37. forduló, 39. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 18. 9h:19'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,20] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.)

lm 6 4 1 mozogsz 6 4 1
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahogy belépsz a nagyterembe, hátratántorodsz a tenyésző goldugarok áporodott szagától. Fáklyát fényében megcsillan a goldugarok háta. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy goldugar van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy goldugar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy goldugar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Elérkezel a nagy központi terem déli ajtajához. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Duer-ork fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Az észak déli folyosó közepén álló őrposzthoz érkeztél. Keletre egy faajtó raktárhelyiséget sejtet. [2. PONT]
Visszamész a bejárathoz, és kikapaszkodsz a tűző napfényre.
[24 pontot használtál fel, van még 149.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[54,21] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnekukac. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a dűnekukac testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [55,21] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy dűnekukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a dűnekukac testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel megcsapod a dűnekukac farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy óriás skorpió. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [56,21] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+37 életerő.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [76 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[57,22] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [58,23] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [58,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 37.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[59,25] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy óriás patkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a törpemammut ormányát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [59,26] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 13.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Aki bírja, az nem törődik vele,
Akinek nincs, annak nagyon hiányzik,
Leggyakrabban madár a jelképe.
[5 pontot használtál fel, van még 8.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen szárnyas hernyót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 24, 15.
Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Ráébredsz, hogy milyen módon bővíthetnéd cselekvésteredet. (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL
Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot.
A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.)
Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540.
[Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.]

TÖBB MINT 20 PARANCS
Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata.
A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok).
Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is.
Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd!
Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. Ez a 38. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 13 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 Életpont: 146/58 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 Varázspont: 16/6 Pénz: 1131 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 196 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 966 TP-t kaptál. Jelenleg 16666 TP-d van. A következő szinthez még 334 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, mutáns pók, karmos tankány. A 37. fordulódban 2800 arany került a bankszámládra. 2800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 vágófegyverek: 2 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 11 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 1
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
spagulár (#82) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 + mászókarom (#78)
2 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
11 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 8 ubuk dobónyíl (#138) 18 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
12 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 70]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 1 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41) 3 kaktusztüske (#114)
8 lajhár csont (#236) 12 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
2 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124)
45 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 21 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 46.18 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 csontszablya (#64) 1 evaporőr háj (#105)
5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(53,20) a 19. labirintus bejárata, goldugar (#65), Duer-ork (#45)
(54,21) dűnekukac (#357)
(55,21) dűnekukac (#357), óriás skorpió (#72)
(56,21) sörényes ubukok (#89), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), gyilkos sallank (#85)
(58,23) garokkok (#73), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár
(58,24) Fairlight oltár
(59,25) óriás patkányok (#42), gumifa (#38), 31. jellempróba, törpemammut (#115)
(59,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), evaporőr (#69)

Üzenet küldése a karakternek