278. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
ARSA (964. SZÖRNY) Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.) |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 53 (69) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 64 (89) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 619/698 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (77) | Varázspont: | 2204/197 | Pénz: | 9654 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/13 | Pszi pont: | 605/588 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 399 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 39 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 31 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 81 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 19 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 67 (+1) | 12. taumaturgia: | 80 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 29 | 17. pszi: | 65 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
vámpirizáció (#1) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
elme dominanciája (#247) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | jégkristály (#593) | 3 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
5 | sárkányfog (#617) | 21 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1120 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | küklopsz szem (#643) | 1 | magszim bél (#103) | |||
35 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | pszi kő (#248) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) |