Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 6. 12h:01' EZ A 727. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 728. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3779 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 236 életpontot sebeztél. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 tigroszlán fogat. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fkt 429 20 | felt. készítesz a 429. tárgyat (20 darabot) |
fkt 430 20 | felt. készítesz a 430. tárgyat (20 darabot) |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [172,108] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt.
(Továbbmész...) [171,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 226 életpontot sebeztél. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [169,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. [+1% teo] A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 244 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 40 arany, egy gyöngymangó és egy obszidián karkötő. Eldobod az értéktelenné vált purifikátor császár trófeát, és kiszedsz egy Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [168,108] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [165,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgoró nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az orgoró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a renegát törpe testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a renegát törpe testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a renegát törpe jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A renegát törpe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [164,109] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
in 1583 295 363 | leírod az 1583. kalandozónak a 295. szörnyet a 363. tárgyat |
in 1583 340 624 | leírod az 1583. kalandozónak a 340. szörnyet a 624. tárgyat |
in 1583 679 890 | leírod az 1583. kalandozónak a 679. szörnyet a 890. tárgyat |
in 1583 694 925 | leírod az 1583. kalandozónak a 694. szörnyet a 925. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 66. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 25 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY) A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY) Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz. |
MÉLYSÖTÉT RUBINKŐ (1699. TÁRGY) Alig vetted észre ezt a rubinkövet, úgy megbújt a bányajárat sötétjében. Talán épp a mélysötét színének köszönhető, hogy a bányászok nem vitték magukkal, merthogy nem vették észre. Talán még értékes is lehet, de ezt csak egy ékszerész tudná neked megmondani. |
Erő: | 41 (46) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 52 (55) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 31 | Életpont: | 427/253 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (44) | Varázspont: | 957/4 | Pénz: | 360 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 68/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/72 | ökölvívás: | 4/54 | szúrófegyverek: | 31/36 (+7%) |
vágófegyverek: | 10/32 (+15%) | ütőfegyverek: | 8/8 | lőfegyverek: | 11/91 (+12%) |
dobófegyverek: | 19/24 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/5 | 2. nyomkövetés: | 72/61 | 3. lopás: | 4/91 |
4. mászás: | 13/17 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 22/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/86 |
7. gyógyítás: | 87/85 | 8. titkosírás: | 14/23 (+8%) | 9. felderítés: | 25/28 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 7/3 | 11. teológia: | 49/11 (+3%) | 12. taumaturgia: | 70/75 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 1/62 | 14. versengés: | 1/39 | 15. zene: | 19/42 |
16. szörnyismeret: | 13/90 | 17. pszi: | 9/92 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/56 | 20. bányászat: | 29/69 (+51%) | 21. úszás: | 8/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), mocsári penkét (#148) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 27 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngysor (#192) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 20 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mélysötét rubinkő (#1699) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 5 | rézdarab (#70) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 12 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |