Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 10. 9h:49' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5890 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | lopsz a 7. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 2. KP: | lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 3. KP: | lopsz a 8. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 4. KP: | lopsz a 2. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 22, gyógyulás: 23, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [133,52] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [134,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb karját. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az ekharion bébi jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [136,50] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [137,49] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 14, összesen: +5 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 39, gyógyulás: 12, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Johnnyu Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [140,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 1139 264 264 | kiveszel a bankból az 1139. tárgyat (264 darabot) |
a 270 2489 1 | átadod a 270. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
a 516 2489 1 | átadod az 516. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
a 34 2489 1 | átadod a 34. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
a 42 2489 1 | átadod a 42. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
a 1 2489 2 | átadod az 1. tárgyat a 2489. kalandozónak (2 darabot) |
a 165 2489 1 | átadod a 165. tárgyat a 2489. kalandozónak (1 darabot) |
a 128 2489 3 | átadod a 128. tárgyat a 2489. kalandozónak (3 darabot) |
a 3 2489 5 | átadod a 3. tárgyat a 2489. kalandozónak (5 darabot) |
a 264 2489 4 | átadod a 264. tárgyat a 2489. kalandozónak (4 darabot) |
aa 397 1577 689 | átadod a 397. tárgyat az 1577. tárgyat a 689. tárgyat |
aa 249 174 138 | átadod a 249. tárgyat a 174. tárgyat a 138. tárgyat |
aa 189 351 196 | átadod a 189. tárgyat a 351. tárgyat a 196. tárgyat |
aa 348 313 243 | átadod a 348. tárgyat a 313. tárgyat a 243. tárgyat |
aa 1141 70 43 | átadod az 1141. tárgyat a 70. tárgyat a 43. tárgyat |
aa 1139 50 2 | átadod az 1139. tárgyat az 50. tárgyat a 2. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 3. BP: | lopsz a 6. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 4. BP: | lopsz a 4. fajúaktól a 214. tárgyat |
* 5. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 17 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
Erő: | 37 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 35 (37) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 350/507 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 43 (45) | Varázspont: | 609/13 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/20 | Pszi pont: | 174/79 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 30/44 | vágófegyverek: | 25/8 | ütőfegyverek: | 24/15 (+11%) |
lőfegyverek: | 28/22 (+2%) | dobófegyverek: | 18/21 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (80%) << varkaudar szablya (#516) (160%) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 .); tüske (#22) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/94 | 2. nyomkövetés: | 106/44 (+43%) | 3. lopás: | 96/41 (+11%) |
4. mászás: | 6/61 | 5. csapdakészítés: | 24/41 | 6. csapdaészlelés: | 41/48 (+2%) |
7. gyógyítás: | 67/2 | 8. titkosírás: | 23/23 | 9. felderítés: | 20/83 |
10. szörnyidomítás: | 6/21 | 11. teológia: | 54/51 (+17%) | 12. taumaturgia: | 44/9 (+23%) |
13. versengés: | 11/12 | 14. zene: | 6/75 | 15. szörnyismeret: | 45/88 (+22%) |
16. pszi: | 16/8 (+7%) | 17. zárnyitás: | 8/3 | 18. vadászat: | 12/50 |
19. bányászat: | 13/21 | 20. főzés: | 9/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (14x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (11x), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) (12x), az elfektől (2) aranyat (#50) (12x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (5x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (16x), az emberektől (1) aranyat (#50) (15x), az árnymanóktól (4) manifeszt.nyúlványt (#214) (18x) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | káoszcsapás (#200) | >> | LADY Elisa (#1639) | |
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
káoszcsapás (#200) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1417 | arany (#50) | 1 | ásó (#34) | 7 | bumeráng (#249) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | gromak páncél (#270) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | hűségérme (#1141) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | nyílcsapda (#243) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 3 | sallank karom (#128) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | távcső (#42) | 12 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tükör (#43) | 24 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 15 | vas dobónyíl (#189) | 55 | víz (#27) | |||
5 | vizestömlő (#3) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | kavadu iszák (#25) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
23 | remák szív (#264) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
6 | tinta (#101) |