382. forduló, 384. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 26. 9h:20'
EZ A 665. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
666. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Vadállat Rabban, amikor összefutottatok, adott neked 3 galachmitot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+540 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 160% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] [+6% tau] [2 pontot használtál fel, van még 659.]

kf 451 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 659.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 654.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 649.]

kf 831 kézbeveszed/felveszed a 831. tárgyat
A válladra helyezed a Batharak vállemezét. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

fkt 1253 10 1 felt. készítesz az 1253. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

fkt 929 20 1 felt. készítesz a 929. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

fkt 934 20 1 felt. készítesz a 934. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

hu 551 56 103 hulladék: 551 56 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 32 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

hu 198 267 268 hulladék: 198 267 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

hu 68 151 14 hulladék: 68 151 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kék orchideát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

hu 272 166 159 hulladék: 272 166 159
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy pézsmatököt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sebesült troll bányász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 233 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a troll bányász nyakát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-24 életpont). A troll bányász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Blounther apó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy troll bányász trófeát. 2908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-8 varázspont.] [+2% teo] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 csillagbotot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 pézsmatökmagot.
[144 pontot használtál fel, van még 505.]

f 929 kísérletezel a 929. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz hajító csillagot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

f 934 kísérletezel a 934. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [5 pontot használtál fel, van még 495.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[184,101] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hegyi óriás. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 205 életpontot sebeztél. [+2% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi óriás jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (109 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás bal oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. A hegyi óriás kegyetlenül lesújt a jobb válladra. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+63 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+48 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült orbitális mackósajt. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 211 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,101] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! [+1% tau] Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. [+2% tau] Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 212 életpontot sebeztél. [+2% tau] A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [186,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sérült drakolich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 183-195.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 194 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[52 pontot használtál fel, van még 443.]

m 4 mozogsz délre
[186,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. {támadása: 50.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megérinted a magger jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. [+1% teo] Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Leah templomot. Délre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [14 pontot használtál fel, van még 429.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kiderül, hogy sajnos nincs nálad elég pénz. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[185,103] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Találsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy épületet. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [184,104] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-8 varázspont.] Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[32 pontot használtál fel, van még 397.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[182,104] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [181,103] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dr. Dragon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 379.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), érclelőhely
(182,104) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Dornodon oltár, érclelőhely
(183,101) vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Tharr oltár, 28. jellempróba, érclelőhely, troll bányászok (#679)
(183,105) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 35. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, áeratikus hasnyákok (#243), kputtyintó csalán (#247)
(184,101) hegyi óriás (#397), oltár, vaskohó (#155), orbitális mackósajt (#229)
(184,104) ősi csatamező (#263), Tharr oltár
(185,101) ősi csatamező (#263), 44. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), ryuku csapásvezető (#778), kultúrmasztodon (#227)
(185,103) márványtorony (#175), Raia oltár, 31. jellempróba
(186,102) drakolich (#760), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), régészeti lelőhely (#1208), bávatag golombár (#165)
(186,103) magger (#747), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, 43. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)

[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 11 aranytűt 44 aranyért, 3 dentor bőrt 105 aranyért, 3 fülemüle agyart 15 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 7 kék orchideát 28 aranyért, 7 magszim belet 35 aranyért, 25 sünmedve tüskét 25 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért.
[-50 varázspont.] [+8% tau] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

szk 972 keresed a 972. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Blounther apót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. BP: használod a 66. pszi képességet
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 365.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 285.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 524 pontot. A következő körben tehát 724 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY)
Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 402. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

Erő: 41 (46) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 30 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (55) Védekezés: 69 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 30 Életpont: 431/366 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (43) Varázspont: 950/269 Pénz: 367 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 68/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1785 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12163 TP-t kaptál. Jelenleg 1586975 TP-d van. A következő szinthez még 113025 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, troll bányász, taalru. A 382. fordulódban 2322 arany került a bankszámládra. 2345 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 4/24 szúrófegyverek: 31/14 (+5%)
vágófegyverek: 10/5 ütőfegyverek: 8/8 lőfegyverek: 11/23 (+16%)
dobófegyverek: 18/76 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/39 (+11%) 2. nyomkövetés: 72/0 (+14%) 3. lopás: 4/91
4. mászás: 12/94 5. csapdakészítés: 22/53 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/86
7. gyógyítás: 87/85 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 24/95
10. szörnyidomítás: 7/3 11. teológia: 48/78 (+13%) 12. taumaturgia: 69/75 (+32%)
13. szerencsejáték: 1/62 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 13/88 17. pszi: 9/49 (+13%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/51 20. bányászat: 28/90 (+33%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) villámmágia (#227) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 aranytű (#272) 3 dentor bőr (#551) 3 fülemüle agyar (#267)
2 gromak bőr (#268) 7 kék orchidea (#68) 7 magszim bél (#103)
32 mákrózsa virág (#56) 2 nyílpuska lövedék (#547) 25 sünmedve tüske (#14)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198) 12 ugh méreg (#166)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
362 arany (#50) 20 csillagbot (#929) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)
20 pézsmatökmag (#934) 2 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.

Üzenet küldése a karakternek