Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 8. 9h:35' EZ A 649. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 650. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1843 SZÁMLA : XXXX |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Mosolyogva kidobod a nevetséges szeppent rákfatty trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: | viselkedésed: 6 5 |
d 10 1 | eldobod a 10. tárgyat (1 darabot) |
ek 40 3 | t. energia kisütése: 40 3 |
v 6 3 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
ft 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
m 8 7 2 | mozogsz északra, északnyugatra, keletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [-10,50] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {támadása: 9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [-9,50] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a khór darázs jobb szárnyát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+4% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,50] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. (ld. enc.) Találsz egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 196 1 | megveszed a 196. tárgyat 1 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 158 1 | megveszed a 158. tárgyat 1 |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 592 | bemész az 592. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, |
nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, |
vasvért (#164) 120 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, |
elit csatavért (#295) 60 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, | stukilövedék (#414) 2 ap /db, | bányászcsákány (#434) 20 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, | csatabárd (#555) 44 ap /db, |
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bakkura csizma (#96) 11 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | szöges bunkó (#8) 10 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db áron. |
ve 695 1 | megveszed a 695. tárgyat 1 |
be 376 | bemész a szentélybe |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at), ha pedig harmadik paraméterként egyet adsz meg, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/2 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 158/158 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 141/21 | Pénz: | 218 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/7 | Pszi pont: | 56/4 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 12/81 (+16%) |
ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/39 | dobófegyverek: | 6/94 (+35%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/6 | 2. nyomkövetés: | 8/93 (+27%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/59 | 5. csapdakészítés: | 1/8 | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 9/94 | 8. titkosírás: | 1/11 | 9. felderítés: | 1/14 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | 11. teológia: | 7/90 (+36%) | 12. taumaturgia: | 7/8 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 3/7 (+31%) |
16. pszi: | 8/61 (+14%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 3/88 |
19. bányászat: | 2/87 | 20. ordítás: | 1/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Összsúly: 73.17 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
157 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | dárda (#10) | 4 | kaja (#2) | 1 | rézsisak (#72) | |||
5 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |