388. forduló, 390. forduló, Zark Bonfire összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 4. 9h:35'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX

ZARK BONFIRE KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Eldaran karkötőjét (1 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1 arany kikiáltási áron), 1 szigonyt (800 arany kikiáltási áron), 1 Eldaran karkötőjét (2 arany kikiáltási áron), 100 madártollat (1 arany kikiáltási áron), 1 Mágikus Koponyát (1 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar csizmát (200 arany kikiáltási áron), 3 remák szivet (500 arany kikiáltási áron), 3 remák szivet (600 arany kikiáltási áron), 2 etra hályogot (500 arany kikiáltási áron), 8 bumerángot (400 arany kikiáltási áron), 3 ezüsttollú nyilat (1000 arany kikiáltási áron), 2 ork csodaszert (300 arany kikiáltási áron), 1 harci kalapácsot (90 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 1 varkaudar látógömb (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 1 szigony (eladási ár: 840 arany, ebből a kezelési költség: 67 arany), 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 100 madártoll (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 Mágikus Koponya (eladási ár: 1100 arany, ebből a kezelési költség: 88 arany), 3 remák szív (eladási ár: 660 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 3 remák szív (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 2 etra hályog (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 8 bumeráng (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 2 ork csodaszer (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 1 harci kalapács (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 varkaudar csizma (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 655. hetének nyerőszámai: 25, 6, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ezoterikus mardel nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 722.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
269 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 713.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 713.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 710.]

v 96 99 80 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,80] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Utad során felfedezel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 700.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 9751 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 11086 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

pki 7700 kiveszel a bankból 7700 aranyat
Kiveszel a bankból 7700 aranyat. A számládon van még 3386 arany. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

pbe 7500 1813 beraksz a bankba 7500 aranyat
Nathalia számlájára átutalsz 7500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Találkozol egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Fairlight hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [9 pontot használtál fel, van még 691.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 641.]

m 1 4 5 mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Apa Tifusz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (97,107)-> 11 arany, -2 ÉP]. Egy élőholt mirg támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok támad rád.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 45, gyógyulás: 5, összesen: -40 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: 3 sallank nyíl, egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy láncing, egy bronzhegyű nyíl, egy mutáns csont, 5 nyílvessző és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs jobb első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Liallannal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [107,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar mágus. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 14, gyógyulás: 5, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a kőkorszaki szaki bal vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {GYD:} Mandibulakaszával megvagdalod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával kilukasztod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Daerk Faerrel. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [106,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar íjász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 541.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[105,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász varkaudar került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 523.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben vámpírtőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy halcsont! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 503.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben vámpírtőrt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 483.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben vámpírtőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 463.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony vámpírtőrt markolod, harcra készen. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 443.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált vámpírtőrt fogod használni. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 423.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (97,107)-> 15 arany, -2 ÉP], egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egy meghökkentő lénnyel találkozol. Alakját tündöklő, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselője részleteit. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy királyi őrsáncot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy elpusztított szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre sárga. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy arany masszariasztót, egy árnyszőttest, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
[72 pontot használtál fel, van még 351.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült ongóliant lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 33 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megkarcolod az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+172 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Xantorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Familiárisa egy vörösbegy. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
[45 pontot használtál fel, van még 306.]

szk 184 156 253 keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 10, 25.
Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 730 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah nagyhatalmú főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 39 (46) Szint: 28 Merészség: 7/3 Magasság: 183 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 47 (49) Életpont: 343/256 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 791/193 Pénz: 173 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/-1 Pszi pont: 215/249 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3791 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10157 TP-t kaptál. Jelenleg 2523234 TP-d van. A következő szinthez még 76766 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 389. fordulódban 3386 arany került a bankszámládra. 3386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/40 (+18%) ökölvívás: 30/11 szúrófegyverek: 30/1 (+1%)
vágófegyverek: 23/51 (+7%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/1 (+1%)
dobófegyverek: 26/42

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/8 2. nyomkövetés: 116/55 (+42%) 3. lopás: 11/70
4. mászás: 14/93 (+5%) 5. csapdakészítés: 22/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/91
7. gyógyítás: 102/48 (+27%) 8. titkosírás: 27/78 9. felderítés: 25/91 (+10%)
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 46/55 (+4%) 12. taumaturgia: 37/57 (+6%)
13. szerencsejáték: 6/7 14. versengés: 19/92 15. harcművészetek: 28/32
16. zene: 15/2 17. szörnyismeret: 52/82 (+18%) 18. pszi: 23/18 (+1%)
19. zárnyitás: 10/22 20. vadászat: 9/85 21. bányászat: 32/30
22. úszás: 10/81 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9513 arany (#50) 1 kaja (#2) 4 sallank nyíl (#129)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 halcsont (#390) 1 kőszem (#304)
1 láncing (#222) 4 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)
5 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 1 rájabőr (#404)
4 spiritusz (#170) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), Xantor (1225. kalandozó), egy gnóm nő
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), piromenyétek (#99), egy gnóm férfi
(102,101) vadász varkaudar (#108), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), egy alakváltó férfi
(103,100) patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, uzbányok (#102)
(104,100) vadász varkaudar (#108), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, trosnyogó szakóca (#192), moszatrája (#198), elektromos angolna (#196)
(105,100) vadász varkaudar (#108), tavacska, Tharr oltár, 30. jellempróba
(106,100) patak, 32. jellempróba, Elenios oltár, varkaudar íjász (#687)
(107,98) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 23. jellempróba, khór darázs (#348), Liallan (4032. kalandozó)
(107,99) varkaudar mágus (#128), márványtorony (#175), 28. jellempróba, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), Daerk Faer (4261. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.

Üzenet küldése a karakternek