386. forduló, 388. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 6. 12h:01'
EZ A 727. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
728. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


407 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,109] koordinátán.
A táborozás 8. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje. Egy balkezes gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy finom keszkenőt, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ősquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Etorlán. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
A 10. napon megintcsak összefutsz Etorlánnal. {támadása: 31.} Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 135. napon összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy mithril sisakot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Clark O'Phane. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
A 137. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alaron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb!
A 147. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja. A villámfókuszálók rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemek köpenyét, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy ősmágus fülbevalóját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy sötét ölész trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
A 191. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy csillogó nyakéket, egy derit láncvértt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy elf mesterharcos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb fegyver szakértelme: 32.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ködbevesző Bambusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked.
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Manus. Kétharmados többséggel lett megválasztva. (ld. enc.) Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+367 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 723.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 719.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 717.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+52 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-8 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 697.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 687.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Erdőbe jár dühöngeni, nyugalmát csak otthon leli.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 236 életpontot sebeztél. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 tigroszlán fogat. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Némely quwarg boly mélyén kisebb quwarg istenség lapít. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [30 pontot használtál fel, van még 657.]

fkt 429 20 felt. készítesz a 429. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

fkt 430 20 felt. készítesz a 430. tárgyat (20 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[173,109] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [172,108] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 226 életpontot sebeztél. [+1% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 590.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[170,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: 5 nyílvessző és egy szöges páncél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. [+1% teo] A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 244 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 40 arany, egy gyöngymangó és egy obszidián karkötő. Eldobod az értéktelenné vált purifikátor császár trófeát, és kiszedsz egy Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél, egy elit csatavért (ld. enc.) és 2 rézgolyó. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-8 varázspont.]
Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [168,108] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kaktuszbogyót. [220 pontot használtál fel, van még 370.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,109] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 361.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Rain. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy áeratikus hasnyák feltrancsírozása a feladat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Balrin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kisebb quwarg isten. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 341.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba könnyűnek tűnik: egy varkaudar behemót megölése a feladatod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamlimmonhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 321.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Duirgan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 301.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[166,108] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [165,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Észreveszel egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy orgoró!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az orgoró nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az orgoró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a renegát törpe testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a renegát törpe testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a renegát törpe jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A renegát törpe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 mélysötét rubinkövet. (ld. enc.) Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [164,109] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [75 pontot használtál fel, van még 226.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,109) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(165,108) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(166,108) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vaskohó (#155), kardszárnyú pockok (#152)
(167,109) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, áeratikus hasnyák (#243), varkaudar behemót (#189), arató csattanat (#144)
(168,108) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(169,107) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 48. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(171,107) quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214)
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(173,109) trikornis herceg (#261), zoloboo sámán (#230)

[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért.
Összefutsz Vadállat Rabbannal. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Lulu King. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lulu King. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

in 1583 295 363 leírod az 1583. kalandozónak a 295. szörnyet a 363. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében halálhajcsár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ezüsttollú nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

in 1583 340 624 leírod az 1583. kalandozónak a 340. szörnyet a 624. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy sárkányfajzat. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

in 1583 679 890 leírod az 1583. kalandozónak a 679. szörnyet a 890. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy troll bányász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agvari manafókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

in 1583 694 925 leírod az 1583. kalandozónak a 694. szörnyet a 925. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy csataremák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kreommat szirmot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. BP: használod a 66. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 7, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 728 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

MÉLYSÖTÉT RUBINKŐ (1699. TÁRGY)
Alig vetted észre ezt a rubinkövet, úgy megbújt a bányajárat sötétjében. Talán épp a mélysötét színének köszönhető, hogy a bányászok nem vitték magukkal, merthogy nem vették észre. Talán még értékes is lehet, de ezt csak egy ékszerész tudná neked megmondani.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 401. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 41 (46) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 31 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (55) Védekezés: 68 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 31 Életpont: 427/253 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (44) Varázspont: 957/4 Pénz: 360 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 68/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1836 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23152 TP-t kaptál. Jelenleg 1671464 TP-d van. A következő szinthez még 28536 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, troll bányász, taalru. A 386. fordulódban 9144 arany került a bankszámládra. 9189 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 4/54 szúrófegyverek: 31/36 (+7%)
vágófegyverek: 10/32 (+15%) ütőfegyverek: 8/8 lőfegyverek: 11/91 (+12%)
dobófegyverek: 19/24 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/5 2. nyomkövetés: 72/61 3. lopás: 4/91
4. mászás: 13/17 (+8%) 5. csapdakészítés: 22/77 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/86
7. gyógyítás: 87/85 8. titkosírás: 14/23 (+8%) 9. felderítés: 25/28 (+6%)
10. szörnyidomítás: 7/3 11. teológia: 49/11 (+3%) 12. taumaturgia: 70/75 (+23%)
13. szerencsejáték: 1/62 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/42
16. szörnyismeret: 13/90 17. pszi: 9/92 (+9%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/56 20. bányászat: 29/69 (+51%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), mocsári penkét (#148) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 27 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 1 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngysor (#192) 3 kaja (#2)
1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
137 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 elit csatavért (#295)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 20 kaktuszbogyó (#429)
1 kőszem (#304) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 5 nyílvessző (#108)
1 obszidián karkötő (#229) 5 rézdarab (#70) 2 rézgolyó (#343)
1 szöges páncél (#65) 12 tigroszlán fog (#63) 1 tolmokov-koktél (#351)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Vadállat Rabban (1583. kalandozó), Lulu King (5271. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.
* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.
* Az aura transzformáció varázslat hatása korlátozva lett, ezentúl maximálisan 20 jellempont változást okozhat.

Üzenet küldése a karakternek