Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 12. 12h:13' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 59, gyógyulás: 17, összesen: -42 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
kt 392 1 | elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot) |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (56 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 21 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 644, gyógyulás: 267, összesen: -377 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}
vv 112 161 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot |
bb 420 693 690 | beraksz a bankba a 420. tárgyat (693 darabot) |
bb 692 248 1569 | beraksz a bankba a 692. tárgyat (248 darabot) |
ft 283 1 | támadod a 283. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az aranyfecske jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 147, gyógyulás: 161, összesen: +14 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [362,57] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 3 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 34, gyógyulás: 178, összesen: +144 ÉP}
(Továbbmész...) [363,57] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz jobb lábát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 148, gyógyulás: 122, összesen: -26 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske nyakát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 148, gyógyulás: 171, összesen: +23 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 302, gyógyulás: 223, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [364,59] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bohmer Kair egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy árnylord. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az árnylord jobb lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az árnylord jobb lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 63, gyógyulás: 112, összesen: +49 ÉP}
v 198 367 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[367,10] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy viharóriás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 45 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 234, gyógyulás: 208, összesen: -26 ÉP}
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 125, gyógyulás: 120, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a káoszbajnok bal vállát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok fejét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 192, gyógyulás: 204, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [367,8] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében hadúr testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében hadúr testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében hadúr jobb oldalát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ében hadúr fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 91, gyógyulás: 172, összesen: +81 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón nyakát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a márvány drakón testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 201, gyógyulás: 167, összesen: -34 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 58 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az aranyfecske testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény huhog! 58 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 148, gyógyulás: 164, összesen: +16 ÉP}
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [365,8] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ebor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy ében halálhajcsár. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 45, gyógyulás: 146, összesen: +101 ÉP}
szk 295 | keresed a 295. szörnyet |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY) A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán. |
Erő: | 52 (67) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 63 (88) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 52 (57) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/30 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 600/854 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 62 (75) | Varázspont: | 2143/44 | Pénz: | 7260 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 42/18 | Pszi pont: | 605/115 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 399 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 39 (+1) |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31 | 2. nyomkövetés: | 80 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 18 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 63 (+1) | 12. taumaturgia: | 79 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 28 | 17. pszi: | 65 (+1) | 18. zárnyitás: | 16 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), mélység fattya (#199), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | méregsemlegesítés (#14) |
láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | |
villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | agyartőr (#420) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | Napsörény szarva (#1569) | |||
60 | polip szívóka (#391) | 13 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 5 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
427 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | küklopsz szem (#643) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
22 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mászó-karperec (#392) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sötét ital (#284) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |