Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 29. 9h:11' EZ A 41. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 42. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3295 SZÁMLA : XXXX |
ep 146 80 | építed a 146. tárgyat 80 pontért |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bo-skorpió testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-34] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [51,-35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [53,-35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy vízionár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [53,-34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 2 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 9 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 10 (11) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 141/92 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 849 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bunkó (#5) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 16 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. szörnyismeret: | 1 (+1) | 9. vadászat: | 3 |
10. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kaszabolósáska (#83) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), acéldarázs (#140) |
Összsúly: 46.32 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | tüske (#22) |