Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 14. 12h:06' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 343 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (86 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 117, gyógyulás: 47, összesen: -70 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
v 6 9999 34 | elmormolod a 6. varázslatot |
fvh 35 | felt. varázslat haszn. 35 |
ftv 122 283 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 283. szörnyet |
vv 161 247 165 | elmormolod a 161. varázslatot a 247. varázslatot a 165. varázslatot |
ftv 121 283 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 283. szörnyet |
ftv 197 322 | felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 322. szörnyet |
ftv 197 320 | felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 320. szörnyet |
ftv 197 296 | felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 296. szörnyet |
ftv 197 333 | felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 333. szörnyet |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 2, gyógyulás: 53, összesen: +51 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 62, gyógyulás: 109, összesen: +47 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (65 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a méregféreg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 226, gyógyulás: 246, összesen: +20 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb vállát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az aranyfecske jobb oldalát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 57 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 149, gyógyulás: 167, összesen: +18 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 257, gyógyulás: 208, összesen: -49 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 146, gyógyulás: 137, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [373,61] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Látsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy Banyapók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Banyapók testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Banyapók fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Banyapók testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Banyapók nyolcszemű fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 20, gyógyulás: 160, összesen: +140 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Banyapók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Banyapók testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Banyapók testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 18, gyógyulás: 97, összesen: +79 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 57 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 148, gyógyulás: 11, összesen: -137 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (69 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az albinó küklopsz bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 144, gyógyulás: 111, összesen: -33 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 42 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a viharóriás bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 267, gyógyulás: 224, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan mágus közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 105, gyógyulás: 204, összesen: +99 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr fejét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében hadúr fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ében hadúr testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 162, gyógyulás: 194, összesen: +32 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd drakón jobb vállát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 133, gyógyulás: 165, összesen: +32 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 337 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege fejét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege bal oldalát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megérinted a Sötétség Hercege bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Sötétség Hercege bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 3 vas dobónyíl, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 357, gyógyulás: 133, összesen: -224 ÉP}
(Továbbmész...) [369,62] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az aranyfecske testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 145, gyógyulás: 157, összesen: +12 ÉP}
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sziklaskorpió csillogó torát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 20, gyógyulás: 70, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [370,60] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy taalru. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru egyik lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a taalru nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 22, gyógyulás: 80, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [369,59] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
[368,58] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia angyala nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 139 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala fejét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Raia angyala testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Raia angyala a mellkasodon. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Raia angyala jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A Raia angyala fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Raia angyala bal oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Raia angyala testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny fegyverével mély sebet ejt a bal lábadon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.)
A Raia angyala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. Magad mögé lököd a pitiáner Thargodan légiós trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Raia angyala trófeát. 11390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 489, gyógyulás: 320, összesen: -169 ÉP}
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
Erő: | 52 (68) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 64 (89) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 618/679 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (77) | Varázspont: | 2204/22 | Pénz: | 8534 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 42/27 | Pszi pont: | 605/386 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 399 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 39 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 31 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 81 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 19 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 66 (+1) | 12. taumaturgia: | 80 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 29 (+1) | 17. pszi: | 65 | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) |
vámpirizáció (#1) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
elme dominanciája (#247) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | |
villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | márvány drakón (#322) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | zafír drakón (#320) | az agy kifacsarása (#197) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | Raia angyala (#333) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | |||
2 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
651 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 3 | jégkristály (#593) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
24 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sárkányfog (#617) | 4 | sötét ital (#284) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |