353. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 22. 15h:10'
EZ A 506. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
507. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 16 álomport (60 arany kikiáltási áron), 86 gyöngymangót (250 arany kikiáltási áron), 1 moa katalizátort (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 7 purifikátor háj (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany), 1 Huddens alkarvédője (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 mutáns csont (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 vámpírkard (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 1 zafír erőöv (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 zafír fülbevaló (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 isteni könnycsepp (eladási ár: 149 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany), 1 möszehát pajzs (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 250 arany), 1 pengepajzs (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 sötét ital (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 grifftojás (eladási ár: 980 arany, ebből a kezelési költség: 98 arany), 80 polip szívóka (eladási ár: 1350 arany, ebből a kezelési költség: 135 arany), 10 pukkanó tűcsapda (eladási ár: 620 arany, ebből a kezelési költség: 62 arany), 10 pukkanó tűcsapda (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 86 gyöngymangó (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 13 darázsszárnyat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 isteni könnycsepp (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 5 galachmit (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 365 kaja (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 1 moa katalizátor (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 16 álompor (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+112 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 520.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 992 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

vi 7 5 viselkedésed: 7 5
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 7 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 469 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 484.]

vv 182 57 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 482.]

v 181 187 60 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,59) ryuku futárbérenc (#765)

[187,60] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 4 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 203, gyógyulás: 212, összesen: +9 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 472.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 422.]

m 8 mozogsz északra
[187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy templomot. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (227 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a csontváz hadúr vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a csontváz hadúr fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 72, gyógyulás: 42, összesen: -30 ÉP}

A folyosó hirtelen terem méretűre szélesedik. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. A terem sarkában egy szűk folyosó vezet tovább. Tisztában vagy vele, hogy ez a legideálisabb terep a gyanútlan kalandozók tőrbecsalására. Rögtön ki is szúrod a falba ágyazott csapda kilógó széleit. Magabiztosan állsz neki a csapda szétszedésének. Hamar rá kell jönnöd, hogy a tudásod kevés lesz ehhez a művelethez, először a karodba fúródó tüskék (talán nem mérgezettek), majd a fejedre zuhanó fabunkó próbál erre ráébreszteni. Lógó orral adod fel. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 405.]

vtn 163 90 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-90 TVP.] Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: dimenzióugrás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [125 pontot használtál fel, van még 280.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy copfos ősz hajú, kék szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 271.]

d 671 1 82 eldobod a 671. tárgyat (1 darabot) 82
Gondosan elrejtesz 1 nyomkereső talizmánt. [6 pontot használtál fel, van még 265.]

d 1223 1 83 eldobod az 1223. tárgyat (1 darabot) 83
Gondosan elrejtesz 1 sólyomcsőrt. [6 pontot használtál fel, van még 259.]

d 168 4 84 eldobod a 168. tárgyat (4 darabot) 84
Gondosan elrejtesz 4 sullár hólyagot. [6 pontot használtál fel, van még 253.]

d 353 1 85 eldobod a 353. tárgyat (1 darabot) 85
Gondosan elrejtesz 1 molluszk házat. [6 pontot használtál fel, van még 247.]

d 25 1 86 eldobod a 25. tárgyat (1 darabot) 86
Gondosan elrejtesz 1 kavadu iszákot. [6 pontot használtál fel, van még 241.]

d 413 1 87 eldobod a 413. tárgyat (1 darabot) 87
Gondosan elrejtesz 1 moa stukit. [6 pontot használtál fel, van még 235.]

d 590 1 88 eldobod az 590. tárgyat (1 darabot) 88
Sajnos nem találsz megfelelő rejtekhelyet (túl sok tárgy van már itt elrejtve/eldobva). [0 pontot használtál fel, van még 235.]

d 205 10 89 eldobod a 205. tárgyat (10 darabot) 89
Sajnos nem találsz megfelelő rejtekhelyet (túl sok tárgy van már itt elrejtve/eldobva). [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 1 mozogsz északkeletre
[193,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy tűzbokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 226.]

d 669 1 90 eldobod a 669. tárgyat (1 darabot) 90
Gondosan elrejtesz 1 rakolits port. [6 pontot használtál fel, van még 220.]

d 675 1 91 eldobod a 675. tárgyat (1 darabot) 91
Gondosan elrejtesz 1 sáfránykristályt. [6 pontot használtál fel, van még 214.]

d 677 1 92 eldobod a 677. tárgyat (1 darabot) 92
Gondosan elrejtesz 1 szulfagor agyart. [6 pontot használtál fel, van még 208.]

d 82 11 93 eldobod a 82. tárgyat (11 darabot) 93
Gondosan elrejtesz 11 zöld üveget. [6 pontot használtál fel, van még 202.]

d 455 1 94 eldobod a 455. tárgyat (1 darabot) 94
Gondosan elrejtesz 1 kampós acélszigonyt. [6 pontot használtál fel, van még 196.]

d 735 1 95 eldobod a 735. tárgyat (1 darabot) 95
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 196.]

d 332 4 96 eldobod a 332. tárgyat (4 darabot) 96
Gondosan elrejtesz 4 huhogó bibét. [6 pontot használtál fel, van még 190.]

d 1549 1 97 eldobod az 1549. tárgyat (1 darabot) 97
Gondosan elrejtesz 1 balkezes gyűrűt. [6 pontot használtál fel, van még 184.]

bb 812 1 beraksz a bankba a 812. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

bb 811 2 beraksz a bankba a 811. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

bb 305 1 beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,59) ryuku futárbérenc (#765), Elenios oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), 31. jellempróba, egy törpe férfi
(193,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720)

[190,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ripityára tört barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ripityára tört tündöklő szobrot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Lüke Szálybaverrel. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy mihlanil övet, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy rd'alv lélektipró trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Hátasa egy idomított aurapollátor. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Azt mondja: " Oh mondd, Te kit választanál? Dornodon vagy Dornodon?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), Lüke Szálybaver (2135. kalandozó)

[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy méregelementál került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál bal csápját. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a méregelementál nyakát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a méregelementál jobb csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A méregelementál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis pszi elementál lord trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő méregelementál trófeát. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 25, gyógyulás: 67, összesen: +42 ÉP}

Találsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy hollófekete, tüsi hajú, szemüveget viselő ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy yuong tűzsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Anram Salle. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 159.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

tv 32 50 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot az 50. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Genius Mátra vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis méregelementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas ében halálhajcsár trófeát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 36, gyógyulás: 98, összesen: +62 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy monstrum vállvédőt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nyakláncot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy lidérckirály trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,62] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ragnar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (6 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 31, gyógyulás: 32, összesen: +1 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében halálhajcsár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb karját. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 27, gyógyulás: 95, összesen: +68 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál bal vállát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálelementál testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Káoszkígyóval jól megszurkálod a halálelementál ébentestét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a halálelementál jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ében halálhajcsár trófeát, és kiszedsz egy halálelementál trófeát. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 114, gyógyulás: 165, összesen: +51 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[360,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tone Zangief lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [359,63] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mnebolath. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath nyakát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 66, gyógyulás: 53, összesen: -13 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy lávató van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [358,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Steven McCar lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 403 3 elkészíted a 403. tárgyat (3 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 fokhagymát lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 987 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 249 keresed a 249. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy taalrut. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 25.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 2, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 495 pontot. A következő körben tehát 520 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon.

MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni.

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

Erő: 36 (45) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 38 (47) Védekezés: 82 Menekülés: 20 % Életkor: 169/170 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 466/425 Jellem: gonosz (479) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (57) Varázspont: 1093/566 Pénz: 9820 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/29 Pszi pont: 171/40 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 2329 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 38436 TP-t kaptál. Jelenleg 2278781 TP-d van. A következő szinthez még 21219 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, halálelementál. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 101 az új rendszer szerint. A 353. fordulódban 7548 arany került a bankszámládra. 7585 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 32
vágófegyverek: 21 (+1) ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 106 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 15 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 42 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 32 21. úszás: 12
22. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
78 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranypikkely (#415)
1 balkezes gyűrű (#1549) 3 drótszőr (#37) 2 gólem talizmán (#811)
10 gyenge méreg (#26) 4 huhogó bibe (#332) 16 kaja (#2)
1 kampós acélszigony (#455) 1 kavadu iszák (#25) 1 moa stuki (#413)
1 mocsári penke (#148) 1 molluszk ház (#353) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 quwarg tojás (#360) 83 ragasztó (#83) 1 rakolits por (#669)
2 rókafarok (#124) 1 sáfránykristály (#675) 1 sallank karom (#128)
1 sólyomcsőr (#1223) 4 sullár hólyag (#168) 1 szulfagor agyar (#677)
4 tüske (#22) 1 varázskő (#305) 1 vortex talizmán (#812)
11 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
25 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,64) nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), sziklaskorpiók (#339), ében halálhajcsár (#295)
(363,63) Raia oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), egy troll férfi
(364,64) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), Anram Salle (5562. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.

Üzenet küldése a karakternek