Karakterszám: |
7690 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
36 |
Játékhét: |
74 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
461 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2011. máj. 5. 15h:42' |
A következõ
fordulód táplálható: 2011. máj. 6. |
|
E-mail!
KAROM EDGÁR KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 36 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden
a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst,
hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*máj. 4.* Arhippa Perttunent kis híján megölte egy Targhon
dögférge.
*máj. 4.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban egy bolyongó lidérc.
*máj. 4.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû
Reglinde felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Már kopog a szemed az éhségtõl!
Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián
adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen,
de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz.
(+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+33 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
kno 17 7 |
17. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
kno 25 4 |
25. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
74.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: Túlélõ. (A torzszülöttekkel
vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést
okoz neked.) Ez 1 képességpontba került.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap)
gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése
(#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12,
350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap)
kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170,
IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
(8. kaland:) Sajnálom, de jelenleg nincs ilyen sorszámú aktív klánkalandod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
tv 1 16 |
varázslat berakása 1. varázslatlistára |
1. TV listába került: tûzpajzs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
be 20 60 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
60! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja
a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! -
Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
be 20 68 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
68! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja
a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! -
Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
m 4 11 8150 4343 4141 1121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 150) A legközelebbi feladat megoldásánál 150 lesz a válaszod.
(M 3,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Megkönnyebbülten sóhajtasz
fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,13) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A barlangszobában, ahová
az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) A négy égtáj közül északot választod. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 3,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,11) Tovább északra! Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,10) Merre tovább? Északra! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak
jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy
próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza
kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ
egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat
fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor
következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 15, 28, 46, 71, 105...
No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ
három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ,
ezért habozás nélkül válaszolsz. [150] - Rendben, a válasz tökéletes -
hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 4,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek
közé! Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy
több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz,
hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott
kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz
odabent?
(372. kaland, összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod, amikor
nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak
nézel elébe! Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a mahomohit. A mahomohi feléd mozog. Megtámadod
a mahomohit. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(1 sebzés). A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(21 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). A mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom
nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! A következõ pillanatban
mentális támadás ér. Ellenfeled egy pyrk vipera (#54).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Karom Edgár |
semmi |
semmi |
(-2)3 |
(-2)3 |
Pyrk vipera |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)19 |
(+0)30 |
2. |
Karom Edgár |
semmi |
semmi |
(-2)1 |
(-2)1 |
Pyrk vipera |
Pszi acéltorony |
kudarc |
(-7)12 |
(+0)30 |
3. |
Karom Edgár |
semmi |
semmi |
(-1)0 |
(-1)0 |
Pyrk vipera |
Pszi csáp |
+4
PE |
(-3)9 |
(+0)30 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-25 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+34 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz,
azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megérkeztél az
alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egyik pillanatban
még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol.
Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a molitárt. A molitár feléd rohan. A molitárt
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Lendít egy
nagyot jobb lábával.
(1 ép-t sebzõdtél). Rúg bal lábával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(16 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Egy
rúgást próbál jobb lábával.
(1 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal
lábával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). A molitár holtan terül el.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre!
Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan
az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy
orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
kutya feléd rohan. Megtámadod az orgling kutyát. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(21 ép-t sebeztél). Az
orgling kutya téged támad. Feléd üt bal karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(21
ép-t sebeztél). Az orgling kutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%).
Elteszed a zsákmányt, ami 11 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz,
ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet.
Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ
teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini,
ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid
2 katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A 2. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ.
(5
ép-t sebzett.) Az 1. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Nem
talált. Megindulsz az 1. katapulter felé. Már ott is vagy! Megtámadod az
1. katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. katapultert. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). Az 1. katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2.
katapulter rád támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(27 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés). A 2. katapulter rád támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(1 ép-t
sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(25 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 4 kerek kõ. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik
gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl
jutalmadat, 55 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
k 8 376 |
kaland elvállalása |
(8. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(376. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
cs 40 |
csapdaállítás 40 TVP-ért |
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 14.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 234 sebzést
okoztál, és 48 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 14 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
238 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Karom Edgár, egy láthatóan karmos, körömgombával teli Edgár
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 36. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 2.20 |
[2] IQ: |
10 / 6.40 |
[3] ügyesség: |
8 / 4.48 |
[4] egészség: |
7 / 5.37 |
[5] mágia: |
6 / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
10 (9) / 7.10 |
[9] Méret/ép: |
73 / 55 |
Min. méret: |
68 |
Barlangméret: |
74 |
|
|
Varázspont: |
54 / 54 |
Képességpont: |
12 / 1% |
Hõsi pont: |
5 (11) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
18% |
Galetki erõ: |
195 / 151 |
Hírnév : |
110 |
Jóllakottság: |
100% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
23 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
228 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
195 (4) |
Leölt torzszülött: |
228 (5) |
Pszi csaták: |
3 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
17 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (6)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +6% varázstárgy találására; 30%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Olvass el egy õsi falfeliratot!
3.) Hozz nyolc molad púpot! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
13 (15) / 5.71 |
[17] vastag bõr: |
7 (9) / 6 |
[25] bûz: |
4 / 3 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 0.40 |
[46] csapdaészlelés: |
1 / 0.23 |
[47] zárnyitás: |
1 / 0.35 |
[48] mászás: |
3 / 2.60 |
[49] rugalmasság: |
4 / 3 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.09 |
[55] szívósság: |
3 / 2 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 (2) / 0 |
[60] pszi támadás: |
1 / 0 |
[61] pszi energia: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
1 / 0.05 |
[65] álcázás: |
1 / 0 |
[66] lopakodás: |
3 / 2.10 |
[67] régészet: |
5 / 2.90 |
[69] tanulás: |
2 / 1.25 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 1 |
[101] szakért.: |
11 / 9.75 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
16 tûzpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 2 |
p |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 10;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 5 2 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 2 sebzés: 3-11
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#8 (7. épület), #376 (35. forduló), #372 (36. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a légzés pajzsa (#27610) |
* |
1 a védekezés fejpántja (#4705) |
* |
1
bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
* |
2 köntös (#1150)
|
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
2 pajzs (#1060) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
2 vassisak (#1076) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) |
|
219 arany (#1) |
|
1 csepp fülbevaló
(#1256) |
|
19 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
18 hamis arany (#809) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
2 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
2 harci fejsze (#12) |
* |
6 kerek kõ (#11) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
3 gyilkos boróka (#27)
|
|
5 liánvirág (#24) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
9 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
11 õsi relikvia (#17) |
|
1 sárga gömb (#136)
|
|
2 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma
#1121 (1).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 51 arany (#1), 4 kerek kõ (#11),
1 molitár háj (#165).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.