Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 8. 9h:19' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 360. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1686 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal karját. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 32, gyógyulás: 39, összesen: +7 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a troglodita fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 troglodita tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 23, gyógyulás: 32, összesen: +9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru egyik lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy szent jogar, 2 ezüst gyűrű, egy fűszertartó és egy kristálygömb. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 32, gyógyulás: 23, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a troglodita fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal lábát. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 120, gyógyulás: 32, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [164,29] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét.
(Továbbmész...) [164,28] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csápos otagi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 203 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a troglodita fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 troglodita tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi testét. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 280, gyógyulás: 97, összesen: -183 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a troglodita fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 9, gyógyulás: 23, összesen: +14 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. A troglodita fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a troglodita fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A troglodita fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza bal oldalát. (9 támadással 404 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Időben félreugrasz a massza rúgása elől. A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megpöccinted a massza testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 ormánygőte csontot. 3510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [167,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A troglodita fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A troglodita fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (9 támadással 507 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal karját. (9 támadással 507 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy sárga erőöv, egy nagy bronzkulcs, 2 ezüst gyűrű és egy vas dobónyíl. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Épületek tűnnek fel. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.)
kb 554 105 | kiveszel a bankból az 554. tárgyat (105 darabot) |
bb 733 135 328 | beraksz a bankba a 733. tárgyat (135 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
a 554 4595 10 | átadod az 554. tárgyat a 4595. kalandozónak (10 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [185,30] Folytatod sétádat a házak közt.
im 0 4 | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy mágiatörés varázslatot. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb oldalát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslattal köszöntöd a másikat. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a troglodita fúvócsővel. Elrepül 6 troglodita tüske. Alaposan megsorozod az adószedő testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az adószedő testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja az adószedő nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az adószedő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 18 aranyat. 2766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY) Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.] |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia szakértelem per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
Erő: | 46 (50) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 41 (44) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 47 (50) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 161/161 év |
Egészség: | 36 (50) | Életpont: | 548/174 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 46 (55) | Varázspont: | 851/83 | Pénz: | 3329 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 130/7 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/91 | ökölvívás: | 31/75 (+16%) | szúrófegyverek: | 26/36 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 32/36 (+5%) |
dobófegyverek: | 19/57 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -16.); troglodita tüske (#906) (17 -996.); ében nyílvessző (#848) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); troglodita tüske (#906) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/29 | 2. nyomkövetés: | 82/81 (+12%) | 3. lopás: | 8/86 |
4. mászás: | 7/59 | 5. csapdakészítés: | 20/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/10 |
7. gyógyítás: | 107/32 | 8. titkosírás: | 14/23 (+7%) | 9. felderítés: | 22/32 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 5/31 | 11. teológia: | 56/65 (+9%) | 12. taumaturgia: | 66/7 (+33%) |
13. versengés: | 11/20 (+48%) | 14. harcművészetek: | 29/21 | 15. zene: | 10/55 |
16. szörnyismeret: | 48/27 (+30%) | 17. pszi: | 13/88 (+11%) | 18. zárnyitás: | 5/56 |
19. vadászat: | 26/42 (+6%) | 20. bányászat: | 17/2 | 21. úszás: | 9/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 31 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), gorombilla (#38) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
mágiatörés (#35) | >> | részeg kalandozó (#187) | mágiatörés (#35) | >> | őrült varázsló (#255) | |
sötét halál (#45) | >> | őrjáratozó katona (#274) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 7 | bunthar bőr (#733) | 10 | drótszőr (#37) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | aranypikkely (#415) | 4 | obszidián függő (#195) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
22 | troglodita tüske (#906) | 3 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | csontpálca (#329) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) |
fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) |
xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) |
Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) |
elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) |
vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) |
quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) |
kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) |
halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) |
dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | ongóliant hadúr (#178) |
élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) | elf mesterharcos (#183) |
ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | kocsmai verekedő (#188) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) |
hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | étkezési homár (#197) | moszatrája (#198) |
mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) |
bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) |
kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) |
quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
királyi palotaőr (#220) | pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) |
átokmurgattyú (#225) | norpadolótika (#226) | kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) | orbitális mackósajt (#229) |
zoloboo sámán (#230) | woorgard (#231) | ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) |
káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) |
sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) |
nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) | noth szellem (#250) |
zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) |
tüskés gigaféreg (#256) | Notermanthi (#257) | pszi őselementál (#258) | holle anyó (#259) | kőtipró (#260) |
trikornis herceg (#261) | zsoldoskatona (#262) | bérmágus (#263) | páncélos lovag (#264) | harci mágus (#265) |
elit gárdista (#266) | mestervarázsló (#267) | zoloboo törzsfő (#268) | quwarg anyakirálynő (#269) | varkaudar hadúr (#270) |
varkaudar varázsló (#271) | pszi elementál lord (#272) | őrjáratozó katona (#274) | triklem drakolder (#275) | tűzelementál (#276) |
jégelementál (#277) | viharóriás (#278) | halálelementál (#279) | Védőnővér (#280) | ősdentor (#282) |
aranyfecske (#283) | molgan (#284) | kronokukac (#285) | kronotapír (#286) | kronoelementál (#287) |
ezerszemű bestia (#288) | manaelementál (#290) | Ekhnagorhu (#291) | ragadozó (#292) | káoszbajnok (#293) |
ében hadúr (#294) | ében halálhajcsár (#295) | Sötétség Hercege (#296) | Thargodan csontváz (#297) | Maffiózó (#298) |
quwarg felderítő (#299) | ősquwarg (#300) | quwarg szabotőr (#301) | quwarg ősmágus (#302) | óriáspók (#303) |
aranygriff (#304) | Banyapók (#305) | méregelementál (#306) | taalru herceg (#307) | uchako (#308) |
mópat gigász (#309) | Thargodan zsoldos (#310) | Thargodan légiós (#311) | talriai behemót (#312) | ősöreg góliát (#313) |
sötét ölész (#314) | Rém (#315) | lidérckirály (#316) | mópat fatty (#317) | Thargodan mágus (#318) |
lélekelementál (#319) | zafír drakón (#320) | smaragd drakón (#321) | márvány drakón (#322) | Notermanthi báró (#323) |
viharóriás sámán (#324) | smaragd sárkány (#326) | ében sárkány (#327) | márvány sárkány (#328) | zafír sárkány (#329) |
rubin sárkány (#330) | Folrang (#331) | Ylgoroth (#332) | Raia angyala (#333) | áldott okerón (#336) |
küklopsz (#337) | albinó küklopsz (#338) | sziklaskorpió (#339) | sárkányfajzat (#340) | árnylord (#342) |
bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) |
khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) |
tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) |
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | Chara-din avatárja (#387) | csontgólem (#392) | ryuku gólem (#394) | csápos otagi (#395) |
bunthar (#396) | hegyi óriás (#397) | mutáns bunthar (#398) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | csontváz hadúr (#423) | gothag döglidérc (#429) |
shokara bogár (#436) | zseléféreg (#453) | chaktra vadászeb (#459) | kutyafejű medve (#477) | tleikan hadúr (#509) |
achát gólem (#515) | sarki róka (#636) | yeti poronty (#638) | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) |
hópárduc (#642) | rozmárember (#643) | fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) | sarki óriásteknős (#646) |
lábascet (#647) | eszkimó óriás (#648) | jégzabáló (#649) | animált hókutya (#651) | agyfröccsentő (#666) |
magger (#747) | vezérfarkas (#748) | drakolich (#760) | bűbájlidérc (#761) | darázsfelhő (#763) |
ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | ekharion bébi (#768) | ryuku csapásvezető (#778) | roguena (#779) |
térfaló (#783) | Kitaszított (#962) | Barnega (#971) | Blounther apó (#972) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
$díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
$bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) |
$fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | $hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | $kis vaspajzs (#159) |
$vassisak (#160) | $nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | $ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | $rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
$ezüst gyűrű (#180) | $vasalt bunkó (#181) | $vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) |
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | $mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
$mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) |
$obszidián függő (#195) | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) |
fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
praglonc hártya (#215) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) |
háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) |
$orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | $obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) |
acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) |
lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | $pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) |
smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) |
nagy aranykulcs (#246) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) |
smaragd koszorú (#252) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) |
szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) |
friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | $remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) |
fülemüle agyar (#267) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | $szürke bőrkesztyű (#271) |
aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | $sárga erőöv (#276) |
$rejtőköpeny (#277) | $umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | $tyrex csont (#280) | raptor karom (#281) |
$jégszív (#282) | Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) |
Tharr Keresztje (#287) | zan indukátor (#288) | sárkányölő kard (#289) | energiapajzs (#290) | $bíbor erőöv (#291) |
$sárkánypikkely (#292) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | kvazár pajzs (#296) | kvazár kard (#297) |
arx formázó minta (#298) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | Fairlight köpenye (#303) |
$kőszem (#304) | varázskő (#305) | adamantit kesztyű (#306) | $réz papi karkötő (#307) | $ezüst papi karkötő (#308) |
$arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) |
ködkard (#319) | kregon zúzmó (#320) | plazmacsillag (#321) | $ezüsttőr (#322) | $ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | $ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) |
$csontpálca (#329) | $mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) |
olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | $királyi korona (#338) | alkímiázó üst (#341) |
fagyöngy füzér (#342) | $rézgolyó (#343) | kincs (#344) | rózsaszín bugyogó (#346) | súlyzó (#347) |
shinai gömb (#348) | lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | $tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) |
molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) | szockó hólyag (#355) | vámpírkard (#358) | quwarg boly (#359) |
quwarg tojás (#360) | káosz szimbólum (#361) | ezüsttollú nyíl (#363) | szerencsetalizmán (#366) | Trákin csákánya (#367) |
kinemfogyó tegez (#368) | gránit őrszobor (#369) | Raia papi palástja (#371) | phua-kúp (#372) | $Eldaran karkötője (#373) |
fekete tű (#374) | fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | $moa gyöngy (#378) | moa rubin (#379) |
$moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) | moa jádekő (#382) | moa üveggömb (#383) | moa burát (#384) |
moa gyémánt (#385) | moa katalizátor (#386) | szigony (#389) | halcsont (#390) | $polip szívóka (#391) |
mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | zafír erőöv (#397) |
városépítkezés (#398) | kristálypalota (#401) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | rájabőr (#404) |
réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | királyi emlékmű (#411) |
vérvörös köpeny (#412) | moa stuki (#413) | stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) | $teknőcteknő (#416) |
teknőcpajzs (#417) | agyartőr (#420) | tyrex bunkó (#421) | mágusölő (#422) | szívkereső (#423) |
pengepajzs (#425) | Raia pallosa (#426) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) |
Thargodan csatamező (#432) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | réz masszariasztó (#436) |
arany masszariasztó (#437) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | láthatatlan köpeny (#441) | Muezli aranykeze (#442) |
roxati üvegszem (#443) | gór formázó minta (#444) | kvazár kesztyű (#445) | fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) |
lótuszfőzet (#448) | kristályfolyadék (#449) | $zangrozi csizma (#451) | mágusköpeny (#453) | krapixlon fürdőruha (#454) |
kampós acélszigony (#455) | arany pikkelyvért (#456) | mithril láncing (#457) | Rhatt páncélja (#458) | Tharr pajzsa (#459) |
$mithril pajzs (#460) | szellempajzs (#461) | mithril kesztyű (#463) | nehéz harci kesztyű (#464) | mithril sisak (#465) |
Morgan sipkája (#466) | gyémántsisak (#467) | Dantor amulettje (#468) | Dantor vértje (#469) | törpe bakancs (#475) |
zafír fülbevaló (#477) | cápaölő tőr (#480) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | manakristály (#500) | kdole (#501) |
kihívás tornya (#502) | aranytermő ládikó (#504) | ostromlétra (#510) | Eldereth szilánk (#512) | pásztorbot (#513) |
varkaudar szablya (#516) | Rughar gyűrűje (#518) | moa töltő (#525) | angyalok gyűrűje (#529) | lidérckorona (#531) |
zafír védőgyűrű (#532) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | mihlanil (#539) | Thargodan korona (#543) |
kisebb zan (#544) | $dentor bőr (#551) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) | jing-jang fejpánt (#556) |
bűvös shuriken (#562) | főnixtoll (#563) | árnyékkulcs (#566) | fekete kaktusz (#577) | ében toboz (#578) |
gyilkos csalán (#581) | csalánvirág (#582) | mihlanil sisak (#596) | hro formázó minta (#601) | vörös zyel (#606) |
ősmágus fülbevalója (#608) | angyalok kesztyűje (#609) | Ovgun nyaklánca (#615) | pszi kristály (#618) | sárkánytőr (#626) |
adamantit (#627) | arkog kő (#632) | áldott kő (#642) | küklopsz szem (#643) | Fortuna szentélye (#645) |
kulcskarika (#648) | Huddens kesztyűje (#649) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | aurach fog (#657) |
$alligátorbőr (#661) | $alligátorfog (#663) | $elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) |
rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) |
elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku kopja (#694) | ryuku szablya (#695) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | teknősesszencia (#702) | gnóm csont (#706) |
yeti mokasszin (#710) | $etra hályog (#712) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | császári kesztyű (#723) |
gyémánt karperec (#728) | bunthar bőr (#733) | bunthar zsák (#734) | Natharion karkötő (#738) | jáde rakshallion (#749) |
ezüstlevél (#759) | gólem talizmán (#811) | vortex talizmán (#812) | halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) |
rothasztó talizmán (#815) | halálhozó karkötője (#816) | hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) |
szirén köpenye (#820) | hókereszt (#843) | Éjvadász karma (#847) | ében nyílvessző (#848) | ében dobónyíl (#849) |
kreiton fókusz (#853) | sziklozug comb (#858) | natharion gömb (#865) | agvari manafókusz (#890) | örökkéval. rubinja (#900) |
troglodita fúvócső (#905) | troglodita tüske (#906) | csillagbozótos (#928) | csillagbot (#929) | bo'adhun nyílpuska (#930) |
csillaglövedék (#931) | cápazsír (#932) | pézsmatök (#933) | pézsmatökmag (#934) | hajító csillag (#939) |
Xanathal karkötője (#956) | örökkéval.gyémántja (#1065) | párducbőr (#1066) | jegesmedve bunda (#1067) | bundás kabát (#1068) |
$rozmárfog (#1069) | féregbél (#1071) | ulkor gyöngy (#1072) | párducszem (#1073) | hósárkánybőr csizma (#1088) |
ulkor kötény (#1089) | csodák kútja (#1096) | ryuku ökölgyolcs (#1156) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
vámpírfog (#1221) | íjászkence (#1225) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) |
tünde tegez (#1263) | ryuku menetpajzs (#1320) | ryuku függő (#1322) | trikornis nyereg (#1536) | megsemmisítő (#1540) |
varázskorsó (#1546) | Huddens alkarvédője (#1550) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől VV varázslat [varázsl] [varázsl] - gyors varázslás ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |